Betonbiztos japán unalom vagy izgalmasabb svédacél?

2020.12.06. 09:07

Nem vagyok orákulum, nem ismerek minden autót, a véleményem szubjektív, személyes tapasztalataim, érzelmeim alapján alakul ki. Rossznak mondott autóból is van jó, jónak tartottból is akad elhanyagolt vacak. Csak egy nepper vagyok, nem próféta, én is tévedhetek.

Tisztelt Uram!

Első autó vásárlása előtt állunk a párommal, néhány betonbiztos de rém unalmas Corollán és Mazdán kívül megakadt a szemem 2 Volvón, ezek felől érdeklődnék. 2007-es V50-ről és S40-ről van szó, az egyik 1.8 benzin, a másik 1.6D, előbbi ~200, utóbbi ~300ezer kilométerrel.

Ridegtartva lennének és többnyire városban vagy belföldi utakon használva. Az volna a kérdésem, hogy ez a 2 Volvo ebben a másfél milliós ársávban mennyire reális alternatívája az "egyszerűbb" gépeknek, megérheti-e egy ilyet venni esetleg egy Mazda 3, 6 helyett, illetve kb arányosan milyen szervizköltséggel kéne számolni, van-e olyasmi, ami igazán csillagászati összeg rajta. Előre is nagyon köszönöm, további kellemes napot!

Árpi

Kedves Árpi!


A Corollánál szinte mindenben több a rizikó, a Mazdánál a rozsdára kell figyelni, egyébként műszakilag nagyon jó kocsik. A Volvo esetében nem vennék sok városi használatra dízelt. A benzines motorok közül inkább az 1.6-ost mondják jobbnak, az 1.8-asok esetében néha nagyobb olajfogyasztásra szoktak panaszkodni.

7110123

Azt nem lehet megmondani, hogy milyen szervizköltségek lesznek a jövőben, mert ez függ az autó jelenlegi állapotától, ami ismeretlen tényező, illetve a jövőben bekövetkező eseményeket még nem tudom megmondani, de igyekszem. Ilyen esetben érdemes megnézni a gumik árát ebben a méretben, a vezérlés és fék szettek, kuplung, lendkerék árát. ha ezt el tudjuk fogadni, akkor vegyük meg az autót.


Üdvözlettel:

-Becsületesnepper-

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.