Szervizjáró Astra helyére valami újat 2,5 millióig

2018.01.14. 10:59

Nem vagyok orákulum, nem ismerek minden autót, a véleményem szubjektív, személyes tapasztalataim, érzelmeim alapján alakul ki. Rossznak mondott autóból is van jó, jónak tartottból is akad elhanyagolt vacak. Csak egy nepper vagyok, nem próféta, én is tévedhetek.

A 21 éves dízel F Astra kombimat cserélném valami frissebb, jobb autóra. Mivel elég idős és kezdenek kijönni rajta a betegségek. Költeni pedig nem akarok már rá sokat.

Ingáznék vele úgy ~50-60km-t (oda-vissza) javarészt pálya és főút, nagyon kevés város. Valamint havonta 1-2 nagyobb útra mennénk vele.

Ami fontos: megbízhatóság, minimális rozsdásodásra hajlamosság (# csillag_garázs), olcsó szerviz és fenntartás, lehessen minimum annyira pakolni mint az régit. Dízel jó lenne, de hajlandó vagyok kompromisszumot kötni.

Amivel szemeztem, és itt lehet ellent is mondok a saját elvárásaimnak, az a még nem középre helyezett óracsoportos 2.0 vagy 2.2-es D4D Corolla Verso. Ez lenne az álom, de félek tőle. Jogos?

Van-e tuti tippje a fenti igényekre? Ha nincs azért a véleményt szívesen olvasnám.

Köszönöm,

Sándor (a sas)

ui.: Elég sürgős is az eset mert szegény Astra megint szervizben van, és nem akarok már annyit rákölteni amennyit kb az autó még megér.

Kedves Sándor!

Corolla Versóból a 2.2-es D4D-t pont nem venném meg, az bekerült ebbe a válogatásba is. Állítólag 2009-től már az is jó, de a két literes jobb szerintem. A Toyota kevésbé hajlamos a rozsdásodásra, de minden mai autóról hiányzik az alvázvédelem, csak kémiai felület kezelést kapnak. Az én tippem egy benzines Corolla Verso.

corollaverso 040

Üdv:

- Becsületesnepper -

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.