Nem ragasztják őket a tiniszobák falára, nem róluk szólnak a legendák. Pedig ők is megérdemelnék.
Az eddig leginkább motorkerékpár- és hangszermárgyártóként ismert japán cég Gordon Murray segítségével tervezte a városi kiskocsit.
Amikor azt hittük, hogy a Suzuki kifogyott a jó ötletekből, igazából csak altattak. Egyik őrültebb, mint a másik. Csak imádni lehet őket.
Három fontos modell előfutárának is tekinthető a három tokiói tanulmány – a gyémántos márka még nem adta fel.
Nem óriási, nem is használtatatlanul sportos, nem is megfizethetetlen, és már nem is titok. Itt a vadiúj Macan.
A japán tervezők a legendás Hakosuka Skyline stílusát próbálták modern formába önteni. Az eredmény elképesztő.
Ha nem lenne a rendszámtábla helyén Genesis felirat, azt is elhinnénk, hogy egy német prémium autógyár új limuzinját látjuk.
Azt állítják, nincs ellenfele, mégsem hagyták annyiban - már 600 lóerős gyári GT-R-t is lehet kapni.
Akik eddig aggódtak volna, hogy a jelenlegi Civicből talán nem készít sportos változatot a japán gyár, most megnyugodhatnak. Nagyon is sportos lett a Type-R.
Nehéz volt elképzelni, hogy bármi újat ki tudnak hozni a jól ismert formából, de egy kis agresszivitás hozzáadásával sikerült.
A kicsi és sportos kétajtóst Tokióban állítja ki a legnagyobb japán gyártó.
Csak három perc újratölteni, és 500 kilométert megy egy töltéssel. A Toyota szériagyártást is ígér.
Úgy néz ki, mint egy nyergesvontató, csak a nyereg és a vontatmány hiányzik. A japánok megőrültek?
A furcsa név a Legacy egy jövőbeli változatát takarja, ha minden igaz.