Melósautó kétszázért? Nem reménytelen!

június 26., 16:45 Módosítva: 2017-06-28 12:58:33
188
27 hozzászólás

Akkoriban történt, amikor 150 forint volt a vékonyabb beton zsalukő átlagára, én meg megkaptam 270-ért. És mindezt azért, mert a kőműves srác telefonált, hogy elfogyott, én meg azonnal beugrottam a vadi új Saab 9-3 Viggen tesztautóba, és elmentem rendelni. Megtanultam a leckét, és bár máig szoktam ékeskedni idegen tollakkal, igyekszem ésszel tenni. Ne ez alapján ítéljenek meg, még ha egyes esetekben ez a megítélés hízelgő is lehet!

27 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Azt hiszem, ezt megtartjuk

június 25., 17:32 Módosítva: 2017-06-27 10:53:00
66
11 hozzászólás

Azt hiszem, ezt megtartjuk

69248

A sok rövid városi út miatt kerestem megbízható benzines kombit olyan felhasználásra, ahol egy dízel csak kínlódna havi 1300 km-re. Ez tipikus ovi-iskola-pékség-edzés felhasználói profilt jelent.

11 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Megpróbáljuk napelemmel

június 25., 06:58 Módosítva: 2017-06-28 09:24:45
220
37 hozzászólás
A lakóautózás a szabadságról szól. Nincs annál jobb dolog, mint amikor a tengerparton vadkempingezve a lemenő nap fényében sütjük a csevapot, serényen töltögetjük a Prošeket és boldogan idézzük fel az elmúlt pár nap varázslatos élményeit. Aztán beindítom az aggregátort, aminek a hangja hirtelen visszaránt az energiaválság kegyetlen valóságába.

A másfél kilowattos Honda generátort Géza barátomtól kaptam, sokszor mentett meg a mozdulatlanságtól, fontos kiegészítő az olyan hardcore lakóautósoknak, mint mi vagyunk. Amióta megvan a csótány, egy kezemen meg tudom számolni a kempingben töltött éjszakák számát. Sokkal vonzóbb a vadregényes, találomra kijelölt helyeken letáborozni. A civilizáció béklyóit lerázva előfordult néhányszor, hogy fejvakarva pingvineztünk a Ducato mellett, a legnagyobb körültekintés mellett is le lehet annyira meríteni az akksikat, hogy a kettőfeles dízel csak a behúzómágnesét csattogtassa.

37 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Már el is felejtettem, hogy eladtam

június 24., 10:50 Módosítva: 2017-06-28 07:18:03
129
26 hozzászólás

Néha észre sem veszed, hogy mennyi időre ragadsz le egy-egy autónál, ilyen volt néhai Avensisünk is, csak hát ott én vetettem véget ennek a csapdaszerű állapotnak egy totálkáros húzással. A Baleno pláne egy csapda, amiben nem szabad benne ragadni. Már hat éve megvan? És húszéves? Adjuk el, rögtön. Gondolom, nem lövöm le a poént, ha elárulom: eladtam. Csak elfelejtettem megírni ezt a posztot róla.

Most jutott eszembe, amikor mentem a Rulettkerék-Peugeot-val, ami nagyon hasonló koncepció: kicsi, könnyű kis gyösz, egyhatos motorral. Szóval megállapítottam, hogy a szenvedélyfaktort leszámítva a Baleno fényévekkel jobb autó volt, és ha annyit költöttem volna a lakatolására, mint Zsolti a 205-ösére, akkor ez lett volna a Millenium Falcon, a piacon realizákható árat pedig felsrófoltam volna vagy húszezerrel. Olyan nem volt, hogy nem indul be, olyan nem volt, hogy hidegen nincs alapjárat, és hát az a váltó, az nagyon nem olyan, mint a 205-ösé. Csak hát a Suziból nem lett kultautó. Miért is lett volna?

26 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Ilyen estéd csak egyszer lehet az évben

június 22., 15:09 Módosítva: 2017-06-26 06:33:21
139
5 hozzászólás
Ötven végigfenekelhető ritkaság és egy nagy éjszakai együttparkolás – töményebb már nem lehet az autóbuzéria annál, ami szombat este vár a Hungexpón. Parkoló Parádé biturbó. Gyertek, ilyen csak egyszer van az évben.

