2023. március 3., 17:00 Módosítva: 2023.03.17 09:41
20
0 hozzászólás
A nepperléttel együtt jár a kockázatvállalás, néha nem adja ki. Most nagyon nem.
Szólj hozzá!
2023. március 2., 17:21 Módosítva: 2023.03.17 10:47
6
3 hozzászólás
Nehezen meghatározható a belépő hobbiautó kategória, hiszen sokaknak pár százezer forintos autó vásárlása is jelentős ugrás. Mégis azt mondanám, tekintsük az egy- és kétmillió forint közötti youngtimereket illetve veteránokat ide tartozónak, egyszerűen azért, mert ami ez alatt van, arra minden esetben rengeteget kell költeni, hogy jó legyen.

Ebben a magasságban már előfordulnak egyből használatba vehető gépek is, amik addig is örömet okoznak, amíg lépésről lépésre jobbítjuk őket. Így például ez az egymillióért árult Lada 2105 is lehet valakinek belépő hobbiautó. Annyira azonban már egy ilyen Zsiguli reszelgetése sem olcsó, hogy teljesen külön kategóriának tekintsük. Ezért kis gondolkodás után összeszedtem négy másik típust, amik ugyan árban még mindig nem tudnak a szovjet ipar remekével versenyre kelni, de élményben is többet adnak. És ma már nem akkora a pénzügyi szakadék.

3 hozzászólás
2023. február 26., 15:07 Módosítva: 2023.03.01 06:31
0 hozzászólás

Tökéletes autó így is a kis Hacsi, de ha ott a 200 lóerő ígérete, akkor könnyen elcsábul az ember. Doman Zolinál jártam és átbeszéltük a lehetőségeket.

Szólj hozzá!
2023. február 24., 20:41 Módosítva: 2023.03.01 06:31
1 hozzászólás
Extra hosszú útifilmmel érkezik a Becsületesnepper, öreg és fiatal japán autókon át egészen az Aston Martinig minden lesz a mai videóban.
1 hozzászólás
2023. február 22., 18:04 Módosítva: 2023.02.26 10:16
9 hozzászólás
Úgy 10 éves lehettem, amikor szimulátorkormányt kértem a Jézuskától. Mondhatni, ekkor indult szimulátoros karrierem, ami kisebb-nagyobb megszakításokkal azóta is tart. Remek hobbi ez, amibe a vezetés szerelmeseinek mindenképpen érdemes belekóstolnia. Azonban a rengetegféle program, a széles kormánykínálat és a hobbit övező tévhitek miatt elsőre talán nehéz átlátni, hogyan érdemes belekezdeni. Ehhez szeretnék most segítséget nyújtani.

Mi a jó ebben egyáltalán?

A szimulátorozás lehetőségek kimeríthetetlen tárházát kínálja, és éppen ezért mindenki másért kezd bele, mást élvez benne. Vannak, akik kipróbálnák, megállják-e helyüket online bajnokságokban, vannak, akik csupán szeretnék átélni, milyen lehet a történelem egy-egy ikonikus járgányát ikonikus helyszíneken terelgetni, de akadnak olyanok is, akik megélhetési célokkal, autóversenyzői vagy e-sport karrierjük megalapozásaként tekintenek rá. Legyen akármelyik igaz rád, vagy vezéreljen bármi más, egy általános igazságot kijelenthetünk: a szimulátorozás olyan dolgokat tesz lehetővé, melyek normál körülmények között megvalósíthatatlanok, vagy legalábbis elérhetetlenek egy átlagember számára.

49470603841 7e19157e6f o
9 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2023. február 19., 12:04 Módosítva: 2023.02.23 06:14
0 hozzászólás

"versenyautó"... :o) - Tarbant 601

1BCADE5B-045F-4DEC-B58D-2E14A5BC53DC

A mindennapi munka mellett hétvégenként szlalomversenyeken "használtam" az autót.

Erre a versenyzési formára ennél jobb típus talán nem is létezik, ezt bizonyítja is a több doboznyi serleg és érem, amit két év alatt sikerült összegyűjteni vele. :o)

...

