Ez az eredmény, ha a kőkori GM technikából a maximumot próbálja kihozni valaki. Ezúttal egy kanadai tuningmester, Serge Leger veszítette el a gyógyszeres dobozt: a Chevrolet Camaróból feleslegesen erős szörnyeteget faragott, rengeteg munkával, rengeteg pénzből.
Amikor megláttuk, milyen harmonikusra sikerült a Panamera formaterve, nem gondoltuk volna, hogy eljön ez a nap. Tévedtünk.
Az első generáció betöltötte küldetését, az elmúlt hat évben szép számmal hozott új, fiatalabb vásárlókat. Ősszel érkezik az utód, amelynek már keményebb konkurensekre kell számítania.
Egy kicsit Ford, egy kicsit Mazda, valahogy nem áll össze a kép. Az i30 átalakítása épp időben jött, de késhetett volna fél évet, ha cserébe egységesebb a végeredmény.
A rózsaszín autókat egyáltalán nem lopják – ez derül ki egy holland kutatásból, amelyet négy év autóeltűnési adataiból állítottak össze.
A beragadó gázpedál és a törékeny szeleprugók után újabb súlyos hibára derült fény. Ezúttal a Lexus legnagyobb terepjáróját, az LX-et hívják vissza, mivel egy konstrukciós hiba lehetővé teszi, hogy menet közben kormányozhatatlanná váljon az autó.
Az olaszok ugyanúgy próbálják meglovagolni az 500-as sikerét, mint a BMW a Miniét: a választék bővítésével. Így a közeljövőben újabb változatokkal állnak elő az Abarth és a vászontetős C után.
A pörgős V10-es motort teljesen kiciánozzák a kínálatból, hogy helyet csináljanak a turbós nyolchengereseknek. Az utolsó lehetőség a tízhengeres BMW M motor megszerzésére az M6-os megvásárlása lett volna, de aki ilyet tervezett, az lemaradt a lehetőségről.
A Maserati kínálata mindösszesen három modellből áll, ezek a GranTurismo, a GranCabrio és a Quattroporte, ez pedig nem túl sok még egy ilyen egzotikus brandnek sem, hiszen példának okáért még az Aston Martin is öt modellt futtat. Modenában azonban elhatározták, változtatnak a dolgokon.
Ismét nyereséget könyvelhetett el a PSA Peugeot Citroen az év első felében az autópiac fellendülésének, a kínai kereslet növekedésének, a költségcsökkentésnek és számos új modell bevezetésének köszönhetően.
Nem hibrid, pedig van benne villany- és benzinmotor is. A Chevrolet Volt alapára Amerikában 41 000 $. A GM nagyon bízik az új modellben.
Néhány fotót már láthattunk az Audi új ötajtósáról, most azonban végre a technikai paramétereket is elárulták.
A nagyobbik AMG-ben maradt a jól bevált V12-es, a kisebbik azonban megkapta az új, biturbó V8-as blokkot.
Három, a Boxsterre épülő prototípust tesztel a Porsche egyszerre.
A 2010-es év második negyedévében több mint 750 millió eurós profitot könyvelhet el a japán mamut.
Összesen mintegy 35 kilométeren újabb útszakaszok felújítása fejeződött be Pest megye déli részén a Közép-Magyarországi Operatív Program (KMOP) égisze alatt, a projekt költségvetése 3,6 milliárd forint volt.
Mutiplan néven a napokban kerül piacra a Fiat egykori egyterűje. Mi ugyan aligha kapunk belőle, viszont Kínában könnyen népszerűvé válhat a Zotye Auto legújabb modellje.
Összesen mintegy 1,3 milliárd dollárt fektetnek tulajdonosai az AvtoVAZ felfuttatásába. Az összeget az orosz államot képviselő Rostekhnologii, a Renault és a Troika Dialog nevű bank dobja össze.
A masszív, alvázas szabadidő-autóból, amely vásárlók millióit hozta a Fordnak, jóformán csak a neve maradt: az új Explorer önhordó karosszériával és négy-, illetve hathengeres motorokkal érkezik.