Egyelőre csak szemből mutatták meg a Discovery következő generációját, és ebből a nézetből nem mond sokat, bár látszik néhány markáns különbség a kisebb testvérmodellhez, a Discovery Sporthoz képest.
Az i10 jelen formájában három éve van piacon, és bár egyáltalán nem rossz, ugyanaz vele a baj, mint a legtöbb Hyundai modellel. Nem könnyű elérni, hogy ugyanúgy megtelepedjen a létezéséről szóló információ az emberek fejében, ahogy tudnak a VW Up!-ról, a Fiat Pandáról vagy a Suzuki Swiftről.
Friss, és meglepően nagy méretű tanulmányt mutat a Citroën a Párizsi Autószalonon – pontosabban már most, bő egy hónappal a bemutató előtt lelőtték a poént. A Cxperience önmagában is érdekes lenne, de egyben jelzés azoknak, akik temették volna a Citroën jellegzetes stílusú nagykocsijait a DS márka önállósodása után.
Ahogy korábban már bejelentették, a Chevrolet Boltot az Opel forgalmazza majd Európában, sima jelvény- és feliratcserével, Ampera-e néven. Most az is kiderült, hogy az idei Párizsi Autószalonra már elhozzák az ötajtós villanyautó forgalmazásra kész változatát.
Hatszáz kilométer hatótávú villanyautót mutat be a Volkswagen a Párizsi Autószalonon, a konszern márkaigazgatójának ígérete szerint. Az autóról még nem sokat tudni, Diess akkumulátorparájáról annál többet.
A Škoda minden létező eszközt bevet, hogy fenntartsa a közönség érdeklődését új aszfalt-terepjárója iránt. Most is megvillantottak néhány részletet: ezúttal az autó első és hátsó lámpáit, kerekeit és oldalát mutatták meg egy-egy fényképen. Azt mondanánk, ezek után nehéz lesz további meglepetéseket okozni ezzel az autóval.
A kompakt szegmens az európai autópiac talán legharcosabb része, de az új i30-assal a Hyundai nagyobb szeletet próbál kiragadni belőle. Az új generáció szeptember elején mutatkozik be, de a gyáriak már most közöltek egy kis előzetest.