Annyira egyetértek tanult kollégám írásával, hogy nem lehet egy linket kihagyni, már csak a fotók miatt is érdemes megnézni. Ne is menjünk bele részletesen az esztétikába, a műszaki tartalom és a teljesítmény, amit mi most keresünk és vizsgálunk. A K14D motor 4 hengeres DOHC 16 szelepes és 48 voltos Mild, azaz MajdnemHibrid technológiával nehezített.
Úgy látom szakmai szemmel, hogy a komplexitás növelése nincs arányban az emisszión vagy a vezethetőségen nyert apróságokkal. Talán a belső égésű és elektromos teljesítmények aránya nem harmonikus: mennyivel jobban mutatna egy 660-as szívó kei-car esetében ez a megoldás!
Van 129 lóerőnk a benzinesből és 14 lóerő az elektromosból. 95 és 10 kW már jobban érthető az elektromos világban, no meg az SI-ben is. Ehhez van 235 és 53 Nm nyomaték. Talán lassan kiszeret a világ ebből a 48V-os hibrid megoldásból. Mi azért mérjük meg alaposan! Megtettük, nem volt könnyű elkerülni az automataváltó visszaváltását! Nézzétek a videót!
Ugye-ugye! Nem szívó - azt már mondtam, ugye? Ugyanitt hűtőrács eladó!
Lesz még érdekes autó, de addig is kérlek ha tetszett, oszd meg, lájkold, kommenteld a Totalcar.hu-t a Facebookon , kövessétek be YouTube-csatornánkat !
Korábbi epizódok:
- Mérőpadon az új BMW M5: nem kicsit tért el a gyári értéktől
- Nem ez az első eset, hogy a BMW-nél más számot adtak meg a teljesítményre, mint a valóság.
- Nem várt FORDulat
- Mit nem adtunk volna ennyi erőért 20 éve? Egy villanyautóval zárjuk sorozatunkat.