A BMW kupé-SUV öszvére eleve furcsa szerzet, de a svájciak rátettek még egy lapáttal. A feltűnés garantált, az elismerés kevésbé.
Érvénytelen rendszámmal vezette a Maseratit, de a törvény hatálya alól meg sem próbálta kihúzni magát.
A természetvédők szerint a növényekből előállított üzemanyagok többet ártanak a környezetnek, mint használnak. Ezek szerint kőolajat égetve jobban járunk, mint alkohollal vagy biodízellel?
A kilátások kedvezőek, úgy tudjuk, már csak arról vitatkoznak a cégen belül, hogy mennyire legyen drága a szériamodell.
Hatezer euró kártérítést ítélt meg kedden a strasbourgi székhelyű Európai Emberi Jogi Bíróság Deés György alsónémedi lakosnak.
Az Evoque-ot először ugyan háromajtósként mutatták be, de igazán kapós a családi változat lehet, amelyet néhány hét múlva, Los Angelesben mutatnak be.
Elképzelhető, hogy mégis megvalósul a bajorok Mercedes GL-verője, ha Kínában továbbra is ilyen ütemben nő a piac.
A fejlesztési igazgató szerint már a háromhengeres is kényszerű kompromisszum, amelyet nem vállalnak szívesen, és még kevesebb henger még többet ártana a márka megítélésének.
Eddig sem voltak illúzióink a szupersportkocsik fogyasztásával kapcsolatban, de az amerikai környezetvédelmi ügynökség, az EPA jóvoltából most biztos tudás birtokába jutottunk.
A Sbarro GT1 igazi különlegesség, a Mercedes legnagyobb, személyautóba épített V8-asával. Vajon megér ennyit?
Továbbra is óriási mértéket ölt Kínában az új autók eladása. Az ázsiai ország tavaly már megdöntötte saját rekordját, és az egész világot maga mögé utasította, idén azonban még elképesztőbb eredményeket produkál.
A Jettánál kevésbé sportos karakterű autó még a Volkswagennél is kevés van, de egy V6-os motorral és összkerékhajtással ettől még igazán gyors lehetne.
Sportos forma, négyszemélyes utastér és praktikus, nagy csomagtér – Stuttgartban azt gondolják, ez lehet a jövő nyerő kombinációja. Így aztán gyártásba küldik az egykori Shooting Brake tanulmányt, amely lényegében a CLS kombi kivitelének felel meg.
Erős fészliftet kapott a modellciklusa végéhez közeledő Chrysler 300C: új orrával és farával már nem az a gyere ki a hóra jellem. Mindenféle álcázás nélkül fotózták le a 2012-es modellt, ami csak azt jelentheti, hogy közel van már a bemutató. Vajon ezt már Lancia emblémával fogják árulni Európában?
Lassan, finoman kezdik adagolni az információkat az új modellről – elsőként egy gyári fotón tűnt fel a gép, lágy esésű, sokat sejtető, hófehér lepel alatt.
Nem volt bukta az aktuális RX-8-as, merész megoldásai és sokat kritizált motorja ellenére sem. Utódjával mégis visszatérne a Mazda a 2002-ig gyártott utolsó generációs RX-7 koncepciójához. A motorjával állítólag már egész jól haladnak.
A legolcsóbb Fiat Panda változatok versenytársa lehet a Citadine néven emlegetett újdonság. A Dacia filozófiának megfelelően kipróbált – mondhatni levetett – alkatrészekből állítják össze, de árban alávág az egész piacnak.
A Chery az EU tőszomszédságában, Törökországban létesít új bázist, ahonnan a teljes Közel-Keletet és Európát egyaránt elláthatják olcsó autóikkal.
Nézzük meg, miket gyártott eddig a Maserati. Olyan egyéniségekkel örvendeztette meg a patinás cég az autós világot, mint a Merak, a Shamal vagy akár az aktuális GranTurismo. Erre most ők is SUV-ot akarnak.
Kívülről egészen visszafogott az ezüstszínű háromajtós, csak a megszokottnál jóval szélesebb hátsó kerekek miatt hihetnénk, hogy egy lelkes pimpelő áldozatául esett. Pedig szó sincs róla: tényleg szükség van a nagy gumifelületre, mert ez a Golf hátul hajt.
Régóta tesztelik már az RS3-ast, ideje, hogy bemutassák végre. Most, hogy perceken belül érkezik a fő rivális, a BMW 1-es M, belehúztak az ingolstadtiak, kicsit felhergelték a TT RS öthengeresét, nehogy szégyent valljon.
Baleset miatt áll a forgalom az M7-es Budapest felé tartó oldalán. Kápolnásnyéknél érdemes letérni a sztrádáról, különben már csak a sor végére állhatunk be.
Ha azt mondjuk, Ssangyong Korando, kevesen törnek ki heves lelkendezésben. A koreai terepjáró-specialista a Korea can do-ból ferdített típusjelzést meglehetősen rémisztő formatervű igáslovakra ragasztotta. Eddig.
Több mint egy éve mutatták be a BMW Vision EfficientDynamics tanulmányautót a Frankfurti Autószalonon. Mind a formaterve, mind a hajtáslánca annyira sci-finek tűnt, hogy mindenki meg volt győződve arról, csak erődemonstrációról van szó. De nem: gyártani fogják.