A régi típusú karburátor hibáját, hogy jobbos kanyarban "ellöttyen" a benzin, egy ügyes trükkel sikerült kiküszöbölni, és attól kezdve minden irányban lehetett gázzal fordulni, ami nem hátrány versenyzés közben. :o)

A "ballábas" fékezésre pedig kifejezetten jól reagált a Trabi.

A műszaki hibák általában hétköznapi munka közben jöttek elő, versenyen csak két alkalommal romlott el, amikor kiesett egy csavar a váltó kapcsolószerkezetében, valamint egy féltengelytörésnél.

...

Azóta "megütöttem" a fejem és újra venni szerettem volna egy Trabantot, szimplán buliból, de ami tényleg tetszene, az irreálisan drága, ami meg olcsó, az olyan is...Ráadásul nem nagyon segítik ennek a "kihalásban" lévő típusnak még a veterán minősítését sem... :o(

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

Szólj hozzá! Távolról sincs vége, olvasson még
2023. február 17., 15:37 Módosítva: 2023.02.28 06:26
0 hozzászólás

Újkorában a Subaru árlista legtetején csücsült, most viszont már csak egy dinoszaurusz, ami közelebb van Samantha Foxhoz, mint Megan Thee Stallionhoz.

Szólj hozzá! Távolról sincs vége, olvasson még
2023. február 17., 14:42 Módosítva: 2023.03.06 14:09
257
0 hozzászólás
csp-discl.png

A Volkswagen Csoport immár 28 éve publikált üzleti jelentése szerint az első Audi A8 technológiai korszakváltást hozott az autóiparban. 1994-ben szerintem ennél is többet tett, hiszen úgy indította el az Audit a manapság is sikerrel járt útján, hogy a V6-os és V8-as dízelektől a legendás 32-szelepes benzines V8-on át a hosszított platformú V12-es verzióig mindent felajánlott, ami egy luxusautótól elvárható.

Szólj hozzá! Távolról sincs vége, olvasson még
2023. február 12., 18:56 Módosítva: 2023.02.14 17:35
12
3 hozzászólás

Tökéletlen tökéletesség - Ford Mustang GT 55

73047

Eddigi legjobb autóm. Nem szoktam sokáig megtartani autókat, de ez marad, még úgy sem adjuk el, hogy jön a gyerek. Nem érdekel, mi nem fér bele és hogy nehéz kivenni a gyerekülést stb.

...

Van egy pár szabály, amit be kell tartani és akkor nem lesz gond vele: Ezekről tudni kell (EU model), hogy van bennük részecskeszűrő, egr és kettőstömegű. Vezérműláncos és kettős befecskendezésű. Négy vezérműtengely. A gyár 15ezer km vagy egy év olajcserét ír elő. Nem hallottam még olyan tulajdonost, akinek hála isten a kocsi ne kérte volna legkésőbb 9000 km körül. Nekem 7000 km-nél többet nem ment még el egy olajjal. Ment volna, nem kérte, de én inkább cseréltem, mert hosszú távra tervezek vele, annak ellenére hogy csak kipróbálni akartuk és utána eladni, hogy mást is kipróbálhassunk. Szóval van benne kettőstömegű lendkerék is, emiatt csak kinyomott kuplungal lehet indítani és leállítani is, ergo ez elég sokáig fogja így bírni. Bármennyit mész vele, mindig hagyd legalább egy percet járni leállítás előtt, még a kúton is tankolás előtt. V8 olyan hőt termel, hogy beszarsz. Nyilván hidegen nem rúgod neki, van rajta olajnyomás és olajhőfok mérő, ha elérte az üzemit akkor lehet taposni, bírja. Az EGR és a részecskeszűrő egy nagy kibaszás, amint lejár a garancia, kap egy rendes kipufogó rendszert ezen szarok nélkül, addig is csak hosszú utakra használom, várost kerülöm, arra ott az asszony gyász yarisa. Így van lehetősége regenerálódni és nem tömődik el gyorsan. Azt mondják kokszosodik a közvetlen befecskedezés miatt, ez lehet így van de eleve kettős befecskendezése van, valamennyire tisztulnak a kipufogó oldali szelepek is, amúgy meg bejáratott technika van a koksz eltávolítására, nekem ez nem probléma. Na mindegy, én nagyon vigyázok rá, nekem ez egy kincs.

