Decembertől készül a sportterepjáró még erősebb változata, ami a 450 lóerős Cayenne Turbón alapul. A Tequipment nevű gyári tuningprogram keretein belül kifejlesztett modellváltozat ugyanazt a 4,5 literes két turbófeltöltős V8-as motort kapja, mint az alapmodell, csak az elektronika programozásán változtattak, és a töltőlevegő-visszahűtő radiátorokat cserélték ki. A végeredmény 500 lóerő és 700 Nm-es csúcsnyomaték az eredeti 450 lóerővel és 620 Nm-rel szemben. A Cayenne az átdolgozott motorral 270 km/h-s végsebességet érhet el, és 5,3 másodperc alatt gyorsulhat 100 km/h-ra; átlagfogyasztása 15,7 liter 100 km-en.
A Porschénél persze nem végeznek félmunkát, a plusz 50 lóerőhöz nagyobb átmérőjű és javított hűtésű tárcsákat tartalmazó fékberendezés, valamint feszesebbre hangolt futómű is tartozik. A hab a tortán az 1,4 négyzetméteres napfénytető, ami két nyitható és egy mereven beépített üvegpanelből áll. A tető ráadásul 15 különböző pozícióban rögzíthető, szükség esetén pedig egy gombnyomással le is árnyékolható az egész. Az 50 lóerős tuningcsomag ára a Cayenne Turbo alapárán felül 14 268 euró lesz Németországban, a nagyméretű üvegtető pedig 3190 euróba kerül.