Parádé és autóztatás

Ha még nem látod át, miben más ez a rendezvény, mint a többi volt, először is megnyugtatunk: ez is egy teljes értékű Parkoló Parádé. A már jól bejáratott nagy közös parkoláshoz minden adott: a szokott placcokat töltsétek tele, ott mehet a bandázás, nyálcsorgatás egész este. 19 órától lehet bejönni a IV-es és az V-ös kapukon az Albertirsai út felől, és akárcsak a kicsit odébb tartott autóztatás, ez a buli is 22.00-ig tart.

DSC 4047

Lemaradni nem fogsz semmiről, ha a parkolóban kezdesz. Innen kábé egyperces séta a kiállított autók folyosója, azaz a Múzeumok éjszakájás program területe. Ott sorakozik majd fel az a 48 szelektált ritkaság (plusz három autó tőlünk), amit végig lehet ülni látogatóként. Lesz a GAZ-69-től a Rolls-Royce Silver Shadow LWB-ig sokminden; itt találod a libabőröztető listát. Új fejlemények: jön végül egy Honda NSX is, sőt, időközben bejelentkeztek egy pedálos Moszkviccsal, szóval a gyerekek akár vezethetnek is.  

DSC 4117

A kiállítók már várják a rohamot. Megmutatnak és elmesélnek mindent az autóról, ami érdekel, de ami a legjobb: elvisznek bárkit egy körre, aki kéri. Az autóztatás helyben megy majd, illetve a gyorsabb autóknak lesz egy külön kijelölt pálya a Hungexpo mélyén. Menő, mi? Viszont vegyétek figyelembe légyszi, hogy ezek alapvetően önszorgalomból kihozott féltettségek, és hogy fényükben itt gurulgathatnak, abban valakinek nem kevés törődése, munkaórája, szenvedélye és pénze van. Szóval óvatosan a fémcsatos övekkel, farzsebben hagyott kulcscsomókkal és bármivel, amire érzékeny a fényezés, a bőr.

06200093
5 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Izgalomból nem lesz hiány, gyertek!

június 19., 14:26 Módosítva: 2017-06-23 20:31:36
737
17 hozzászólás
Összejött az indulók listája – ezekbe a kocsikba lehet majd beleülni a Parkoló Parádé ínyenceknek való, különleges kiadásán, most szombaton. Csalódnotok nem lesz miért.

Nagyjából ötven autót kerestünk volna a Parkoló Parádén való autóztatáshoz, hétfőn úgy tűnt, egy húszas, nem is eléggé vegyes felvágott lesz csak belőle. Aztán nekilódult a TC-olvasótábor, és egyszer csak ott tartottunk – belefulladunk a sok érdekes kocsiba. Nemcsak hogy jó lesz a szombati rendezvény, hanem ha a jégeső és a tájfun el nem mossa, egyenesen besza'!

17 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Csak úgy hívtuk: Hálátlan ribanc

június 18., 12:00 Módosítva: 2017-06-21 17:58:01
97
17 hozzászólás

Szerelem egy luxusmozdonnyal

69236

Szerintem többnyire kétféle autótulajdonos van: akik az autójukra úgy tekintenek, mint a mikrosütőjükre, tudja azt, hogy elvisz ide és oda és ne kelljen javítani soha. Az ilyen emberek többnyire japán autót vásárolnak, kedvenc témájuk a "képzeld, 20 éve megvan, de 1-szer vittem szervizbe, akkor is csak 10 ezret fizettem." Illetve hogy a kocsi levegővel megy.

17 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Átvert, lehúzott, aztán belém jött

június 18., 09:00 Módosítva: 2017-06-22 06:10:43
336
49 hozzászólás

Miután megírtuk, hogy a korábban internet szerte csak civices csalóként emlegetett fazon most márkát és típust váltva megint szedi áldozatait, befutott pár érdekes levél és üzenet. Többen ismerik innen-onnan, ők a szerencsések, de sajnos több olyan történet is eljutott hozzánk, amiben egy újabb sikeres lehúzását írták le.

Mind közül az alábbi a legszebb, nem csak azért, mert annyira hihetetlen, hogy egy tisztességes producer, ha forgatókönyvként tennék elé, kérdés nélkül visszadobná, hogy dolgozzanak rajta, ez így irreális (pedig a képek és a máshonnan, a levéltől függetlenül befutott infók azt mutatják, hogy ilyen nincs, de mégis van). De azért is, mert mindenki, akit valaha átvert, egy picike elégtételt érezhet, és mi, külső szemlélők is jobban érezzük magunkat, ha tudjuk, a karma előbb-vagy utóbb odavág.