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

3 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2023. február 12., 14:32 Módosítva: 2023.02.16 09:55
67
3 hozzászólás
Pár évvel ezelőtt egy nagyon furcsa periódusa zajlott az életemnek. Budapesti egyetemi éveink után a párommal visszaköltöztünk Dunaújvárosba, nekem pedig kellett valami átmeneti munka, amíg sikerül a szakmámban elhelyezkednem. A választás gyorsan megszületett: ételfutárnak álltam.

A Punto korszak

Az első kérdés persze rögtön az volt: mivel? Dunaújvárosnak futárszempontból rettenetesek az adottságai: dimbes-dombos utcák, a városrészek pedig zártan elkülönülnek egymástól. Forgalom viszont általában nincs, és parkolóhelyet sem különösebben nehéz találni. Végül elcsakliztam a szüleim második autóként tartott szakadt egyes Puntóját.

330640767 934240461268492 1465974912494331623 n
3 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2023. február 11., 13:04 Módosítva: 2023.06.18 12:24
277
0 hozzászólás

Az autónánia posztok általában valami korosodó, kicsit szerencsétlen típusról szoktak szólni, amire éppen lenne pénzünk, de belevágni egy újabb problémás polgárpukkasztó projektbe annyira azért nincsen ingerenciánk, ezért inkább írunk róla, hogy levezessük azt a feszkót, amit a napi huszonhét és fél órányi hahun töltött idővel szerzünk.

Szólj hozzá! Távolról sincs vége, olvasson még
2023. február 8., 16:45 Módosítva: 2023.02.12 13:55
306
0 hozzászólás
Cikkünk előző epizódjában öt olyan szupersportautó történetét elevenítettük fel, melyek finoman szólva sem futottak be olyan fényes karriert, mint a Ferrari F40, Lamborghini Countach vagy McLaren F1. Folytatva a sort most újabb szépreményű autók dicstelen bukását vesszük górcső alá.

Caparo T1 (2006) - A közúti Formula 1-es autó hülyeség

Rengeteg sportautógyár próbálkozott már egy „utcai Formula 1-es autó" kifejlesztésével, ám ezeknél általában inkább csak marketingfogás volt a fenti jelző, valójában nem sok közük volt az együléses versenyautókhoz. Ott van például a Ferrari F50, melynek gyártása során konstrukciós és motorikus szempontból valóban Formula 1-es technológiákat használtak, de a frissen piacra dobott Mercedes-AMG One-t is említhetjük, amely bár valóban egy F1-es hibrid hajtásláncot kapott, de ettől még egy kétajtós kupé, ami majdnem 1700 kilót nyom.

Szólj hozzá! Távolról sincs vége, olvasson még
2023. február 5., 17:18 Módosítva: 2023.02.07 13:31
18
3 hozzászólás

A legjobb Jag ever - Jaguar XJ

A kép illusztráció (forrás: Wikipedia)
A kép illusztráció (forrás: Wikipedia)

Nagyon régóta szerettem volna egy X308-as XJR-t, amit szerencsére két éve sikerült is megvásárolnom. Az első hónapok rettegéssel teltek, mert a rengeteg ismerős, autószerelő, vagy kolléga (akik ugyan még messziről sem láttak ilyen autót, "de a szomszéd ismerősének a fiának a testvérének a nagyanyja egyszer hallotta, hogy a jaguárok megbízhatatlanok") meggyőzött, hogy előbb vagy utóbb de tönkre fog menni, megáll alattam, felrobban, soha többé nem fog beindulni, csődbe fogok menni. Szerencsére az élet rájuk cáfolt, mert két év elteltével is bármikor, bárhova elmerek vele indulni. 

