Hírek

Olcsóbb lett a casco

2011. július 30., 08:34 Módosítva: 2011.07.30 08:34
5

Az egyik biztosítással foglalkozó szakportál felmérése szerint a casco biztosítások díja ugyan vagy 40%-ot esett az elmúlt három évben, az autósok többsége azonban nem tud erről. Sőt, azok sem, akiknek már van ilyen biztosításuk.

D  MI20110305001
Távolról sincs vége, olvasson még

Cégautós szívatás

2011. július 29., 16:40 Módosítva: 2011.07.29 16:40
6

Hiányzik az egységes szabályozás a gépjárművek üzemanyagköltség-elszámolására vonatkozó jogszabályból, így sok autóst hátrányos megkülönböztetés ér, és az adminisztráció is fölöslegesen bonyolult – állapítja meg közleményében Szabó Máté ombudsman.

cégautós szivatás
Távolról sincs vége, olvasson még

Megjöttek a világmegváltó BMW-k

2011. július 29., 14:50 Módosítva: 2011.07.29 15:55
308

Eddig sem volt titok, hogy a BMW fejest ugrott a környezettudatos autók fejlesztésébe, épp csak a végeredmény maradt ismeretlen mind a mai napig. Most azonban teljes valójában megismerhetjük az i3-ast és az i8-ast, amelyek hibátlan BMW-séget ígérnek minimális környezetszennyezés mellett.

Távolról sincs vége, olvasson még

Kidobják az ős-Land Rovert?

2011. július 29., 13:05 Módosítva: 2011.07.29 13:05
1

A brit terepjárógyártó pályafutása 1947-ben a traktornak is használható primitív terepjáróval kezdődött, amely az azóta elmúlt évtizedekben alig változott valamit. A Defender évtizedek óta gondot okoz a Land Rover tulajdonosainak, hiszen egy élő legenda, de hasznot már nemigen hajt.

Távolról sincs vége, olvasson még

Kétszázmilliónyi autót zúzott le a szőke

2011. július 29., 11:57 Módosítva: 2011.07.29 11:57
886

A kék Bentley Azure sofőrje tovább erősítette a női sofőrökről szóló, nyilván borzasztóan túlzó városi legendát. Ha nem Monte Carlo szívében tör össze néhány másik autót, talán nem is figyelnénk fel rá, de így sikerült beletrafálnia az autóipar legszebb és legdrágább mesterműveiből rögtön négybe is, nem számítva a saját autóját.

Távolról sincs vége, olvasson még

Szemtelenül olcsó az új Lada

2011. július 29., 07:42 Módosítva: 2011.07.29 07:42
113

Hivatalosan augusztus végén tartják a Lada új népautójának premierjét, de már most minden lényeges adatot közzétettek a Grantáról, amely a jövőben a márka alapmodellje lesz.

Távolról sincs vége, olvasson még

A teherautó eltapos

2011. július 28., 17:06 Módosítva: 2011.07.28 17:06
511

Eddig is sejtettük, hogy a kamiontól félni kell, de az ADAC videóján meg is láthatjuk, miért. Két személyautóba gázolt bele a teherkocsi, és egyikben sem élt volna túl senki.

adac teher
Távolról sincs vége, olvasson még

Kémfotón a sofőrös 3-as BMW

2011. július 28., 14:47 Módosítva: 2011.07.28 14:47
2

Lehet, hogy Európában vagy Észak-Amerikában kinevetnék, Kínában viszont szinte bármelyik presztízs-szedánból érdemes nyújtott változatot készíteni, hisz ezeket keresik leginkább.

Távolról sincs vége, olvasson még

A világ legszörnyűbb népautója

2011. július 28., 11:26 Módosítva: 2011.07.28 11:26
12

Afrikának szüksége lenne egy járműre, amivel megoldhatók a közlekedési nehézségek. Erre a célra készült ez a fura motorizált szekér, amelyet egy brit üzletember talált ki, de Kenyában gyártják majd.

Távolról sincs vége, olvasson még

A Mercedes elképesztően nagyot kaszált

2011. július 28., 07:19 Módosítva: 2011.07.28 11:15
33

Autóból is több fogyott, mint korábban bármikor, és keresni is többet keresett a Daimler AG, mint a korábbi negyedévek bármelyikében. 2011 második negyedéve eddig az abszolút csúcs.

Távolról sincs vége, olvasson még

Itt az nyolcszázezer forintos Suzuki

2011. július 27., 17:34 Módosítva: 2011.07.27 17:34
13

A 80-as évek második felében a Maruti-Suzuki 800-as volt néhány évig a legjobb Trabant-alternatíva itthon. Indiában sokkal fontosabb szerepe volt: ez lett az első igazi népautó, sőt, ma sincs gyakrabban látható modell a szubkontinensen. Most egy korszerűbb változaton dolgozik az indiai Suzuki leányvállalat, de a lényeges pontokon nem változtatnak.

m800ss
Távolról sincs vége, olvasson még

Fotókon az új Renault Twingo

2011. július 27., 16:18 Módosítva: 2011.07.27 16:18
8

A Twingo már nem mai gyerek, így megérett az idő egy nagyobb átalakításra. Az új modellt már tesztelik, és az álcázással sem vacakoltak sokat, így egész jól látható, hogy mivel próbálják eladhatóbbá tenni a kisautót.

