2023. január 21., 12:39 Módosítva: 2023.01.23 15:30
70
4 hozzászólás

Mivel a Vadmusso távozott, az egyetlen járművem a 2001-es Citroen Berlingo Van maradt. Mivel a lehető legfapadabb változat, túl sok elromlanivaló nincs rajta, de azért néha mégis. A múlt héten nagy szerelést végeztem rajta, az évek óta letört antennát kicseréltem egy újra. Úgy tűnik, elkapta a szerelési vágy, így az esti dugóban örvendeztett meg azzal, hogy a Ferenc körútról az Üllői útra fordulva eltűntek a sebességfokozatok, és a váltókart gyakorlatilag körbe lehetett pörgetni. Miközben kigurultam, gyorsan elkezdtek villogni a fejemben a vésztervek, hiszen az Üllői belső szakaszán, főleg a délutáni dugóban túl sok helyre nem tudok leállni, bónusznak még parkolási díjas is a terület, ha sikerül beesnem még lendületből egy mellékutcába.

4 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2023. január 20., 17:02 Módosítva: 2023.01.25 11:07
27
0 hozzászólás
A nagyobb nem mindig lesz magától értetődően jobb is, néha sikerül teljesen használhatatlant csinálni.
Szólj hozzá!
2023. január 16., 16:18 Módosítva: 2023.01.20 08:58
214
2 hozzászólás
Jean Rondeau háromévesen járt először a legendás Le Mans-i 24 óráson, és ott, akkor valami megfertőzte. Onnantól fogva egész életében egyetlen célért dolgozott, meg akarta nyerni a versenyt. De talán ő sem gondolta, mindez mennyi áldozattal, vérrel és verítékkel jár majd.

Rondeau versenyzői karrierje elején kisebb bajnokságokban indult, ám már kezdetben sem tűnt túlzottan tehetségesnek. Ennek ellenére némi pénznek köszönhetően 1972-ben mégis sikerült Le Mans-i üléshez jutnia. A bemutatkozás katasztrofálisan sikerült: Rondeau lényegében nevetség tárgyává vált. Egy dolog, hogy a csapat motorhiba miatt kiesett, de a beszámolók szerint a francia "lassú volt, nagyon lassú." Az egészet csak tetézte, hogy a híres Mulsanne egyenesben a sisakjának csapódott egy madár, így a "tyúkeszű" gúnynév is ráragadt.

The winning Rondeau M379 - Jean Rondeau & Jean-Pierre Jassaud at
2 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2023. január 15., 14:10 Módosítva: 2023.01.20 08:58
27
1 hozzászólás

Ez nem a mamának való Swift! - Suzuki Swift Sport

Kezdőtött a sztori ott, hogy faterom 2017-ben lecserélte az 1.3-as 92 lovas Swiftjét egy 2012-es 136 lovas Sportra, én meg a halál unalmas, sokat zabáló, lomha, folyton hengerfejes Skoda Fabiából átülhettem az ő ex 1.3-asába és itt rögtön meg is szerettem a Suzukikat.

Szűk másfél év elteltével úgy gondoltam, hogy nekem is egy izgalmasabb Sport verzió kell (mivel faterét vezettem párszor előtte, így tudatam milyen élményt ad) és el is kezdtem árulni az egyhárom idegest, 2019 elején el is vitték és kb egy hónapra rá megvettem a szintén 2012-es 1.6-os 136 lovas kis jószágomat. 

Stump Bandinak ez volt a véleménye az előző évtized Swift Sportjáról:

És ilyen állapotban van a korábbi generáció:

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

1 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2023. január 13., 17:11 Módosítva: 2023.01.18 06:25
53
2 hozzászólás
2 hozzászólás
2023. január 12., 17:05 Módosítva: 2023.01.17 06:27
32
0 hozzászólás

Volkswagen Jetta Hybridről akkor hallottam először, amikor Balló Marci szólt, hogy van egy náluk a kereskedésben, menjek forgatni, mert érdekes. Amúgy nem gerjedek túlságosan a VW Jettára, de azért az, hogy hibrid változat készült, az 1.4 TSI motor 150 lóerős változatából, az amerikai piacra, tényleg elég váratlan. Pláne, hogy állítólag valóban takarékos is, létezik élő ember, aki eljár ilyennel 5 literes fogyasztással.

