A Nissan Micra K11 egy jópofa kisautó: sokan megkedvelték a formáját, de a karosszériással való találkozás után néha kiszeretnek belőle, a rozsda nagy ellensége a típusnak.
Szerethető, mégis praktikus forma, egyszerű, de mégis megbízható technika. Angliában is hatalmas kultúrája van, és versenyautó-alapnak sem rossz: még az S1000 versenysorozatban is sorra elöl végez. Könnyű és relatív erős.
Az első japán Év autója győztes volt 93-ban, mögötte a Fiat Cinquecento és a Renault Safrane végzett. Milyen társaság!
Főhősünk 1348 cm3-es motorja CGA3DE kódjelű eredetileg 82 lóerős, ha volt 55 lovas kivitel is, akkor ez már helyből jól mehet. Láncos DOHC 16 szelep, remek alap egy kis erősítésre, a kompresszoros építésnek köszönhetően sok-sok többletlóerőt várunk!
Halljuk!
Na, ezek után nagyjából sejtjük milyen volt az előd March Superturbo, kompresszorral és turbóval. Legyetek részesei ennek a történetnek, ti is jelentkezzetek a megújult formátumú Erőmérőbe!
Lesz még érdekes autó, de addig is kérlek ha tetszett, oszd meg, lájkold, kommenteld és jelentkezzetek autóitokkal a jelentkezési űrlap kitöltésével, akár korszerűbb összkerekes vagy/és elektromos autóval is, itt azt is meg tudjuk mérni, lájkoljátok a Totalcar.hu-t a Facebookon, kövessétek be Youtube-csatornánkat!