49 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

A nap pillanata a lángtengerben gyorsuló M5-ösé

június 15., 17:50 Módosítva: 2017-06-18 16:25:34
340
23 hozzászólás

Szibéria szájából, de még az Uraltól innen, Perm egy főútjáról jött a hét videója. A kifutó M5-öst hajtották öngyulladásig. Annyi biztos, hogy a benzin kap lángra, talán a videó elején is látható gyorsulgatástól, de a további oknyomozást inkább tegyék meg az M5-szakik a kommentfalon, vagy bárki, aki jól tud oroszul. 

23 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Alfára váltott a pesti hondás csaló

június 15., 12:06 Módosítva: 2017-06-21 06:13:42
625
89 hozzászólás

A régi TC-olvasók még emlékeznek Papp Tibi esetére a csávóval, aki törött szárnyú verébként vergődött az út szélén a fehér Honda Civic mellett. Elfogyott a benzin, kilőtte a motor a gyertyákat, a gyerekért megy a táborba, de elkésik és persze elveszett az összes papírja, meg a fene tudja még hány csodás istencsapás érte szerencsétlent. Persze Tibi soha többet nem látta azt a közel ötezer forintját, amiből gyertyákat vett a svindlernek.

A kamugép persze foglalkozásszerűen űzi ezt a dolgot, már akkor sokan jelezték, hogy itt vagy ott látták. Én is sokszor találkoztam vele a belvárosban, akkor még fotó nem volt róla, de a fehér Civicet nem volt nehéz megismerni Tibi leírása alapján.

89 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Gyere, próbáld ki velünk a BMW-zés csúcsát

június 14., 17:37 Módosítva: 2017-06-15 17:57:19
91
20 hozzászólás

Néhány napja érkezett egy BMW M760Li tesztautó, és annyira megdöbbentően durva, hogy meg akarjuk mutatni két szerencsés olvasónak. 6,6 literes, V12-es biturbó motor viszi, és annak ellenére, hogy 2,3 tonna, 3,7 másodperc alatt éri el a 100-at, ami 10 éve még a Porsche 911 Turbo vadászterülete volt. Viszont nem számít a menés, egy 5,2 méteres bálnában utazni az igazi, ezért a sofőrt mi biztosítjuk, a két szerencsést pedig elfuvarozzuk Budapest egyik tetszőleges pontjáról a másikra. A buli holnap este (15-e) 7 és 9 óra között megy, két turnusban.

Egyszer az ősi kérdés is eldől: mi történik egy Teslával 400 méter után. #tesla #bmw m760

Winkler Róbert (@winkler_robert_totalcar) által megosztott bejegyzés,

Az executive lounge-ba bejutni persze nem elég két szép szem, Hiéna-feladat következik. Menj el egy kellően zsúfolt helyszínre (étterem, buszmegálló, board meeting) és üvöltsd a következő rigmust, de úgy, hogy a fába szorult Pavarotti hozzád képest mutáló ministránsnak tűnjön:

"Sipi tekeri a kormányt, én meg süppedek a bőrbe,

Itt üvöltök, mint egy sakál, vigyetek már el egy körre”

20 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Szegény Citroën

június 14., 13:36 Módosítva: 2017-06-15 17:57:22
19
11 hozzászólás

Nem hogy vihar, de tán komolyabb szél se volt. Egyszerűen csak úgy, magától reccsent egyet a nagy ág és BHAMMM. Ezt hallottuk Karottával, mikor még hétfőn az ebédből visszafelé sétáltunk. Kicsit bambán csoszogtunk – nem csak az ebédet, de a korábban szpottolt Tatran látványát is emésztettük. Csak lassan esett le, mit hallottunk. És hogy az a BHAMMM pont úgy hangzott, mint ahogy azt képzeli el az ember, hogy szólhat, amikor egy comb vastagságú ág letörik, és rázuhan egy autó tetejére.

Persze azonnal oda kellett menni, mert már csak ilyen kíváncsi természet vagyok, szeretem megtudni mi és miért történt. Egyesek szerint viszont nem kíváncsi vagyok, hanem konkrétan egy bajmágnes: a szerkesztőségben mindenki tudja, ha a levlistára kerül egy törött Lamborghini, esetleg egy BAC Mono, ne adj isten egy Morgan, vagy bármilyen baleset képe, amit azért osztunk meg, hogy tudják az olvasók, merre ne menjenek épp, azt csakis én kattinthattam, mert valahogy mindig arra történnek a balesetek, amerre járok. Fene tudja, az biztos, hogy én nem tehetek semmiről, csak arra jártam, na. Most is, ez van.

