Súlyos, hathengeres, befecskendezett, huszonnégy szelepes lóerőgyárak ellenében nyerni egy ilyen kis vacakkal? Hogy csinálták ezt Hirotáék?
Repedtfazék-hangon üvöltöttek el mellettünk az első ívbelső kereküket elemelő, negyven éves pléhdobozok, mosolygott ránk a Fudzsi, Karotta pedig a vezérműtengelyeire gondolt. A világ csúcsán ültünk.
Ezt úgy nevezik: lerohanás. A Nissan húszezer mérnöke gyártja le számunkra a mobilitás jövőjét, talán nincs más márka, amelyik ennyit foglalkozna azzal, hogyan közlekedünk majd 2021-ben.
Az űrfelszín alatt a következő Accord, a Mitsubishi citromillattal próbál frissíteni egy öregesen új formán, miközben a Daihatsu csendben megtalálja a megoldást a tüzelőanyag-cellára. Szájtát, Tokió.
Szó lesz sámfavonatról, vicces feliratokról, fura dolgokat eszünk, majd beülünk egy agyonahasznált taxiba, ami új. Ja, és a piros lámpás negyed sem marad el.
Enni kis helyen, szexelni szűk hotelszobákban szoktak a tokióiak. Csikós és Karotta fejest ugrottak a nagy japán éjszakába.
Alig van élő ember, aki látta menet közben ezt a csodát. Most pedig itt van felboncolva, hogy még egy okunk legyen sírni, amiért nem lehet a miénk.
Ha a Verdák rajzolói a Nohab-mozdonyt be akarták volna tenni a rajzfilmbe, ilyen lett volna.
Ezzel a kocsival tényleg csak egy baj van. Miért nem tesznek bele egyelőre egy bármilyen motort, és forgalmazzák?
Viszont volt ott egy sportkocsi. Ezt már láttam valahol. Valami régi újságban. Esetleg csak nettó régen. Talán egy másik életemben.
Meghasad a szívem, hogy miért nem vehetek egyet azonnal.
A Suzuki standján áll az az autó, ami kinézetre talán mindennél jobban kellene az egész kiállításról.
Volt már Aston DB7, új GT-R, Ferrari 456, mindenféle Porsche, de egy jó napon a budapesti Nagykörúton megfordul ennyi. Gazdagok vagyunk, yeah.
Egyértelműen forradalmi pillanatban élünk, az autók épp most szűnnek meg olyannak lenni, amilyenek eddig voltak.
Amikor a Love Me Do-ba belehajol az énekes, hajszálpontosan ugyanabban a szögben dönti a derekát, mint Paul McCartney 1962-ben, a Star Clubban.
Sose lett volna szabad az autót a számítógép előtt feltalálni, mert az emberek alkalmatlanok a vezetésre.
Milyen jófejség már, hogy a Juke Nismónak azzal ágyazták meg a kommunikációs offenzíváját, hogy behegesztették a GT-R hajtásláncát és motorját egy Juke alá?
A wifin minden bitet egy öltönyös japán ember visz el a routerig, aztán meghajol, megköszöni, és úgy jön vissza a következőért.
Amikor összevonta szemöldőkét, és fenyegetőn meglóbálta hozzá a mutatóujját, 4 fokkal hidegebb lett a teremben.
Nissan-tanulmányautó hegyek, rocksztárok és masnis lány: Karottáék beköszöntek az autószalonba.
Ahogy a busz kiköp a kiállítóterületen, fura jármű kanyarodik mellénk. Egy Piko holdjáró és egy postás furgon keresztezése, némi Mad Max-beütéssel.