Néha kemény mint a kő, néha kevésbé, de nem olyan puha, mint mikor megvettem.
Lámpák világítanak, de a jobb oldali lámpám "lefittyent", kb. 15 méterre világít.
Nem vagyok dízelpárti de sajnos benzinest nem, vagy drágán találtam.
Ezt minden alkalommal csinálja reggel, indulás előtt
Mennyire kell sürgősen cserélnem a szíjat ilyen esetben?
És váltásnál fémes, kattogó hangot ad ki. De üzemel.
A szervizkönyv alapján 210 000 kilométernél, amit nagyon soknak tartok.
Elvittem szerelőhöz a kocsit, utána azt vettem észre, hogy nagyon könnyen be tudom nyomni a fékpedált.
Először a termosztátra gyanakodtunk, ki is lett cserélve, de kiderült, hogy az nem lehetett.
Arra lettünk figyelmesek, hogy daráló hang jön a motortérből. Kikapcsoltuk azonnal a klímát és a hang is megszűnt.
Kaptam már ötletet, hogy esetleg a tankban lehet, de azt nem bontanám le, ha nem muszáj.
Azonos műszaki paraméterekkel rendelkező autók esetén utólag megoldható az ABS beépítése?
Több autószerelő, villamos szerviz, valamint egy Ford márkaszerviz megjárta után írok.
És ami fontosabb: hogyan? Ügyetlenkedtem már a nagynyomásúval, de féltem a tetőt.
A vízpumpát az ékszíj hajtja és azt szeretném kérdezni, hogy a vezérlése láncos vagy szíjas?