Bolla Gyuri is odavolt a nagymacskáért (még ha nem is ez az évjárat, na de akkor is)

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

3 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2023. február 4., 06:31 Módosítva: 2023.02.20 09:50
285
18 hozzászólás
Keményvonalas autórajongóként mindig azt gondoltam magamról, hogy gyűlölöm az automatát. Gyűlölnöm kell, hiszen a vezetési élmény megcsúfolása, meg különben is, nehogy már egy gép döntse el helyettem, hogy mit akarok. Aztán meg ott van az is, hogy sokat fogyaszt vele az autó, meg még lassabb is. Fúj.

Ez egy korai elmélet volt, még huszonéves korom elejéről, amikor még nagyon messze voltam attól, hogy autók tömkelegét próbáljam ki, és a tapasztaltabbakra hagyatkozva amúgy is logikusnak tűnt. Persze van igazságalapja az ellenérzéseknek, de nagyon nem úgy, és nagyon nem olyan mértékben, ahogy elképzeltem.

18 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2023. február 3., 14:44 Módosítva: 2023.02.09 06:27
389
10 hozzászólás

Nemrég eladtam a családi autónkat, és bár van a kertben két működő kocsi, egyik sem helyettesíti igazán – vásárolni kellett valami újat. Az igények megszondázása után összeállt, hogy benzinmotoros, automataváltós kombit kell keressek, lehetőleg tetőablakkal és vonóhoroggal. Eddig jó, bonyolító tényező viszont, hogy kétmillió forint volt a meghatározott keret. Igazán nem sok pénz manapság a használtautó piacon.

10 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2023. január 30., 12:38 Módosítva: 2023.02.02 06:11
120
2 hozzászólás
Sokszor feltűnik szemcsés fotókon az Auverland A3 mintájára készült magyar autó. Hát most itt van videón egy mozgásképtelen, de teljesen komplett darab!

Az Ikarus A3 nem holmi rosszul elsült vicc. Története 1986-ig nyúlik vissza, akkor mutatta be a francia Auverland cég az A3 típust, melyet elsősorban a hadsereg számára fejlesztettek, de civilek is megvehették. Amikor 1999-ben a menekülés útját kereste az Ikarus, ennek a terepjárónak a licenszét vásárolták meg, hogy hazai gyártással honvédségi beszerzésen induljanak vele.

Sosem tudjuk meg, mi lett volna, ha sikerül a terv, mert az Ikarus még azelőtt csődbe ment, hogy a Honvédség terepjárót választott volna magának az Uazok helyére. Mellesleg az Auverland története is bukdácsolások sora. A lényeg, hogy összesen öt kaszni készült Mátyásföldön, ebből hármat szereltek készre, prototípusnak, és mind a három rendszámot kapott. Ez itt az utolsó, melyben ott az eredetileg bele szánt Peugeot dízel, és ez így egyben a valódi, magyar gyártású terepjáró. Egy darabka történelem, melyről Juhos Sándor mesél.

2 hozzászólás
2023. január 29., 16:28 Módosítva: 2023.02.03 10:22
111
3 hozzászólás

Az igazság fontos dolog. Élhetünk mi egy elképzelt világban, de attól még körülvesz minket a fizika. És bizony a fizikát nem lehet meggyőzni az igazunkról, nem áll le velünk vitázni, hisz az van, amit ő mond. A Fos mérése kapcsán felmerültek vitás helyzetek, bonyolult kérdések, úgyhogy Bélával úgy döntöttünk, hogy tök egyszerű a dolog, megkérjük a fizikát, hogy tegyen rendet. Van ok rá, hogy ez a motor 144 lóerőt tudjon? Vajon valaki a múltban kicserélte a motor belsejét egy soros vétizenkettő bokszerre? Vagy egy robbanás szélén lévő atomerőmű bújt el a szelepfedél mögé? Ki kellett deríteni, nézzünk bele a motorba egy kicsit.

3 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2023. január 29., 13:19 Módosítva: 2023.01.31 12:31
237
4 hozzászólás

A csodálatos Mandarin - Mustang Mach1

33584

Szerelem volt első látásra. Amikor 1998-ban találkoztunk, Ő egy nagy telepen ácsorgott már évek óta, több száz sorstársával együtt. Addig csak látens amerikai AUTÓ szerető voltam. Nem is hittem hogy kis hazánkban lehet kapni ilyen csodákat. A filmeken csak csodálkoztam, hogy egy autós üldözésnél mitől füstöl a hátsó kerék. Na azóta tudom... ;-))

...