Távolról sincs vége, olvasson még

Cadillac ezer lóerő felett

2011. július 27., 14:40 Módosítva: 2011.07.27 14:41
21

A baltával faragott CTS-V kupé a számítások szerint akár 370 km/h-val is száguldhat majd, persze azután, hogy az autó nagy részét kicserélik.

Távolról sincs vége, olvasson még

Extrém spórológép a Chevrolettől

2011. július 27., 11:54 Módosítva: 2011.07.27 11:54
6

A Spark eleve nem túl iszákos gép, de a vadiúj, háromhengeres dízellel tovább csökkentették az étvágyát. Ráadásul nem is túl drága, bár nem tudni pontosan, hogy mikor érkezik meg Európába.

Távolról sincs vége, olvasson még

Utcai sportkocsi a Red Bulltól

2011. július 27., 07:38 Módosítva: 2011.07.27 07:38
45

Az osztrák italgyár persze nem épít saját autógyárat, bár talán még ezt is megtehetné, inkább F1-es partnerével, az Infinitivel – illetve anyavállalatával, a Nissannal – végezteti el a munkát.

rbgtr
Távolról sincs vége, olvasson még

Új Porsche 911-es álcázás nélkül

2011. július 26., 17:50 Módosítva: 2011.07.26 17:50

Nemrégiben maga a gyár mutatta meg az álcázott tesztautókat, most pedig – mintegy véletlenül – hibátlan, nagy felbontású fotók kerültek nyilvánosságra az újdonságról. A 911-esnek így szinte már nincsenek is titkai, bár a látszat kedvéért néhány részletet még elrejtettek a szemünk elől.

Távolról sincs vége, olvasson még

Kisautó is lehet dögös

2011. július 26., 15:49 Módosítva: 2011.07.26 15:49
5

A kiskocsikkal a gyártók sokszor még mindig csak a női vásárlókat célozzák, így gyakran próbálják bájosan bumfordi formával segíteni az eladásokat. Néha akad azonban egy-egy üdítő kivétel, mint ez a vadiúj Daihatsu.

Távolról sincs vége, olvasson még

Angliából jön a terepjárók Ferrarija

2011. július 26., 13:48 Módosítva: 2011.07.26 22:58
33

A Bowler szinte észrevétlen kis angol cég: évente 15-20 autót építenek csupán, azokat is egyedi megrendelésre, néhány tereprali-megszállott kedvéért. Az új tulajdonosnak azonban nagy tervei vannak: megtízszerezné a gyártást, és piacra dobna egy olyan szupersport-terepjárót, amely a gazdag autórajongókban is vágyat ébreszthet.

Távolról sincs vége, olvasson még

X6-gyilkos készül a Mercedesnél

2011. július 26., 11:35 Módosítva: 2011.07.26 11:35
58

A Mercedes ugyanazt a receptet követi, mint a BMW: középső SUV-juk, az M osztály lesz az alap, ahogy a szomszéd az X5-ösre építette az X6-öst, erre kerül a lendületesebb vonalvezetésű karosszéria, amely a CLS-nél már bevált stílusában készül majd.

Távolról sincs vége, olvasson még

Helyettünk kormányoznak a jövő Toyotái

2011. július 26., 07:53 Módosítva: 2011.07.26 07:53
20

A mai biztonsági rendszerek is elég komolyan beavatkozhatnak a vezetésbe annak érdekében, hogy életeket mentsenek, de a jövőben teljesen átvehetik az irányítást az autó felett. Hogy jó-e ez? Amíg minden tökéletesen működik, biztosan.

toyotacrs
Távolról sincs vége, olvasson még

Nép-Porsche a láthatáron

2011. július 25., 16:29 Módosítva: 2011.07.25 16:29
2

A Porschék kezdetben alig voltak többek, mint egy VW Bogár, pillekönnyű kétüléses karosszériával. Most úgy néz ki, ismét előveszik a régi receptet, hátha újra beválik.

Távolról sincs vége, olvasson még

Kevésbé lesz borzasztó az új Honda CR-V

2011. július 25., 14:15 Módosítva: 2011.07.25 14:15
12

A Honda az elmúlt évtized közepe táján mintha eltévesztette volna az irányt a formatervezésben: elhitték, amit a Ssangyong és néhány más gyártó tervezői is, hogy a furcsaság elég a sikerhez.

crvcn12
Távolról sincs vége, olvasson még

Tömegközlekedés BMW-vel

2011. július 25., 07:28 Módosítva: 2011.07.25 07:28
20

BMW: Bayerische Motoren Werke, vagy busz, metró, villamos? Az utóbbiról eddig azt gondoltuk buta és gyerekes szóvicc, de a bajorok most ránk cáfoltak.

Távolról sincs vége, olvasson még

Vadított Maserati

2011. július 24., 18:37 Módosítva: 2011.07.24 19:27
49

Újabb érdekességgel, ezúttal egy átalakított Maserati GT-vel rukkolt elő a DMC. A motorhoz, a felfüggesztéshez, és több külső-belső elemhez hozzányúltak a német tuningcégnél.

Távolról sincs vége, olvasson még

Ezt már megint miért kellett?

2011. július 24., 12:51 Módosítva: 2011.07.24 19:21
4

Kiábrándító, ahogy a Renault a Gordini névvel bánik mostanság. Legutóbb arra kaptuk fel a fejünket, hogy már egy közönséges, dízelmotoros Twingo is a mester nevével ékeskedik, most pedig az alap Clióra is rákerül a két fehér csík.

Távolról sincs vége, olvasson még