- Magazin
- Technika
- Használt autó
- műhelyprn
- avalon bosch car service
- átvizsgálás
- állapotfelmérés
- opel
- opel astra
- opel astra f
- opel astra gsi
- opel c20xe
A legjobb Opel-motor egy Astrában, 300 ezer kilométerrel
Huszonhat év rengeteg idő, ráadásul egy sportos autónál ezek az évek legalább másfeles szorzóval értendők, hiszen erős autót ritkán vesz bárki kíméletes használatra. Az Opel Astra GSI 16V pontos bizonyítéka annak, hogy az Ecotec-korszak előtt mennyire határtalan volt a mérnöki szárnyalás, a C20XE motor története harminc éve tart, aki ismeri, tudja, hogy iszonyatosan tartós konstrukció, nátriumtöltésű szelepekkel, tuningolható alapokkal és az Astrában 150 lóerő teljesítménnyel. A MűhelyPRN 63. epizódjában egy több tulajdonosváltáson átesett, használtként Magyarországra hozott autót vizsgáltunk át az Avalon Bosch Car Service-ben. Igyekszünk segíteni, ha te is ilyen Astrát keresel.
Józsi autóját is ellenőriztük aTotálkár kártörténeti lekérdezőrendszerben, amely az utóbbi húsz év magyarországi sérülésjavítási kalkulációiból merít. A lekérdezés ingyenes volt, mert a rendszer nem talált korábbi sérülésjavítási kalkulációkat. Amikor a Totálkár érdekes nyomokra bukkan, a lekérdezés 3990 forintba kerül.
Korábbi epizódok:
- Öthengeres Volvo első autónak?
- Sokak szemében csak egy Focus, de részleteiben sokkal minőségibb autó a Volvo S40, az öthengeres motor pedig a hangjával is csábít. De mennyit kell rá költeni?
- Ganxsta Zolee és az amerikai álom
- Egy autónak legyen hangja! Állítja Ganxsta Zolee, aki elmeséli, melyik volt a kedvenc autója, és miért adta el első Mustangját.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.