A sors? azonban közbeszólt. A korábbi "gondos´" kezek megtették a hatásukat. Egy a motorból érkező nyikorgó hang vége teljes felújítás lett. Da akkor már nem gyári értékekre, hanem kissé "felpiszkált" szintre lett hozva Őnagysága. Akkoriban sajnos még semmiféle alkatrész beszerzési forrást nem ismertem, így eléggé körülményes volt a szükséges dolgok össze nyalábolása. Egy németországi cégtől hosszas levelezés eredménye képpen sikerült mindent beszerezni. Több mint fél évbe telt mindez. Azót kevesebb mint egy hóhap lenne ugyanez. És vélhetően olcsóbb is lenne.

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

4 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2023. január 28., 17:21 Módosítva: 2023.02.03 14:09
229
3 hozzászólás
Long Beach, Egyesült Államok, 1988. Pillanatokon benül kezdődik az év első versenye az 1966 óta megrendezett, nagy múltú szériában, a Trans-Amben. Tekintélyes amerikai gyártók V8-as szörnyetegei mellett sorakoznak a büszke pilóták, várják a futamot. Aztán egyszer csak megjelenik a színen pár harsányra matricázott német szedán, amiben egy pici sorötös morog. Lehet, hogy eleinte páran még meg is mosolyogták őket, mert halvány ötletük sem volt, valójában mi vár rájuk.

Menjünk vissza egy kicsit az időben: 1966-ban az SCCA – Sports Car Club of America – felügyelete alatt megalakult a Trans-American Sedan Championship. Az idők során több neve is volt a sorozatnak, de az egyszerűség kedvéért hívjuk simán Trans-Amnek. Az már a széria nevéből könnyen kikövetkeztethető, hogy a versenyeket az Egyesült Államokban rendezték, az viszont nem, hogy mindez nem csak amerikai gyártóknak szólt, hanem bárki jöhetett, ha megfelelt a szabályoknak.

3 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2023. január 27., 19:19 Módosítva: 2023.11.01 21:31
351
2 hozzászólás

Jourdan tövig nyomta a gázt azon az elhíresült monte-carlói éjszakán. Nem is tehette volna másképp, hiszen ötvennyolc évesen épp az utolsó éveit futotta versenyzőként, és óriási iramot diktált, hogy bizonyítson a nejének. Navigátora Frédéric reszketve diktálta sorra a kanyarokat, jobb kettő, bal három, mester! - üvöltötte vékony, de magas hangján az anyósülés négypontos biztonsági övének fojtó szorításából. A délután elrajtolt mezőnyre időközben ráesteledett, a szúrófények lézerkardként metszették százmillió fenyő lombjait a hideg januári éjszakában.

2 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2023. január 27., 18:16 Módosítva: 2023.02.02 09:44
76
1 hozzászólás
A Hankook gyárban voltunk, megmutatjuk, hogy készül a gumiabroncs.
1 hozzászólás
2023. január 27., 06:04 Módosítva: 2023.01.31 06:18
36
10 hozzászólás
Néhány hete teljesen véletlenül szembejött velem a tévében az eredeti MacGyver sorozat egyik epizódja. Már éppen kapcsoltam volna tovább, mikor a főszereplő szájából elhangzott a "Budapest" szó. Úgy döntöttem, maradok.

A történet szerint MacGyver Budapestre utazik, egy érzékeny információkat rejtő órát kell átvennie egy amerikaiaknak dolgozó orosz kémtől. Már elsőre gyanús, hogy a budapesti utcáknak furcsán Los Angeles-i hangulata van, de én nem tudhatom, nem éltem a szocializmus alatt.

