Szomorú, ha a pálya helyett egy irodában dől el, hogy kit neveznek később 2010 legjobbjának, de ezúttal így alakult.
A GM luxusmárkájánál is felfedezték a kisautókban rejlő lehetőségeket – bár a Los Angelesben leleplezett Urban Luxury Concept csak amerikai mércével tűnhet kicsinek.
A Fiat vezérigazgatója is elismerte, hogy a típus soha nem illett bele a márka arculatába, de az utódja már újra ízig vérig Alfa Romeo lesz.
A Biome egyelőre csak tanulmány, de van néhány megdöbbentő tulajdonsága – például ötszáz kilót sem nyom.
A spanyol szót márkanévként még Augusztusban foglalta le a sportkocsigyár, bár különös volna, ha épp ezt a nevet adnák a Murcielago utódjának.
Már a gyártás leállításáról és a készletek felszámolásáról hallani – meglepő ez, tudva, hogy a Civic nemrég még igazán sikeresnek tűnt.
Lopni csak a legjobbtól érdeme, ha valaki már ezzel próbálkozik. A Hawtai tervezői nem tűnnek ügyetlennek ebben a műfajban.
Autót fejleszteni drága és hosszadalmas dolog, nem véletlen, hogy aki csak teheti, inkább elkerüli, ahogy most a maláj Proton is.
Aki azt hitte, Ingolstadtban elfogytak a kínálatbővítő ötletek, téved: a VW Jetta négykarikás megfelelője a következő lépés.
Az olasz gyártó 122 millió eurót fizetett, hogy ismét teljes egészében kontrollálhassa a legendás sportkocsigyárat.
Az Opel kisautója megérett a váltásra – fel is bukkant néhány kép az új változatról. Vagy nagyon ügyes átverésről lehet szó, vagy valóban a gyári fotósorozat néhány tagját szivárogtatta ki az Opel.
Ha választanunk kellene, kinek a véleményére adjunk az autók megbízhatóságával kapcsolatban, a flottakezelők biztosan benne lennének a top háromban. A szerelő csak a betegágyakra emlékszik, a tulajdonos általában elfogult, a műszaki vizsgán meg csak bizonyos hibák jönnek ki. A flottakezelők pedig az mondják, a 3-as BMW a legmegbízhatóbb.
Tovább tökéletesítették a klasszikus koncepciót: a Murcielago utódjában már 700 lóerőt nyom a tizenkét henger.
Idővel kiderül, hogy valós igényre válaszol-e a vadiúj kétajtós, vagy sem. Mindenesetre a Murano CrossCabriolet elkészült, és készen áll, hogy új vásárlókat toborozzon a japán gyártónak.
A BMW X6 M és a Porsche Cayenne Turbo elhízott kocogónak látszik a Bowler első utcai gépe mellett. A Nemesis EXR ultrakönnyű terep-versenyautó, ami valamilyen véletlen folytán rendszámot is kaphatott.
Belső források állítják, a Lamborghini tényleg feltámasztja az LM002 nevű szörnyet, a luxus terepjárók ősét. A 2012-es debütálás elég vad vízió, bár a platform már megvan, csak építkezni kell: a hírek szerint az Audi Q5 lenne a bázisa az új, belépő kategóriás Lambónak.
A G-Power a már alap változatában is elég masszív menetteljesítményre képes BMW M6-ot vette kezelésbe. Az M6 Hurricane RR fantázianevű sportkupé nem kevesebb, mint nyolcszáz lóerős, és annyi idő alatt gyorsul nulláról kétszáz kilométer per órára, mint egy hétköznapi erős autó nulláról százra.
Szinte sorban álltak érte, amikor piacra dobta a Tata. Az inidai autógyár Nano fantázianevű mini-autója megdöbbentően alacsony árával indult hódító útjára. Aztán jöttek a bajok.
2012 elejétől a képeken látható környezetbarát, nullemissziós buszok fogják szállítani a londoniakat. A pályázatot még 2008 év végén hirdette meg a Transport for London – az Aston Martin munkáját több mint hétszáz pályaműből választották ki.
A Marussia Motors nevű orosz sportautógyár megvásárolta a Forma-1-ben idén újonc Virgin Racing istálló részvényeinek nagy részét, s jövőre főtámogatója lesz a brit csapatnak.
Nemcsak az Alfa Romeóra fáj a németek foga, a Ferrarira is szemet vetettek. Mi lesz az olasz autókkal?
A 2010-es IRC siker alkalmából egy extra vagány Fabia RS-t készített a Skoda.