Hírek

Itt a vége, ez az utolsó denevér

2010. november 6., 13:23 Módosítva: 2010.11.06 13:31

Élt 2001-től 2010-ig - mondhatnánk, de ez csak a kissé hosszúra nyúlt gyártási periódusa. Négyezer-kilencvenkilencet készítettek a Lamborghini Murciélagóból, amivel a kiérdemli a márka legnagyobb számban gyártott tizenkéthengerese címet. Az utolsó, Arancio Atlas fantázianevű narancssárgára fújt példányt egy svájci ügyfél vette meg.

Távolról sincs vége, olvasson még

Vortex F1 – jobb, mint az Ariel Atom?

2010. november 6., 07:21 Módosítva: 2010.11.06 07:21
4

Ijesztően kicsi ahhoz képest, hogy milyen gyors, és közben ijesztően gyors minden máshoz képest. A Vortex Motors F1 a legjobb angol sportkocsi-építési hagyományokat eleveníti fel, pedig ízig-vérig amerikai.

Távolról sincs vége, olvasson még

Akrapovic Ferrari: csodálatos hangorkán

2010. november 5., 17:51 Módosítva: 2010.11.05 17:51
197

A szlovén kipufogó-specialista kezelésbe vette a 458 Italiát, amely ettől úgy dalol, mint Pavarotti óta senki. Hallgassák csak!

Távolról sincs vége, olvasson még

Csoda, vagy átverés a tökéletes villany-Audi?

2010. november 5., 17:29 Módosítva: 2010.11.05 17:29
5

Egy kevéssé ismert német cég állítólag elkészítette a tökéletesen használható null-emmissziós személyautót. Az adatok megdöbbentőek: az A2-es Audi a DBM Energy Kolibri fantázianevű akkumulátoraival 605 kilométert tett meg 80 km/h-s átlaggal, és 6 perc alatt újratölthető a megfelelő forrásból.

Távolról sincs vége, olvasson még

Hol a csavar a biztosítóváltásban?

2010. november 5., 17:27 Módosítva: 2010.11.05 17:27
5

Az új rendszerre való átváltás zavaros helyzetet eredményezett – lehet is biztosítót cserélni, meg nem is. Az a fontos, hogy tudjuk, mikor, és kinek kell fizetni a díjat.

baleset
Távolról sincs vége, olvasson még

A kötelező-váltás csapdába csalhat

2010. november 5., 14:01 Módosítva: 2010.11.12 11:52
1

Az alkuszok és a biztosítók ugyan egymásra licitálva biztatnak mindenkit a biztosító-váltásra, de van vagy félmillió autóhasználó, aki nagyon rosszul jár, ha hallgat rájuk.

ujavensis 05
Távolról sincs vége, olvasson még

Szuper-traffipaxot fejleszttet az EU

2010. november 5., 11:12 Módosítva: 2010.11.05 11:12
54

Az új közlekedésellenőrző eszköz nem csak a gyorshajtókat szűrné ki, de a füstölő autókat, a bekötetlen utassal közlekedőket és a kis követési távolságot tartókat is, méghozzá külső segítség nélkül. Így hamar visszajöhet a fejlesztés támogatására költött 8,2 millió eurónyi EU-s pénz.

Távolról sincs vége, olvasson még

A brit Velorex visszatér

2010. november 5., 06:17 Módosítva: 2010.11.05 06:17

58 év után előszedték és felújították a Harley-motoros triciklik terveit – hátha ismét sikerre vihetik a régimódi koncepciót.

Távolról sincs vége, olvasson még

Félmillió forintos autó a Piaggiótól

2010. november 4., 17:42 Módosítva: 2010.11.04 17:42
2

A Tata Nanónál is sokkal olcsóbb járművet terveztek az olaszok, és azt mondják, Európában is kapható lesz.

piaggiont3
Távolról sincs vége, olvasson még

Kiárusítják a General Motorst

2010. november 4., 16:47 Módosítva: 2010.11.17 16:58

Miután sikerült valamelyest gatyába rázni a céget, az amerikai állam megpróbál visszakapni valamit a GM-be ölt milliárdokból, így tőzsdére viszi a céget.

Távolról sincs vége, olvasson még

Zöld Volvo 2100 lóerővel

2010. november 4., 14:32 Módosítva: 2010.11.04 14:32
4

Van benne villanymotor is, de csak alibiből, hogy passzoljon a kategóriába a rekorddöntésnél – a Volvo Mean Green nevű szörnyetegét elsősorban mégis a dízelmotor segítheti győzelemhez.

Távolról sincs vége, olvasson még

Űrhajó-hangú Audik jönnek?

2010. november 4., 14:05 Módosítva: 2010.11.04 14:05
39

A jövő luxusautóinak is jól kell szólniuk, még akkor is, ha a motor már nem kelt hangot. Az Audi azonban meg sem próbálja utánozni a belső égésű motorok zajait jövőbeli elektromos járműveinél, inkább új hangminták kikeverésével próbálkoznak a német tervezők.

Távolról sincs vége, olvasson még

A Renault bekebelezheti a Ladát

2010. november 4., 11:18 Módosítva: 2010.12.10 16:36
18

Úgy néz ki, a franciák két-három éven belül megszerezhetik az orosz autógyártó részvényeinek többségét. Végleges megállapodás még nincs, ám az orosz állam szabadulna az AvtoVAZ-tól, amely eddig mintegy 75 milliárd rubelt nyelt el a fejlődés mindenféle jele nélkül, a Renault pedig nem zárkózna el a vásárlás elől.

