Nem viccből mutogatta a Volkswagen a 400 lóerős kompaktot, szériaváltozatot terveznek belőle.
Már a Honda új stílusát viseli – a gyáriak szerint hatalmas előrelépés formai szempontból.
Meglepően összeszedett külsejű gép lett az új 408-as, amely tágas családi autónak ígérkezik.
Öt másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra, a csúcsteljesítménye 400 lóerő, és egész jól néz ki.
Mégis, ha kell, 5,5 másodperc alatt van százon.
Krómozott hűtőráccsal, extra hosszú tengelytávval jön a C-XR. A SUV nem marad tanulmány.
Menetrend szerint jött a ráncfelvarrás a Volkswagen Touaregén. Új orr, takarékos motorok.
Hobbiterepjáró épülhet a sportos Audi alapjaira. A tanulmányt Kínában már be is mutatták.
Újabb gyári fotók kerültek nyilvánosságra a németek kupétetős hobbiterepjárójáról.
Egyszerre lehet dögös külsejű, elérhető árú és egész célszerű az új Volkswagen modell, ha megvalósul.
Hátsókerék-hajtású apokalipszis-buggyval térnek vissza a franciák, amely a 2008 DKR nevet kapta.
A Citroen készítette, de már nem is bukkan fel a jellegzetes dupla nyíl. Vajon beválik?
Ennek az autónak a létezéséről sem hallottunk eddig, bár van tippünk, hogy honnan származhat.
A százmilliós luxusautók a legritkább esetben szólnak a környezettudatosságról. Eddig legalábbis így volt.
Talán vége lesz a francia gyártó unalmas korszakának – legalábbis ez a négyajtós kupé reményt kelt.