10 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2023. január 26., 14:36 Módosítva: 2024.03.07 08:11
121
4 hozzászólás

Gazdaságos ivó vagyok. Ez előny, hiszen olcsón és gyorsan cseszem szét magam, másrészt hátrány is, mert egy erős nap utolsó tüskéjeként bevert belga sör már közepesen kicsinál. Két Kwak volt bennem, én meg a Mosselenben, mielőtt kimentem az utcára szívni egy kis frisst, és hopp, a telefonom megcsörrent. Tibi barátom volt, és közölte, hogy aznap zárul a jelentkezés, akkor megyünk-e a Bamakóra?

4 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2023. január 22., 17:35 Módosítva: 2023.01.25 16:53
66
2 hozzászólás
Mikor az első Gymkhana 2008-ban megjelent, nem volt hozzá hasonló. Annyira más volt, mint bármilyen addigi autós videó, hogy nyugodtan kijelenthetjük: új műfaj született. De mitől annyira menők és hatásosak Ken Block őrült veretései, és milyen filmes eszközök teszik őket olyan egyedivé? Ennek járunk most utána.

Petrány Máté kollégánkkal nemrég az első három Gymkhanát jegyző Matt Martelli osztott meg részleteket a kezdetekről. A rendező szerint 2008 tájékán a raliversenyzés lényegében senkit sem érdekelt Amerikában, így a cél az volt, hogy valahogy a tengerentúli közönség figyelmét is felkeltsék. Mivel a gördeszkás, BMX-es és hasonló extrémsportos videók éppen aranykorukat élték, Ken Block fejében megszületett az ötlet: készítsenek ők is egy ezekhez hasonló kisfilmet, csak épp egy autóval a főszerepben.

ezgif.com-gif-maker(1).gif
2 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2023. január 22., 16:22 Módosítva: 2023.01.28 17:27
50
0 hozzászólás

Mint az egy korábbi posztban kifejtettem, a pár év D-Max és Vadmusso után még mindig pickupra vágyok, így a mostani Heti merítésben az általam nézegetett típusokból nyújtok át egy válogatást. Mondjuk az első pont nem pickup, na de azért beleillik a listámba ;) (Nyegleo).

A beteljesült álom, egy Legenda újjáéled - Land Rover S3

62484

A Landy és az én történetem egy picit régebbről kezdődik, még pedig 1986-ból. Akkoriban itthon nem nagyon lehetett ilyen autóval találkozni, én is Ausztriában egy kis faluban láttam egy 88-ast. Mondhatom első látásra szerelem volt. Ahányszor arra jártunk, mindig sóvárogva néztem az ütött-kopott kis gépet. Aztán teltek, múltak az évek, a szerelem megmaradt, már csak az autó hiányzott a beteljesüléshez :-)

...

2011 szeptemberében aztán adódott egy lehetőség és éltem vele. Egy helyi autókereskedőnél volt egy LR88S3, amit sokáig hirdetett, de nem kellett senkinek. Átmentünk a testvéremmel megnézni, és szerelem volt első látásra. A család női részlege teljesen hülyének nézett, mondván minek ez a roncs, de gondoltam nem lehet így vége egy legendának. Meg kell mentenem a magam örömére. Következő héten nyélbe ütöttük az üzletet. Hozzám került egy 1972-es gyártású 88 sw, ráadásul dízel. Madarat lehetett velem fogatni.

...

Ezt az autót csak olyan ember válassza, aki tényleg fanatikus, és ilyenre vágyik ! (Vásárlás előtt mindenképp próbálja ki ha teheti, akkor hosszabb úton, mert azért ez nem egy limuzin.) Velük folyamatosan foglalkozni kell, nem olyanok, mint a mai, modern autók. Tudomásul kell venni, hogy a 40-50-60 éves technika már gondozást igényel. Hol egy tömítés, hol elektromos csatlakozó, vagy kapcsoló mehet tönkre, és azokat bizony cserélni kell, ennek anyagi vonzata is van. Most, hogy már 5 éve tartósan használom (2012 októberében helyeztettem forgalomba, és 90000km van mögöttünk, napi rendszerességgel járok vele munkába (is))azt hiszem mondhatom én nem bántam meg, hogy megvettem.

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

Szólj hozzá! Távolról sincs vége, olvasson még