Szólj hozzá! Távolról sincs vége, olvasson még
2023. január 11., 17:31 Módosítva: 2023.01.15 16:15
68
7 hozzászólás

Az ember ne legyen merev. Alapjáraton japánbérenc vagyok, de ha elkezd köhécselni az alapjáratom, akkor más nemzetek autói is képbe kerülhetnek. Jó dolog ez, már csak azért is, mert mint az közismert, a kalandok a komfortzónán kívül kezdődnek. Itt van például ez a Ford. Megtanított rá, hogy a komfortzóna elhagyása fájdalommal jár. Változatos fájdalmak ezek, néha csak csipkedi a mellbimbómat, másszor bekopog az éjszaka közepén egy szájkörtével. Ő jön zavarba a kacsintásomtól.

7 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2023. január 8., 06:33 Módosítva: 2023.01.12 10:11
415
3 hozzászólás
Képzeld el az Egyesült Államokat az 1930-as évek végén: a szesztilalom még alig ért véget, pár éve tombolt a nagy gazdasági világválság, az emberiség pedig egy soha nem látott méretű, pusztító háború felé robog megállíthatatlanul. Megannyi esemény és változás, mindössze pár rövid év leforgása alatt. És ha ezek után nem tudtad elképzelni, hogy mi jöhet még, ebben a pillanatban meglátsz az úton 12 darab, piros-fehér art déco szobrot közeledni.

A huszadik század első fele nem volt egyszerű időszak a világ számára. Először megtépázta az első világháború, ami olyan pusztítással és veszteségekkel járt, ami előtte elképzelhetetlennek tűnt, majd a vége után alig tíz évvel hatalmas világválság sújtotta az embereket. Az 1929-ben kirobbanó gazdasági recesszió az Egyesült Államokban volt a legsúlyosabb, amit Roosevelt 1933-as New Dealje kezdett fokozatosan csökkenteni. Úgy tűnt, hogy a terv működik, gazdasági növekedés kezdődött.

3 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2023. január 6., 10:19 Módosítva: 2023.01.26 14:44
125
5 hozzászólás
A Peugeot 405 1988-ban elsöprő győzelmet aratott az Év Autója választáson, Európán kívül a mai napig gyártják, így nemrég átlépte az ötmilliós darabszámot, és versenygyőzelmei is vannak, például a Párizs-Dakar ralin. Mindennek ellenére nem szokás különösebben jelentős autónak tartani, egyrészt mert nincs emlékezetes hibája, másrészt mert nem is tűnik ki semmiben. Pláne a szívódízel motorral, amit ebbe az új korától magyar autóba építettek 1991-ben.

A jelentős darabszám és a jó értelemben vett tömegtermék-lét viszont két olyan tulajdonsággal ruházza fel a megmaradt darabjait, amik általában nem szoktak egyszerre meglenni: nosztalgia faktor, és a mai napig elfogadható költségek. Úgy találtam, hogy most még van alkatrész hozzá, és jó darabot jó áron venni sem lehetetlen. Ezt a dízelt például nyolcszázezer forint alatt kínálta a Kedvenc kereskedés. Igaz, ha megkímélt nyugat-európai példányt szeretne valaki, akkor ennél több pénzre lesz szüksége, a sportos MI16, vagy pláne a kis szériában gyártott T16 változat meg egészen más tészta. Aki azonban el tudja engedni azokat, annak egy ilyen Peugeot 405 dízel viszonylag fájdalommentes belépő a hobbiautózás világába.

5 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2023. január 3., 13:46 Módosítva: 2023.01.28 06:47
403
10 hozzászólás

Nem szokásom kurvaéletezve ébredni, jól alszom, nyugodtan ébredek. Csipatörlés, mosdó, kávé, satöbbi. De 2023 január harmadikán, mikor megláttam a telefon kijelzőjén a Ken Block haláláról szóló híreket, az összes vegetatív- és reflexfunkciómat felülírta a kiszakadó káromkodás. Én ezt az embert ismertem. Jó, nem ismertem, csak találkoztam vele, életemben egyszer, röviden. Na de az milyen találkozás volt már!

10 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2023. január 1., 15:19 Módosítva: 2023.01.20 15:00
186
13 hozzászólás
A keresztre feszítés megvolt, most már talán eljött az ideje a feltámadásnak. Csodák mindig voltak, és ha mindannyian szeretnénk, még lesznek is. Mert minden javítható.