11 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Ikarus a csirketelepen

június 13., 10:13 Módosítva: 2017-06-14 17:57:46
304
16 hozzászólás

Csak egy régi csirketelep Polgáron. De csirkék helyett Ikarusok, Csepelek, ráncajtók és légfékek támadnak fel haló poraikból.

via Omnibusz

16 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Öt igazi rohadék az autóiparból

június 12., 12:20 Módosítva: 2017-06-14 17:57:44
557
29 hozzászólás
Ha valaki nyomot akar hagyni az autóiparban, nem feltétlen elég tehetséges mérnöknek lennie, sokkal inkább jó menedzseri érzék kell. Tudni, hogy melyik posztra, kit kell odaültetni, hogy kell promózni a terméket, kik előtt kell villantani. Aztán van, hogy az ügyeskedés átcsúszik a szürke zónán, mint amikor Shelby tízesével ugrott az alvázszámokkal, hogy elkészüljön a homologizációs sorozat. Jöjjön öt nagy svindler az autóiparból.

John DeLorean

John Delorean bizonyos tekintetben az autóipar Tony Montanaja volt: nagyban játszott, nagyot nyert, végül nagyot is bukott, ráadásul ehhez is köze volt a kábítószernek. Emberünk felmenői még az Osztrák-Magyar monarchiából vándoroltak ki, a kis John pedig egy alkoholista apa mellett küzdötte be magát a GM-be, mint a legfiatalabb részlegvezető mérnök. Olyan autókat adott a világnak, mint a Pontiac GTO és a Firebird. 1973-ban aztán úgy érezte, össze tudja hozni a saját autóját, ez lett a DeLorean DMC. Az autót a szálcsiszolt acél kaszninak kellett volna eladnia, de nagyon drága volt: 25 ezer dollárt kértek érte, vagyis egy jóval erősebb Corvette-nél is drágább volt. Sajnos a rozsdamentes acél panel nem vonta el a figyelmet a 130 lóerős Renault motor lomhaságáról, így aztán a cég a nyolcvanas évek elejére gödörbe került. DeLorean pedig nem válogatott az eszközökben, amikor a vállalat megmentése volt a cél. 5 millió dollár értékben vett egy dílerrel közösen kokaint és heroint, ezt tízszeres haszonnal adta volna tovább Amerika szerte, míg a hasznot DeLorean részvényekbe fektették volna. DeLorean ráadásul csavart egyet a dolgon: nem a DeLorean Motor Company részvényeit fektette kábsziba, hanem a DeLorean Motor Cars Incorporatedét, ami egy értéktelen, tulajdonnal nem rendelkező cég volt, vagyis nulla befektetéssel akart 50 milliós hasznot realizálni. Aztán néhány beépített rendőr lebuktatta, ám a börtönt eljárási szabálytalanságokra hivatkozva sikerült elkerülnie. Viszont a cég ment a levesbe.

john-delorean.png
29 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Te a németnél ilyen roncsot nem látsz!

június 11., 07:42 Módosítva: 2017-06-13 13:54:54
369
36 hozzászólás

„Az a kotva aztán be nem áll ide a sorra!” - dörgött Jani bá figyelmeztetése a vizsgabázis aknájából, ahogy az öreg dízel-Merci betántorgott az udvarra. Érthető is: egy ennyire kopott, tákolt, horpadt öreg romra sújtson csak le a minden tekintetben korrekt, igényes és ápolt lakosság össznépi megvetése. Hiszen egy ilyen szar már a látványával is szemrákot kelt, hát még akkor, ha beindítják. Amennyiben még egyáltalán be lehet indítani azután, hogy most talán utoljára elvonszolta magát a vizsgasorig.

36 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Szép autókat keresünk – már harmadszor!

június 9., 06:41 Módosítva: 2017-06-22 16:57:16
245
8 hozzászólás

Azt hiszem, a Parkoló Parádét nem kell magyaráznom senkinek: összejön egy rakás jófajta autóőrült, oszt elmerülnek a gépi buzériában, jól érezzük egymást mind. Imádni szokta mindenki, a legnagyobb baj, hogy az egyre növekvő terület ellenére mindig problémát okoz, hogy elférjünk a Hungexpón.

