Kétliteres, négyhengeres és középmotoros GR Yarist mutattak a Tokiói Autószalonon
- A Toyota három GR Yarist mutatott be a Tokiói Autószalonon: az Aero Package prototípust, a Nür 24h versenyautót és az M Conceptet.
- Az M Concept egy középmotoros prototípus, amely egy turbós, kétliteres sornégyes motorral érkezik, ami a hátsó tengely előtt kapott helyet. A koncepciót a TGR és a ROOKIE Racing csapata fejlesztette.
- A modell várhatóan nemcsak kiállítási darab, hanem versenyautó is lesz a japán Super Taikyu sorozatban, és akár egy középmotoros Yaris vagy egy új MR2 előfutára is lehet.
A Toyota nem egy, nem kettő, hanem három különböző GR Yarist állított ki a Tokiói Autószalonon. Az Aero Package-en egy új aero-csomag prototípusát láthatjuk, a NÜR 24h a Toyota Gazoo Racing (TGR) és ROOKIE Racing NLS-szériás versenyautója, de mégis a harmadik modell a legérdekesebb, az M Concept, ami egy középmotoros GR Yaris.
Az M Conceptet a TGR a ROOKIE Racing csapatával közösen fejlesztette. A GR Yaris 1,6-os, háromhengeres motorja helyett viszont egy sornégyes, turbós kétliteres G20E motort tettek a hátsó tengely elé.
Az autó csak egy koncepció, méghozzá egy fejlesztés alatti változat, ezáltal műszaki adatokat nem közöltek. Viszont ez nem csak egy dísz lesz, ugyanis a japán Super Taikyu versenyen szeretnének vele indulni.
A középmotoros Yaris koncepció két dologra adhat lehetőséget: valamikor a közeljövőben lesz egy megvásárolható középmotoros Yaris, vagy ez csak a visszatérő MR2 kísérleti járműve. Bármelyik is legyen, mindkettő jól hangzik.