2020.01.22. 15:11

Az Eurovan 2 modellcsaládot többféle márka- és típusnéven forgalmazták kisebb-nagyobb eltérésekkel, összesen tizenkét évig. A Peugeot 807 mellett ismerhetjük Citroen C8-ként, Fiat Ulysseként, és Lancia Phedra néven is. A négy autó teljesen ugyanazt nyújtja: 4,7 méteres egyterűek kilencféle motorváltozatban, nagyon praktikus kialakítással és manapság nevetségesen alacsony áron. Csakhogy a használtautó-piac bölcsen áraz, ezek az autók minimum hat-, de akár tizennyolc évesek is lehetnek, az elhasználódás, a karbantartatlanság és a gányolások pedig keményen irtják őket. Tomi 807-ese rengetegszer átszelte Nyugat-Európát, többször megállt az úton, de gazdája nagyon szereti és igyekezett mindent megoldani, ami felmerült. A sok erőfeszítés látszik is, bár kicsit elborzadtunk, amikor az Avalon Bosch Car Service átvizsgálta a 2007-es autót, majd jött Peugeot-Citroen gurunk, Szilva Tomi, aki pontosan tudja mi, hogyan teszi pokollá az Eurovan 2-tulajok életét.

Korábbi epizódok:

Ganxsta Zolee és az amerikai álom
Egy autónak legyen hangja! Állítja Ganxsta Zolee, aki elmeséli, melyik volt a kedvenc autója, és miért adta el első Mustangját.
Ennyire jó Opel nem lesz többé
Utazóautónak gyártották, Arnold versenypályán is használja az Omegát, de valami nagyon kopog az elejében...

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.