Egykoron délceg formája még jól kivehető. Mindenki vágyta közelségét, még inkább a bensőségét, és szerették a belsőségét. Ereje teljében dübörgött sokáig, vitte magával megannyi ember lelkesedését, felnőttekből csinált gyermeket, kölykökből meglett embereket. Évtizedek óta kocogtatja öreg testét az idő vasfoga, helyenként már tán át is szakította a lemezt. Bezzeg régen még volt benne anyag! De még most is büszkén áll kerekein, csak egy kicsit ki kell pofozni. Minden javítható. Elhalványulva bár, de még a gyújtási sorrend is rá van firkálva valahol a motortérben. 1-7-4-10-2-8-6-12-3-9-5-11

13 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2022. december 31., 17:28 Módosítva: 2023.01.20 11:48
42
0 hozzászólás
Az idő megállíthatatlanul halad, és ahogy telik, az adott pillanatokról szóló emlékeink is egyre kopnak. A fotók azonban megmaradnak, és segítenek felidézni azokat a momentumokat, amikre érdemes emlékezni. A szerkesztőség falain kívül is sokat kattog a DSLR és a MILC, hogy legjobb tudásunk szerint mutassuk meg nektek, milyen egy autó vagy egy esemény: van, hogy ezek jól sikerülnek, és van, hogy a nagy rohanásban kevésbé, az azonban biztos, hogy mindenkinek van kedvence. Most, így 2022 utolsó óráihoz közeledve ezeket idézzük fel.

Gajdán Miki

Tulajdonképpen nem is annyira az ID. Buzz külső képe az igazi kedvencem, bár pont ez a kép szerintem nem sikerült rosszul, hanem az, amelyik a csomagtartójáról készült. És nem azért, mert valóban hatalmas, még egy köbméternél is nagyobb. Hanem azért, mert ahhoz, hogy ezt megmutathassam, előbb ki kellett operálnom egy terjedelmes polcrendszert, amit arasz hosszúságú csavarok rögzítettek a padlóba. Mire kicsavartam őket, azt hittem, minden egyes hajszálam őszbe fordul. Az persze már csak a hab volt a tortán, hogy a fotó elkészülte után ugyanazt visszafelé is elő kellett adni.

A csomagtartó meglehetősen sivatagszerűen sivár képét mégse tehettem ide, ezért álljon itt inkább az egész ID. Buzz a maga teljes valóságában. Amúgy tetszett a VW új elektromos egyterűje, mert telepakolták jó ötletekkel, jópofa megoldásokkal és vidám részletekkel. Mindennek tetejébe a külseje sem mindennapos, az alul arany, felül fehér fényezés kimondottan jól áll neki, és még hasonlatosabbá teszi ikonikus őséhez, a Bullyhoz.

Az első kép egyébként azért is kedvencem, mert technikailag is egészen jól sikerült. Jó helyről jön a fény, a vízbe benyúló mólón álló autót jó szögből sikerült (szerintem) megörökíteni. Ráadásul ha valaki jól megnézi, egy szélkerék is szerepel a képen, amit villanyautós utalásnak is vehetünk. A legbüszkébb azonban mégis arra vagyok, ami nem látszik a képen. Az autó mögött a túlparton egy erőmű épületei és kéménysorai sorakoztak, amit sikerült magával az ID. Buzzal teljesen kitakarni. Egy kisebb autóval lehet, nem sikerült volna...

Szólj hozzá! Távolról sincs vége, olvasson még
2022. december 30., 06:26 Módosítva: 2023.01.04 06:23
27
2 hozzászólás
A tesztekben mindig leírjuk, hogy mitől jó egy autó vagy épp mitől rossz. Összevetjük a konkurensekkel, megfejtjük, hogy azokhoz képest milyen, mennyire éri meg az adott piaci helyzetben. De az, hogy egy autó nettóban mennyire jó, mennyire piacképes vagy mennyire szép, nem mindig függ össze azzal, hogy egy adott embernek mennyire tetszik. Éppen ezért most összeszedtük, hogy 2022-ben kinek melyik volt a kedvenc tesztautója, és azt is, hogy miért.

