Minden idők egyik legsikeresebb túraautója és egy igazi legenda az első BMW M3-as, mely azért született, hogy legyen mivel versenyezni a DTM-ben. A homologizációs szabályok 5000 példány legyártását írták elő, aminek bőven több mint a háromszorosát készítették el a gyártás 1991-es befejezéséig. De még sosem volt annyira jó, mint a Redux Leichtbau továbbfejlesztett E30 M3-asa.
1985-ben mutatták be az eredeti és első M3-at a Frankfurti Autószalonon és mára igazi ritkaság lett, szinte minden darab egy gyűjtői kincs, pedig sok szempontból bőven van mit csiszolni rajta. Ez viszont csak nagyon kevesen vállalják be, de Simon Lordban megfordult a gondolat, hogy milyen volna az az M3-as, ami még a Sport Evolution felett állna. A karosszéria könnyítése mindig hatásosan javítja a dinamikát és az autó mozgását is, ezért a Redux szénszálas elemekkel szereli fel az E30-ast, melyek összesen csupán 42 kilogrammot nyomnak. Utasterének hangulata megmarad az eredeti, de a különböző extrákról és a bőr, alcantara vagy szövet kárpitozásról persze, az ügyfél dönt.
Komoly munka van már az előkészítésben is, hiszen a bódén 4000 munkaórát dolgoznak, hogy a lehető legjobb formába hozzák, az építési idő pedig 18 hónap. Fényezés több mint 550 órás előkészítés után kerül az autóra, majd a festés után több körben nedves csiszolás és polírozás jön, hogy olyan legyen, mint a borotválkozó tükör. Ezt követően zárt trélerben szállítják a londoni Topaz Detailing műhelyébe, ahol védőfóliába csomagolják.
S14-es négyhengeres, szívó benzinmotorja 2,3 és 2,5 literes változatban kerülhet a Redux M3-asába, melybe BMW Motorsport főtengely és MoTeC vezérlő kerül. Igény esetén alumínium motorblokkot és szelepfedelet is készítenek. Hozzá Inconel kipufogórendszer csatlakozik és nem marad el az 5 sebességes dog leg kiosztású váltó sem, ahol balra lent van az első fokozat. A teljesítmény-tömeg aránya 198 lóerő/tonnáról 260-ra nő.
40 és 50 mm-rel szélesebbek a kerékjárati ívek, hogy aláférjen a technika. Pókhálós BBS-eket idéző felnije mögött elöl 362 mm-es féktárcsák vannak, 6 dugattyús AP Racing nyergekkel, hátul pedig 315 mm-es tárcsák és 4 dugós nyergek.
30 példányt készítenek belőle, és nem kétség, hogy ezzel minden idők legjobb E30 M3-asai állnak majd elő, melyek tényleg azt adják, amiről a legendák szólnak. Amennyiben épp nem áll a birtok végi pajtában egy megfelelő alany, akkor a Redux európai kapcsolati hálózata felkutatja a megfelelő autót és megszervezi a szállítást és a vámkezelést is. Az restomod M3-as szervizeléséhez is akadnak már partnereik.