Röviden:
Röviden:
Az elektromos autóknál még mindig gyakori a hatótávval kapcsolatos aggodalom, azonban már léteznek olyan modellek, amelyek tisztességes hatótávot kínálnak kedvező fogyasztásuknak és sokkal nagyobb kapacitású akkumulátoraiknak köszönhetően. A végső, valós hatótáv azonban számos összetevőtől függ, mint például a külső hőmérséklet, a terep vagy a sofőr vérmérséklete. Nem véletlen, hogy a gyártók is sokszor csak körülbelüli intervallumokat adnak meg, mely felső értéke gyakran csak optimista becslés, akárcsak korábban a belső égésű motorok alacsony fogyasztási adatai. Nincs más megoldás: ki kell próbálni, hogy mit tudnak valós körülmények között.
A pénteki után újabb áremelkedés lesz a benzinkutakon, írja a holtankoljak.hu. A portál adatai szerint hétfővel a benzin ára 2, a gázolajé 8 forinttal emelkedik. A benzinkutakon az árváltozásokkal a következő átlagárakkal találkozhatunk:
Távol-keleti replikák mércéjével mérve kifejezetten pontos lett az a vietnámi építésű Pagani Huayra replika, amelyet a vietnámi Nhet TV csapata épített. A csatorna már több egész élethű replikát is összerakott, egyebek között egy LaFerrari-t és egy Königsegg Jesko-t is.
Nem mindennapi felhívást osztott meg a MÁV vasárnap délelőtt a Facebook oldalán. Az osztálykirándulások időszakában nagyon gyakori az iskolásokból álló csoportok jelenléte a vasúton, ezért a vasúttársaság fokozott óvatosságra kéri a csoportokra felügyelő pedagógusokat. A közlemény kiemeli, hogy a vasúttársaság hiába próbálja az embereket a vagányok biztonságos átkelésére oktatni, ha éppen a tanáraik járnak elől életveszélyes példákkal.
Nyers, őszinte élményautózás, hátsókerék-hajtással, nyitott tetővel és olcsón – ezért szeretjük a Mazda MX-5 mindegyik generációját, bár az olcsóság mostanra nagyon relatív lett, extrém esetben pedig 15 millió forintba is kerülhet egy különlegesebb példány az első, bukólámpás szériából. A Bring a Trailer oldalán legalábbis most 40 500 dollárért, inflációval korrigált újkori áránál drágábban kelt el egy nagyon korai, lényegében új állapotú példány, 60 kilométerrel az órájában. Ez több pénz, mint a vadonatúj generáció jelenlegi, nagyon magasnak tűnő alapára.
Hatalmas ígéretekkel leplezték le tavaly év végén az okostelefonjairól ismert gyártó első villanyautóját, a márciusi piaci bevezetés óta pedig leginkább részeredményeik vannak – állítólag ötször nagyobb rá a kereslet, mint amennyit le tudnak gyártani, így aztán a szállítások késnek, a magasabb szintű változatokra akár 35 hetet kell várni. Jelenleg 20 ezer példánynál járnak, ha a premier óta látható ütemtervét tudják tartani, akkor idén már az Alfa Romeo szintjére juthatnak eladásban – tavaly 68 ezer darab új Alfa került forgalomba.