Lendvai Zsolt  Suzuki Vitara 1.5 Hybrid

Nekem idén nem jutott sok tesztautó, ráadásul ebből a kevésből is gyakori volt a Vitara: magyarul egy újat és egy használtat írtam meg idén. Mondjuk a friss, teljes hibrid Suzuki SUV abszolút értékben is tetszett. Jól összerakott autó, normális anyagokból, de azért néhány ponton - pl. ajtóborítás - vannak kifogásolható részletek. Ami nekem most fontos, hogy hátra beférjen menetiránynak háttal a gyerekülés, ezt megugrotta.

Közben pedig a szívó benzinmotorra épülő hibridhajtás is teljesen rendben van, a vegyesben mért, tehát országutat, autópályát, szerpentint és kisvárost-fővárost egyaránt tartalmazó tesztút 6,4 literes átlagfogyasztása teljesen oké. Igazi problémám az árával van, épp csak befér 10 millió alá a legolcsóbb full hibrid.

Mondjuk ha ez is úgy öregszik majd, mint az a hétéves 1,6-os, amit 306 ezer kilométeres korában tudtam kipróbálni, akkor nagy baj nem lehet. Abban ugyanis egy ülésfűtést kivéve minden működött, a néha kevésbé kíméletlen használat megtépázta a beltér egy-két műanyagját, ám a motor, a váltó, a futómű és a fékek hibátlanok voltak érzésre, ha a felére-kétharmadára tekerték volna az órát, talán azt is elhiszem.

2 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2022. december 28., 17:55 Módosítva: 2023.01.01 10:53
150
1 hozzászólás
Travis Pastrana kocsit hajt. A Subaru GL Wagonból faragott Family Huckster 862 lóerőt tud, kapja is a gymkhanás ívet, de megelőzték. Ez a videó már szűk tíz évvel ezelőtt elkészült: ugyanígy egy öreg Subaru művel a feltámasztással és bemutatóval egybekötött Gymkhanát - magyarul.

Tátrai Roland érte a felelős, aki régóta segítette/segíti rendben tartani a Totalcar-holdudvart, a videót anno egy pályázatunkra dobta össze, az eredményhirdetős TCTV-adást ide kattintva nézheted meg az Indavideán (ekkor a Totalcar Youtube-csatornája még csak gondolat volt). Az újbóli közzététellel egyrészt az állandó rendelkezésre állását szeretnénk megköszönni - erre való a karácsonyi időszak - , másrészt az Okamoto Professor szórakoztató alapmű, nekünk öröm, hogy a Youtube-on is kint lehet.

1 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2022. december 24., 16:49 Módosítva: 2023.01.02 13:42
417
9 hozzászólás

Hiszen most volt január elseje! Jól emlékszem, az első gyermekes szilveszter után kissé álmatag címlapszerkesztéssel indult 2022. Mégis, ha azt mondanám, úgy elrepült az egész év, mint egyetlen hosszúra nyúlt pillanat, nem lenne igaz. Ennyi változást és vele nehézséget ennyire rövid idő alatt talán soha nem élt még meg a Totalcar. De itt vagyunk, hogy visszakormányozzuk a helyes útra, hogy páros lábbal álljunk rá a változás gázpedáljára.

"Nem az igazságnak cselekedeteiből, a melyeket mi cselekedtünk, hanem az ő irgalmasságából tartott meg minket az újjászületésnek fürdője és a Szent Lélek megújítása által."

(Pál apostol Tituszhoz írt leveléből 3,5)

9 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2022. december 23., 11:25 Módosítva: 2022.12.27 09:40
327
1 hozzászólás
Az Audi az 1980-as években folyamatosan arra törekedett, hogy vegyék őket végre komolyan a luxusautóra áhítozó vevők is. A Quattro sokat tett ezért az ügyért, ám hiába építették be a turbós öthengeres motort meg az összkerékhajtást a polgári szedánjaikba – ez a 90 és a 200 – nem zavartak sok vizet a prémium piacon. Önálló csúcsmodell kellett, így született meg az egyedi kaszniban, saját motorral és kizárólag quattro hajtással árult Audi V8.
01

Akkoriban mindenki a bálnák piacán akart boldogulni. A BMW épp V12-őt tett a friss 7-es orrába, a Toyota javában készült a Lexus LS400 premierjére, és a Mercedes is mindent bevetett az új S fejlesztése során, szóval 1989 nem egyszerű pillanat az Audi V8 számára. Ám a németek szó szerint versenybe szálltak, és a DTM-ben pályára küldték a méretes téglát, saját 3.6 V8 motorjával és quattro hajtásával. Még a műszerfal fabetétje is megmaradt, a polgárpukkasztó kísérlet jutalma pedig két egymást követő bajnoki cím lett.