Távolról sincs vége, olvasson még

Visszatér a szellős VW Golf

2010. november 4., 10:31 Módosítva: 2010.11.04 10:31
3

Sokáig úgy tűnt, az Eos kiütötte a nyeregből, mégis elkészítik a Golf nyitott változatát, ott, ahol az összes elődjét is, Osnabrückben.

golfcabriopv
Távolról sincs vége, olvasson még

Felfoghatatlan luxus, hernyótestben

2010. november 4., 06:24 Módosítva: 2010.11.04 06:27
13

Borzalmasan néz ki, de egy Rolls-Royce Phantom sem nyújt akkora teret és kényelmet, mint ez a túlméretezett Toyota egyterű.

Távolról sincs vége, olvasson még

A Honda CR-Z is lehet hülyegyerek-autó

2010. november 3., 18:08 Módosítva: 2010.11.15 14:22
8

Egy turbófeltöltő még az erőtlen hibriddel is csodákat művel, igaz, itt a pici villanymotor már tényleg csak dísz, a fogyasztás pedig aligha szempont.

Távolról sincs vége, olvasson még

Monsieur Gordini foroghat a sírjában

2010. november 3., 14:08 Módosítva: 2010.11.15 14:18

Szegény mester annak sem örült volna, ha tudja, hogy a neve már csak két fehér csíkot jelent, de hogy a dekorációja alatt dízelmotor kerreg, az végképp kiverte volna a biztosítékot.

Távolról sincs vége, olvasson még

Duplázna a Skoda 2020-ra

2010. november 3., 12:54 Módosítva: 2010.11.15 14:16

Tíz éven belül a jelenlegi kétszeresére, évi 1,2 millióra növelné autói gyártását a Skoda. A VW csoporthoz tartozó cseh autógyár elsősorban Ázsiában, a kínai és az indiai piacban lát terjeszkedési potenciált, Oroszországban pedig a Volkswagennel közös üzemeiben szeretnék fokozni a termelését.

Távolról sincs vége, olvasson még

Körvonalazódik a Subaru meglepetése

2010. november 3., 12:28 Módosítva: 2010.11.15 13:53

Talán a várva várt kupé prototípus, talán a jövő Imprezája, de mindenképp valami teljesen új, már ha hihetünk az ígéreteknek.

subarushadow
Távolról sincs vége, olvasson még

Feltámad a ZIL luxusautó

2010. november 3., 11:26 Módosítva: 2010.11.15 13:50
78

Az orosz elnök már utalt rá, hogy ismét modern, orosz luxusautót szeretne a feneke alá, és most néhány ígéretes terv is elkészült. Az persze még bizonytalan, hogy mikorra lesz a tetszetős virtuális vázlatból kézzel fogható jármű.

Távolról sincs vége, olvasson még

A Maserati V8-as legjobb hüvelye

2010. november 3., 06:04 Módosítva: 2010.11.15 13:46
13

A legjobb sportkocsik Angliából, Németországból és Olaszországból származnak, de van, hogy másutt is elsül a tervezők keze. Például Belgiumban, ahol az apró Gillet műhely működik.

Távolról sincs vége, olvasson még

Már csak reggel szívunk a Megyeri hídnál

2010. november 2., 17:40 Módosítva: 2011.05.09 16:49

Aki a múlt héten a Megyeri hídnál járt, rácsodálkozhatott a terelésre, amely a négy középsőből a leállósávba irányította a közlekedőket. Ugyanerre számíthatunk november 15-éig, viszont csak a nappali időszakban – esténként megszüntetik a lezárást.

Távolról sincs vége, olvasson még

Melyiket választaná az Év Autójának?

2010. november 2., 16:27 Módosítva: 2010.11.12 14:14
114

Ahogy már megszokhattuk, hét autót válogattak be az Év Autója választás döntőjébe. Az idén néhány különlegesség is akad a listán: a tisztán elektromos Nissan Leaf, a szuperolcsó SUV, a Dacia Duster, illetve az öngyilkos ajtókkal gyártott Opel Meriva – a többi modell közt is akadnak azonban masszív esélyesek.

Távolról sincs vége, olvasson még

A végleges városi megoldás a Nissantól

2010. november 2., 15:43 Módosítva: 2010.11.12 13:53

New Mobility Concept – már a név is nagyszerű újításokat sejtet, és a Nissan városi járműve valóban nem mindennapi darab. Ha valakinek mégis nagyon ismerős lenne, az nem téved nagyot: megmutatták már ezt az autót, csak akkor még Renault Twizynek nevezték.

Távolról sincs vége, olvasson még

A Volvo nem versenyzik a 7-es BMW-vel

2010. november 2., 14:53 Módosítva: 2010.11.12 13:50

A cégvezetés még korainak tartaná egy presztízslimuzin kifejlesztését, előbb nyereségessé akarják tenni a vállalatot.

Az óriás-Volvo továbbra is a távoli jövő zenéje
Az óriás-Volvo továbbra is a távoli jövő zenéje
Távolról sincs vége, olvasson még