Váltás világos nézetre
-
égéstér
Dizájnerek testközelből
-
-
szentesi istván
Lemaradtál a V8-as Mesterkurzusról? Most megnézheted!
-
tuning autó
Miért életveszélyes a tuning autó
-
párizsi autószalon 2024
Könnyezünk, de letöröljük - TC Híradó 2024/10/19 [134.]
-
videó
Renault 5 – odavagyok.
-
becsületesnepper
Megint késik az a rohadt repülő
-
s350 cdi
Ganxsta Zolee és a tábornok
Melyik a kanosabb: a Porschék két véglete
Erőmérő: Porsche 911 Turbo (996) és Porsche 238 traktor
A 911 Turbo sem gyakori, de sokkal ritkább a 238-as dízel traktor! Mindkettő Porsche, és a két végletet képviselik: az egyik egy lassú munkagép, a másik pedig gyors és a boldogságot szolgálja. Ugyanakkor a jelenben összeérnek, mindkettő szeretett hobbieszköz az ünnepnapokra. Már csak az a kérdés, hogy a padon tudják-e, amit a számok ígérnek?
Kölyökkoromban a 959 volt nagy kedvenc. Szótárral olvastam a kezemben olvasatam róla a cikkeket a német magazinokban, és bamultam megbabonázva a képeket. Változó nyomatékelosztás, üreges felniküllők, regiszter turbóelrendezés, 6 fokozat, léghűtéses henger, folyadékhűtéses hengerfejek... egyszerűen álom. Aztán ez a 911 turbó 2001-ból tudja ugyanazt a 450 lóerőt, olcsóbban, több kényelemmel - igaz, nagyobb tömeggel. És már ez is 21 éves.
A 911-es lábon jött, míg a 238-ast tréleren hozta a gazdája. Már a fotózásnál szép kis csapat érdeklődő jött össze körülöttük, tényleg érdekes mindkettő. Hogy a high-tech hathengeres boxer vagy a chiptuning-mentes diesel az izgalmasabb, azt mindenki döntse el maga!
A kíváncsiság a legjobb szó, ami jellemezte a helyzetet: engem a mérés, másokat a traktor és a boxer hangja érdekelt leginkább.
És egy utolsó érdekesség: Walter Röhrl is vezetett Porsche traktort, illetve a gyári reklám mellett se menjünk el szó nélkül, mert vicces!
Illetve ne felejtsétek el: nagyon jó nekünk, ha nyomtok egy lájkot; ha tetszett, oszd meg és jelentkezzetek autóitokkal a jelentkezési űrlap kitöltésével, akár korszerűbb összkerekes vagy/és elektromos autóval is, lájkoljátok a Totalcar.hu-t a Facebookon, és kövessétek be Youtube-csatornánkat!
Korábbi epizódok:
- Mérőpadon az új BMW M5: nem kicsit tért el a gyári értéktől
- Nem ez az első eset, hogy a BMW-nél más számot adtak meg a teljesítményre, mint a valóság.
- Nem várt FORDulat
- Mit nem adtunk volna ennyi erőért 20 éve? Egy villanyautóval zárjuk sorozatunkat.