1 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2022. december 19., 13:32 Módosítva: 2023.01.16 06:21
57
2 hozzászólás
Ferrari F40, Lamborghini Countach, McLaren F1. Csak néhány az autóipar mérnöki csúcsteljesítményei közül, amelyek hetykén feszítettek kamaszfiúk poszterein, s melyekről felnőtt férfiak fantáziáltak nyálukat csorgatva. A legtöbb szuperautó-projekt azonban nem futott be ilyen fényes karriert. Sőt. Számos olyan is akad, melyek végül csúfos kudarcba fulladtak. Ezekből szemezgettünk most pár kevésbé ismert történetet.

Cizeta V16T (1991-2003) – A világ nem elég

Egy középmotoros szuperautó a Lamborghini Miura, Diablo és Countach dizájnerétől, hatliteres V16-as motorral, a legendás diszkókirály, Giorgio Moroder támogatásával? Mégis mi lehet a probléma? Hiába volt meg mind a kellő szakértelem, mind a szükséges pénz a projekt mögött, a Cizeta V16T mégis egy beváltatlan ígéret maradt.

Pedig Marcello Gandini egy igen mutatós autót álmodott meg saját eredeti Diablo-dizájnja alapján, amely technikai részleteiben is abszolút különlegesnek számított. A keresztben elhelyezett, hatliteres V16-os motor tulajdonképpen két egymásba olvasztott V8-asból állt, így négy hengerfejjel, nyolc vezérműtengellyel és összesen 64 szeleppel rendelkezett, 540 lóerős teljesítménnyel és ugyanekkora nyomatékkal. Bár a prototípus súlya 1700 kiló volt, a végleges modellt jó 300 kilóval könnyebbre szánták, így az autó 328 km/ó-s végsebesség mellett 4 másodperc alatt futotta meg a 0-100-at. 

Sajnos azonban nem sokkal a Cizeta V16T bemutatója után gyülekezni kezdtek a sötét fellegek, ugyanis az autó tervezője, Claudio Zampolli és Giorgio Moroder között egyre inkább fokozódott a feszültség. Morodernek egyebek mellett nem tetszett, hogy a V16T bonyolult felépítése miatt egyetlen példány elkészítése egy hónapot vett igénybe, ezért a gyártás felpörgetését követelte. Ehhez kukázni akarta a V16-os motort valamilyen egyszerűbb és hozzáférhetőbb megoldásért cserébe, ám ebbe Zampolli nem egyezett bele. Végül Moroder kilépett a projektből, a V16T pályája pedig mélyrepülésbe kezdett. Egyrészt az autó nem igazán felelt meg az amerikai biztonsági előírásoknak, másrészt a ’90-es évek közepének bizonytalan gazdasági helyzetében nem sokan akarták kifizetni a 650 000 dolláros vételárat.

Végül összesen – a prototípussal együtt – 12 Cizeta V16T gurult le a gyártósorról, bár egy 2018-as interjúban Zampolli azt nyilatkozta, technikailag az autó továbbra is rendelhető. Tegyük hozzá azért, 2003 óta egyetlen példány sem készült.

2 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2022. december 15., 17:06 Módosítva: 2022.12.18 14:52
161
4 hozzászólás

Amikor 1952-ben legyártották, már akkor különleges volt ez a Buick Special: európai exportra készült. Kilométerben mérő órát, kadmiumsárga indexet kapott a nyolchengeres motor és kétfokozatú Dynaflow automata mellé. Azóta átesett egy jelentős átalakításon, de úgy, hogy még restomodnak is csak óvatosan mondhatjuk – hiszen a motor maga is vagy 35 éves!

