Több mint tíz évig gyártották a Renault Kangoo első generációját, és bár az autó nagyon egyszerű felépítésű, használtan is rendkívül népszerű, ahogy a furgon-személyautó kategória néhány további típusa is. A Renault szinte összes négyhengeres benzinmotorjával kínálták a Kangoot és az 1,5 dCi nevű turbódízelek közül is számtalan változatot az orrába akasztottak. De milyen egy ilyen autó több mint tízévesen, több mint kétszázezer kilométer után, a rettegett dízellel? Az autót ezúttal is az Avalon Bosch Car Service-ben vizsgáltattuk át.
Korábbi epizódok:
- Prémium szedán a 370Z motorjával
- Gábor újkora óta, azaz 10 éve használja azt az autót, ami itthon, ezzel a motorral nem is létezett.
- Öthengeres Volvo első autónak?
- Sokak szemében csak egy Focus, de részleteiben sokkal minőségibb autó a Volvo S40, az öthengeres motor pedig a hangjával is csábít. De mennyit kell rá költeni?
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.