A világ legközkedveltebb roadsteréből, a Mazda MX-5-ből bő 800 000 darabot gyártottak 22 év alatt. A jelenlegi C Merci eladásai meghaladták az egymilliót.
Egy különleges kiadású Gallardót, a Balboni Editiont vette kezelésbe a német tuning műhely. Az eredmény 590 lóerő.
A kínai tulajdonosi körnek nagy tervei vannak a Volvóval. Szélesíteni akarják a kínálatot: először a Hetes BMW és az S osztályú Mercedes riválisát szeretnék piacra dobni.
Árverésre bocsátották a futball vb műfűvel, focikapuval és labdával díszített promóciós kocsiját. Egyelőre nem is drága!
A PSA Peugeot Citroën megkezdte a C4-esek összeszerelését Oroszországban, a kalugai üzemben. A tervek szerint két év múlva már a teljes gyártási folyamatot ott fogják végezni.
Eddig csupán részletfotókat láthattunk, most végre kiderül, hogy néz ki pontosan az új Zonda. Állítólag egyet már meg is rendeltek.
Most, hogy a Saab már nem tartozik a GM-hez, sokak szerint meg vannak számlálva a napjai. Mások optimisták, és úgy gondolják, a Spyker képes lesz rá, hogy szebb jövő felé vezesse a márkát. Fontos lépés lehet ebben az irányban az együttműködés a BMW-vel.
1,8 milliárd dollárért vette meg a Geely Holding a Volvót a Fordtól. 1,3 milliárdot azonnal kifizettek, 200 millió értékben váltót bocsátottak ki, és a maradékot is még ebben az évben fogják törleszteni.
2005-ben indult utoljára az Opel a DTM-ben, de ha a Williams is úgy akarja, hamarosan visszatérhet az aszfaltcsíkra.
A születendő modell a jövőre megjelenő új X3 alapjaira épül majd, de a külseje kupé jellegű lesz.
Ha az olaszok meg a németek együtt készítenek autót, érdemes odafigyelni. Ezúttal egy 590 lovas Quattroporte született a házasságból.
Az időmérő edzésen elért remek rajthely után elfordult a szerencse Michelisz Norberttől a Túraautó Világbajnokság (WTCC) vasárnapi versenyein, aki így az első versenyen nem tudott célba érni, míg a második versenyen a 14. helyre hozta fel autóját.
Úgy érzik, technikai tudásban és minőségben, a jelenlegi piaci igényekhez igazodva lassan nem tudnak többet nyújtani a most kínálatnál. Azonban fejleszteni muszáj, és rájöttek, van még mit: pár éven belül C vitamint párologtató légkondi lesz a Nissanokban, amitől hidratáltabb lesz az utasok bőre. De ne féljenek, jön a stresszoldó szék is, és még sok egyéb wellness-kütyü.
Láttunk mi már sokféle borzalmat az évek alatt, jókat röhögtünk, néha elkeseredetten sírtunk, és volt egy-két igazán cifra fos, ami örökre belénk vésődött. Közben barátságot kötöttünk a csúnya autó bloggal, néha összeröffenünk egy kiadós közös okádásra, de akkor is, mondjuk ki, hogy az ötajtós Lada Samarából épített Ford Mustang nagyjából mindent visz. Mindent!
Már a Genfi Autókiállításon is sejthető volt, hogy a Porsche által bemutatott, 918 Spyder névre keresztelt koncepcióautó csak ideig-óráig marad meg koncepcióautóságában. Az aprólékosan, minden részletében kidolgozott tanulmányautót már akkor is széria érettnek érezte a közönség, így nem meglepő, hogy a héten végre bejelentették: izzítják a gyártósorokat, jön a 918 Spyder.
Az Audi komolyan veszi az önmérsékletet. 450 lóerőt tud az RS5, 4,6 másodperc alatt van százon, de a gyáriak 250 km/h-ra korlátozták a végsebességét. Így aki megvette a bőven húszmillió fölötti áron kínált kupét, a német autópályán több ellenfélre talált, mint amennyit az autó teljesítménye alapján megérdemelt volna.
Eláruljuk, mi a trükk: kell egy négyes Golf, amiből átemeljük a technika nagyobbik részét. A kiegészítő csőváz, az üvegszálas elemek, és minden egyéb, ami az átalakításhoz kell, benne van az építőkészletben. Így elvileg 100 óra alatt bárki megépítheti a középmotoros sportkocsiját.
Itthon valamiért nem bankigazgatót képzelünk egy S 63 AMG sötétített üvege mögé. Aki az S osztályra mindenképpen AMG feliratot szeretne, nem feltétlenül arra a pár tucat plusz lóerőre van kiéhezve, inkább a három betű tekintélyt parancsoló exkluzivitása lehet vonzó számára.
Mielőtt bárki a fejéhez kapna, hogy az Egyesült Államokban már autóra is szabad lőfegyvert szerelni: a sárvédőkre csavarozott golyószórók csak fegyvernek látszó tárgyak. Az alapos átalakításon átesett 944-es Porsche különben bármennyire is amerikainak tűnik, Kanadában árulják, 6500 dollárért.
A japánok megtették az első lépést, ami a legendás sportkocsi feltámasztásához szükséges.