Amíg a Google a sofőr nélküli autón dolgozik, az Apple-nél állítólag saját fejlesztésű kocsit szeretnének kihozni. Ismerjük a Macintosh filozófiáját: nem a funkcionalitás, hanem a dizájn a lényeg. Magyarul, mindegy, ha nem használható túl jól, legyen trendi, az majd eladja a terméket. Arról lehet vitatkozni, hogy az iMove formaterve elég ütős-e, de körülbelül annyira praktikus lenne használni a hétköznapokban, mint amennyire kényelmes szöveget szerkeszteni az iPaden.
Az amerikai Delphi ötlete nyomán semmilyen töltőnyílásra nem volna szükség a jövő autóin: az energia fizikai kontaktus nélkül áramolna a járműbe.
Az autógyártó szerint a hazai gyárak csak viszik a pénzt, olcsóbb lenne minden termelést elvinni az országból.
A Guns N' Roses frontembere, Axl Rose térdesre koptatta a kölcsönluxuskocsit: három hónappal és 68 ezer kilométerrel tovább használta, mint a megállapodásban szerepelt.
Az ötliteres V10-es és az 1300 kilós tömeg alapján félelmetes dinamikára számíthatunk, bár még kérdés, hogy az új márka, a Rossin-Bertin képes lesz-e megvetni a lábát hazájában, Brazíliában.
Az a hír járja, hogy a franciák feladják a nulla közepű számok használatát, helyettük beszélő neveket kaphatnak az újabb típusok. Az ok egyszerű: lassan elfogyasztják a felhasználható háromjegyű számokat.
Valószínűleg a leggyorsabb pénzért kapható S osztályú limuzin az R800 – azoknak szánják, akik kevesellnék az S 65 AMG képességeit.
Nem menekült a kisautót tesztelő mérnök, valószínűleg nem tudta, hogy a Totalcar egyik olvasójához van szerencséje.
A Balti-tengertől az Égei-tengerig vezet majd a Via Carpatia, amelyhez Magyarország is hozzáteszi a saját részét a múlt hét végén aláírt szándéknyilatkozat alapján. A cél az, hogy Litvániából Lengyelországon, Szlovákián, Magyarországon, Románián és Bulgárián keresztül Görögországig végig autópályán lehessen eljutni.
Lehet szeretni vagy utálni a villanyautókat, ez előtt mindenképp kalapot emelünk. Nem csak stílusos, igényesen kidolgozott, de piszkosul is megy. 12,1 másodperc alatt megfutni a negyedmérföldet bármilyen házi építésű géppel szép dolog, de két villanymotorral lenyomni egy M3-ast, az már szinte történelmi tett.
A következő években egyre többen lesznek, akik nem vásárolnak saját autót, hanem inkább bérelnek – állítják a BMW vezetői, ezért a Mercedes után ők is elindítják nagyvárosi autókölcsönző vállalkozásukat. A BMW on Demand elnevezésű kísérleti program Münchenben indul.
Először azt hittük, halottaskocsi, de azt fölösleges lenne álcázva tesztelni. Behegesztenék a toldást, elglettelnék, és már mehetne is a temetkezési vállalkozóhoz, ralizni úgyse fog vele. De nem, ez egy úgynevezett szuperkombi, a zöldségesek álma.
Pert indított a Renault autógyár ellen két Renault nevű család Franciaországban, hogy rábírja a céget: ne adja 2012-re tervezett villanyautójának a Zoe nevet. Az ok: Mindkét családnak van Zoe nevű lánya, és nem szeretnék, ha állandóan élcelődéseknek lennének kitéve.
Német kutatóknak sikerült kikapcsolniuk a gyermekláncfű tejnedvének alvadásáért felelős gént - így reményeik szerint nem telik el sok idő, és autógumik, cumik, óvszerek is készülhetnek a növényből.
Érthető, hiszen a szerkesztőségben mi is úgy adogattuk vihogva tovább a TwinAir motoros Fiat 500-as kulcsát, mint a kamaszok a vicces cigarettát a tetőteraszon. Jó dolog a kéthengeres, autóban is, pláne, ha turbós és van benne kiegyenlítőtengely. Ezt már a BMW is belátta, és fontolgatják egy sorkettes kifejlesztését a jövőbeni kisautó-generációkhoz.
Itt a bizonyíték. Van élet a kőolajpárlattal működő járművek után. Ami nekünk az üvöltő szívóhang és a benzingőz, az lehet a következő generációnak a búgás és az amperszag. Nem hiszi? Nézze meg a videót.
Elkészült a Hyundai, amely tönkre veri a világot.
A Geelynek van mit tanulnia új szerzeményétől, a Volvótól. Ha sikerül, talán nem kap többször nulla csillagot töréstesztre.
A Fiestánál is kisebb típust házon belül fejlesztik, a legkorszerűbb műszaki megoldások felhasználásával. Lényegében a jelenlegi, Fiat-alapú Ka utódjáról van szó, amely olcsóbbnak, takarékosabbnak és érdekesebbnek ígérkezik.
Kevesebb, mint egy hónapja látott napvilágot a hír, miszerint a Red Bull a virtuális pályák meghódítására is tesz egy próbát. A Sony Entertainment és a Red Bull Racing példaértékű együttműködéséből egy teljesen új versenyautó, a Red Bull X1 Prototype jött létre.