8 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Fizetésemelést. Mindnek!

június 8., 13:23 Módosítva: 2017-06-10 16:16:32
92
8 hozzászólás

Akik ezt a reklámot kitalálták, megrendelték és leforgatták, egyenként csókolnám a lábukat. Igen, picit tán gusztustalan, de ennyi nekem belefér. Ennél mókásabban még nem mutatták meg nekem, hogy egy autó tiszteletet ébreszt.

Ha esetleg lemaradt volna róla, van a témában egy zseniális Napirajz, érdemes kattintani ezt a linket.

8 hozzászólás

Totalcar menni Youtube

június 7., 15:45 Módosítva: 2017-06-11 10:08:00
398
39 hozzászólás

Internetes újság vagyunk, viszonylag sok időt töltünk a neten, és egyik nap beesett ez az új őrület, a Youtube. Emberek voltak rajta, sokan, rengeteg videót néznek meg, ráadásul a lejátszó szinte minden számítógépen működik, még külföldön is. Nem tudtunk ellenállni, mi is regisztráltunk rá, és az új videóinkat néhány hónapja már ide töltjük fel. Lesznek rövid, se füle, se farka videók, ezek csak illusztrációk, viszont ide toljuk fel az önálló anyagainkat is, idővel pedig egy-egy régebbi is felkerül majd. Gyere, iratkozz fel, kommentelj, mi pedig hajtjuk nyélen, ahogy eddig, csak már a Youtube-on.

39 hozzászólás

Semmi, csak egy megdöbbentő Lada

június 7., 12:41 Módosítva: 2017-06-09 14:59:36
239
50 hozzászólás

Ahogy lassítottam a motorral, észrevettem a furcsa feliratot a csomagtartón. Nem az volt ráírva, hogy Lada 1600, vagy Lada 1500s, esetleg Zsiguli (cirill betűkkel), hanem a Gaál logó, meg még valami volt az emblémán. Létezett ilyen Lada-embléma? Nézzük már meg közelebbről. Más kollégákkal ellentétben nekem nincs Zsiguli-becsípődésem, de eleve ez az egyik legkedvencebb Lada-formám (a csúcs a szememben az ezerkettes kombi, azt bármikor ölelgetni tudnám), ritkán látni ilyesmit az utcán, gyorsan körbe is néztem. És ahogy egyre több részletet láttam, úgy lettem egyre értetlenebb.

Sehol elhanyagoltságra utaló méretes rozsdafolt, a kéderek és a díszlécek sincsenek összefújkálva festékkel. De nem gyári a fényezés, és láthatóan több helyen foltokban is javíthatták a kasznit meg a fényezést is, a kasztni vonalai ezzel együtt is szépen futnak. A hátsó lámpa kristályszerűen kirepedezett, fakult a színe, de a fényezés csillog. A Gaál-műhelyben készített tuning-motorra utal a típusjel helyére ragasztott felirat, de az első szélvédőn meg ott a piros matrica: az autó cseppfolyós gázüzemre átalakítva.

50 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Repül a Kamaz, ki tudja hol áll meg

június 5., 21:40 Módosítva: 2017-06-07 12:43:43
151
9 hozzászólás

Hogy repül egy közel 9 tonnás, 1000 lóerős teherautó? Hát nem túl jól, de legalább a Kamaz Masternél alaposan dokumentálva. Az utolsó laprugó-hajlást is felvették.

9 hozzászólás

Mire jó az új V-Power?

június 3., 19:49 Módosítva: 2017-06-06 06:25:58
65
36 hozzászólás

Egész ügyesek voltak a PR-osok: elcsábítottak egy termékbemutatóra, pedig ilyesmire nem szokásunk elmenni. De a meghívóra ragasztott kipufogótömítés és a nagy betűvel szedett kérdés felizgatott: mégis, mire lehet jó még egy ilyen alkatrész, azon kívül, hogy tömíti a kipufogórendszer illesztéseit? Erősebb mágnesként húzott ez, mint nyugdíjast a túlárazott ágynemű- és edénykészlet bemutatóra a Dunakanyar látványának és az éttermi ebédnek az ígérete.

