Nem mindenkinek tetszik a Panamera, de a számok a stuttgartiakat igazolják: egy év alatt több mint 25 ezret sikerült eladni belőle. Erre felkapták a fejüket a tuningosok is, hiszen a Porsche-vásárlók szívesen költenek autóikra, hogy még egyedibbé tehessék. Erre tökéletes a Vorsteiner alkotása: úgy néz ki, mintha a csúfolódással nagyon felbőszítették volna a púpos Porschét.
Úgy tűnik, a Knight Rider esetleges folytatásához új autót kell keresni: 84 éves fennállás és számos filmsiker után vasárnap megszűnt létezni a General Motors legendás autómárkája, a Pontiac.
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás éves átlagdíja a 2010-es 25 ezer forintról jövőre 17 ezer forint alá esik az ügyfelek első díjszámításai alapján, az árcsökkenés tehát meghaladja a 30 százalékot – közölte a netrisk.hu internetes alkusz a nála elvégzett valós kalkulációk alapján az MTI-vel.
A nehézgépjárművek üzemben tartóinak a túlsúlydíj után 25 százalék áfát kell fizetniük 2010. november 1-jétől. A meghatározott össztömeget, tengelyterhelést és méretet meghaladó járművek közlekedéséről szóló rendelet módosítása 2010. november 1-jén lép hatályba. Az új jogszabályban a túlsúlydíj bekerült az áfakörbe.
Az Underground Racingnél nem ritkák az ezer lóerő fölötti autók. Azzal keresik a kenyerüket, hogy jókora turbófeltöltőket csavaroznak különböző sportkocsikra. Hogy építgessék renoméjukat, gondolták, megdöntik az úgynevezett standing mile rekordját, vagyis az álló helyzetből egy mérföld alatt elért maximális sebességet. Nem sikerült.
Suttogva híresztelték, hogy jönni fog, rémítgettek is már néhány kémfotóval, de hihetetlennek tűnt, hogy tényleg megépítik ilyennek. Íme: itt a Roding Roadster 23, a karbontestbe oltott bajor szörny. Megközelítését csak bekötött szemmel javasoljuk.
A tavalyi Genfi Autószalonon mutatta be az Aston Martin a Lagonda Concept tanulmányt – aki látta, hüledezve fogta a fejét, hová is gurulhatott a pirula a briteknél. David Richards, az Aston elnöke szép csendben le is állíttatta a fejlesztést, de most úgy tűnik, ismét elővették a terveket.
Legjobb Seat-pilótaként Michelisz Norbert az ötödik helyet szerezte meg a túraautó-világbajnokság BMW-k által uralt japán időmérőjén. A Zengő-Dension Team versenyzőjének ez az eddigi legjobb edzésen elért rajtpozíciója.
Traffipaxtúrát hirdetett a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Rendőr-főkapitányság; november 1-je és december 1-je között az állampolgárok jelzéseit várják arról, hol tartanák szükségesnek a sebességméréseket. Egyedné Novodonszki Éva, a főkapitányság szóvivője elmondta: a közlekedésbiztonsági program célja, hogy az állampolgárok bevonásával és hatékony közreműködésével döntsenek a sebességmérő helyszínekről. Arra kíváncsiak, hogy a lakosok véleménye szerint mely útszakaszok veszélyesek, illetve hol és mikor tartanának szükségesnek sebességméréseket.
A Népszava és a Magyar Hírlap szombati számának mellékleteként jelent meg tizennégy biztosító tarifája a jövő évi kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási díjakról (kgfb). A legrövidebb tarifatábla két oldalt, míg a leghosszabb tizennégyet foglal el a hatvannyolc oldalas mellékletben.
Hiába próbáltak meg mindent, a családi batár nem vált be, ezért a következő egészen más lesz: személyautó-szerűbb, barátságosabb arányú és jóval könnyebb.
Az új B osztály hosszabb, nyúlánkabb, mint az elődje, de az egyterű jelleg egyelőre marad. Az újabb fotókon egész jól látszik néhány részlet is, például kivehető az oldalablakok és a tető íve, bár még mindig erősen álcázva tesztelik a típust.
Úgy hallani, a franciák is szemet vetettek a környezetbarát sportkocsik egyelőre még nem túl bőséges piacára. A Dezir tanulmány szériaváltozata lehet a belépőjük, amely hasonlóan dinamikusnak ígérkezik, mint a Tesla Roadster, de jóval olcsóbb lehet annál.
Csupán az év elején mutatták be a Cube európai változatát, de könnyen lehet, hogy a típus már nem érheti meg a következő évet.
Miután a BLS megbukott, a GM új belépőmodell fejlesztésébe fogott. Már be is jelentették, hogy a típus melyik amerikai gyárban készül majd, de a többi részlet csupán pletykákból ismert.
Ha nem is az unalmas tucatautók, a Firebird nyilván sokaknak hiányzik, és szerencsére nem is olyan nehéz vasba-műanyagba álmodni a sosem volt autót.
A visszahívás számos modellt érint, köztük a Micra, a Note és a Tiida egyes évjáratait. Az érintett autók motorja menet közben váratlanul leállhat, de az is előfordult, hogy el sem tudtak indulni.
Az amerikai JD Power szerint nem túl valószínű, hogy az agyonreklámozott alternatív hajtású autók valóban piacképes termékké válnak 2020 előtt.
Az amerikaiak követik a Mercedes példáját és pici motort építenek egyik legnagyobb luxusautójukba. A hosszú tengelytávú SLS a hírek szerint kétliteres turbómotorral is kapható lesz két éven belül.
A gyártó házi tuningrészlege, az STi vette kezelésbe a szabadidő-autót, amely így gyorsabb és erősebb lett, mint korábban bármikor.
Ez a Rolls-Royce olyan, mint a Kék Mauritius a bélyegek között: különlegesen ritka darab, aminek a története ad értéket. Ritkán látni ilyen portékát egyszerű internetes hirdetési oldalon, de azért előfordul, mint most is.
A franciák eddig meg sem próbáltak öt méternél hosszabb luxusautókat készíteni, de most felbátorodtak, így elkészülhet a DS9, a valaha létezett legdrágább és legtágasabb Citroen.
Az amerikai változathoz képest sok részleten változtattak: takarékosabb motorokat, igényesebb belső anyagokat és jobb hátsó futóművet kapott a Volkswagen szedán.
Akár a traffipax a gyorshajtókat, az Alkolaser is távolról szűri ki a forgalomból a részegeket tartalmazó autókat. A szerkezet orosz találmány, és úgy néz ki, a helyi hatóságok rá is haraptak.
A legújabb kivitel már 6,4 literes és 470 lóerős – természetesen a Dodge Challenger legdögösebb változatába kerül.