01
4 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2022. december 9., 18:59 Módosítva: 2022.12.14 06:16
1 hozzászólás
A cafrangosra rohadt sárvédőn és küszöbön egy Golfnál már meg se lepődünk, de vajon tartottak-e delfineket a csomagtartóban?
1 hozzászólás
2022. december 8., 17:06 Módosítva: 2022.12.13 06:15
6 hozzászólás

Vannak sportkocsik, amelyek elsősorban a motorerőről szólnak. Vannak olyanok, amelyek a nyitott tető élvezetéről, és vannak olyanok is, amelyek a vezetési élményt célozzák. Penge kormánnyal, engedelmes futóművel, finom váltóval, és olyan üléspozícióval, ami kiszolgálja a pilótát kiélezett helyzetben is. A Toyota MR2 első generációja, aminek a 4A-GE motorral épített változata AW11 néven került a köztudatba, talán leginkább az utóbbi kategóriába esik. Mert bár a napfénytető kiemelhető, sőt facelift után T-Top is készült belőle, azért annyira nem nyitott, mint egy MX-5, és az egytonnás saját tömegre elosztva a 116 lóerő sem számít soknak.

6 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2022. december 2., 18:14 Módosítva: 2022.12.16 14:00
9 hozzászólás
Kicsi pénzért megveszed, kevésből tankolod, és bármelyik sarkon találsz hozzá szerelőt: ha a másik megoldás a buszra várni, akkor ez az álomautó. Nem véletlen, hogy a Peugeot 205 és az Opel Corsa A együttesen 8,5 millió darabban készült, de az sem véletlen, hogy mára igencsak megfogyatkoztak.

Ez a kettő is a gyártás végéről származik, 1991-ből az Opel és 1994-ből a Peugeot, szóval már befecskendezős-katalizátoros mindkét motor. De a lényeg hamisítatlan, mert amikor eredetileg pástra lépett a Peugeot 205 és az Opel Corsa A, akkor még valódi jelentése volt a francia és német autónak. Más a tapintásuk, más a hangjuk, másképp mozognak, és nagyon más a vezetési élmény is, hiába tűnnek papíron szinte egyformának. És ezek a sajátosságok teszik ma őket imádnivaló kis veterán szeretetgombóccá!

9 hozzászólás
2022. december 2., 18:06 Módosítva: 2022.12.07 06:20
5 hozzászólás
Amikor a netes csalás témája előkerül, sokan nagyon okosak, én képben vagyok, engem nem lehet csak úgy átverni. Aztán mégis milliárdokat csalnak ki a zsebünkből, mire észbe kapunk. A digitális nyomozó visszatér.
5 hozzászólás
2022. november 27., 09:43 Módosítva: 2022.12.02 06:13
0 hozzászólás

Pár napja futotta be a netet a hír, miszerint a Svédországban tömegesen ellopott sebességmérő kamerák orosz megfigyelő drónokban kötnek ki Ukrajna felett. Bár a sztori annyira abszurd, hogy egy kicsit mindenki szeretné, hogy igaz legyen, érdemes hátrébb lépni egyet, és úgy vizsgálni. A modern hadviselés egyre jellemzőbb fegyvere a dezinformáció, és egyik harcoló fél sem megy a szomszédba ötletekért. Érdemes megnézni a 444 vonatkozó videóját, a cél nem is feltétlen az, hogy az adott média maga mellé állítsa a közvéleményt, sokkal inkább, hogy az információs zajban már ne is érdekelje az embereket, mi az igazság.

Szólj hozzá! Távolról sincs vége, olvasson még
2022. november 27., 06:14 Módosítva: 2023.06.18 12:21
9 hozzászólás

Az előző posztomban elmeséltem az utóbbi, nagyjából háromévnyi hobbiautós ténykedéseimet, van azonban az életemnek egy sokkal régebbre visszanyúló autós szála, amikor még hobbiautóról szó sem lehetett, hiszen a használós autóra valót is nehezen kaparta össze az ember. Szarfranciákról lesz most szó, amik az utóbbi lassan 20 évemet átölelték, és mindig kihúztak a szarból. Álljon itt most egy szép írott keretbe öltött cikk az életem Peugeot-iról. Hosszú lesz, előre szólok.

9 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2022. november 25., 17:20 Módosítva: 2022.11.28 06:10
1 hozzászólás

Mindenki pózol a csodálatos hegesztésekkel a neten, de nagyon sok munka mire te is tudsz dicsekedni a varrataiddal.

1 hozzászólás