Természetesen volt híres ember is az eseményen, eljött Talmácsi Gábor is, aki láthatóan notórius álláshalmozó. Motoros világbajnokunk nagyjából mindennek márka- és terméknagykövete (ahogy mostanában mondani szokás: mindennek _is_ nagykövete), egy két lábon járó termékelhelyezés. De nincs ezzel semmi baj, ha egyszer én is bárminek a világbajnoka, meg országosan ismert arc leszek, én is elvállalok pár nagyköveti ajánlatot. Addig is magamban gyakorolom a „nagyon nagy megtiszteltetés... saját tapasztalataim alapján is állíthatom... magam is ezt használom...számomra is fontos” fordulatokat. Talán még Juve felügyelő mondatait is kölcsönveszem a Fantomas visszatérből: „Torkomat a meghatottság szorongatja...” Csak arra kell figyelni, hogy ne Haumann Péter szinkronhangján akarjak megszólalni. Meg talán az örökbecsű „ Csak a Puffin ad nekederőt és mindent lebíró akaratot!” mondatot is ügyesen átalakítom.

36 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Csak egy izzócsere, bazzz...

június 2., 16:50 Módosítva: 2017-06-06 06:28:56
326
48 hozzászólás

Megemlegette ezerszer
kezemen a hámréteg,
amikor egy H7 az
Avensisben kiégett.

De nem lehet a kis japó
a büszkeségtől részeg,
Az Audinál sokkal jobb
a Csessz Ki Mással-részleg.

H1 lámpa 2000-ben?
Hogy eszem a szádat,
Nem láttad, barátom?
Itt kopog a XXI. század.

De ha már az alap
a Hella-múzeum,
Hogy kerül a távfénybe H7,
te majom?!

Mindegy is, kicserélem,
ha már így kiégett,
Segít a net, hogy szereld ki,
youtube-on a lényeg.

Nem vagyok egy rasszista,
pláne nem alkatrészben,
de ez a lámpa bennszülött,
nem kicsit, egészen.

Szívórendszer leszerel,
légszűrőház meglazít...
Mit szedjek még szét?
És még ne is legyek blazírt?!

Szétverem a kezem,
de mindjárt az autót is,
hogy a tökömben gondolták ezt így, verje meg a radai rosseb azt, aki ezt ebben a formájában kitalálta, de tényleg.

48 hozzászólás

…és akkor elégettem a fiam összes luxusautóját

június 2., 14:10 Módosítva: 2017-06-06 06:28:55
137
18 hozzászólás

Szuper sztorit szúrt ki a Jalopnik a New York Post tegnapi cikkében. A Post Szaddám Huszein utolsó napjairól ír, őrzői mesélnek a kivégzésére váró diktátorról. Például arról hogyan élt kis puritán börtöncellájában, hogyan szívta szivarjait a Fidel Castrótól tanult technikával, vagy arról, hogy nem ette meg a reggeli omlettet, ha szakadt volt. A legérdekesebb mégis az őrökhöz való viszonya, akiket folyamatosan traktált anekdotáival.

Szadám Huszein legidősebb fiával, Udajjal
Szadám Huszein legidősebb fiával, Udajjal
18 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Elindultunk a Trabanttal, csak 800 km lesz

június 2., 06:08 Módosítva: 2017-06-04 10:56:17
404
46 hozzászólás

Csak nektek mondom el, még titkos a projekt, alig néhányan tudják, hogy utazunk.

Jakabbal, aki hármas állampolgár, óvóbácsi és saját bevallása szerint műszaki analfabéta, beülünk a Trabantba, és elmegyünk Nagyvisnyóra. Ez kb. 780-800 km, még jó esetben is várhatóan eltart úgy 13 óráig, míg odaérünk.

46 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Dezső menni Németország

június 1., 11:59 Módosítva: 2017-06-04 11:47:00
288
82 hozzászólás

Kozma Zsolti miatt van az egész. A csávót még a Bánki-tavi Belsőség-talin ismertem meg közel két évvel ezelőtt. Épp indulni készültem haza, de rohadtul, amikor ártatlanul belibegett a diplomatakék, tolótetős 230.6-os, orrán szögletes kvarc ködterítőket (ma már halogén lenne a neve) hordó állólámpással a kapun... és akkor le kellett vennem a bukót. Még vagy két órát maradtam, kipróbáltam az (akkor épp harmatgyenge) állólámpást, megvitattuk, dumáltunk. Azóta világi haverok vagyunk, az élet fura kártyákat dob néha.

82 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még