Hírek

Királyi Trabant Vilmos hercegnek

2011. április 30., 09:24 Módosítva: 2011.04.30 09:24
29

A meglehetősen agresszív médiakampánnyal lezajlott esküvőn már túl vagyunk. Lenyomták a torkunkon, amit lehetett. Ennyi volt, vége. A vendégek épp a lagzi hangulatát heverik ki, mi pedig ilyenkor kapjuk az első érdekes infókat a felhajtásról.

Egy különc német kerékpártervező, az El Diablo művésznéven ismert Didi Senft legújabb járművét is a brit királyi esküvő ihlette. Az érdekes hibrid hátsó fele Trabant, az első fele pedig bicikli.

Távolról sincs vége, olvasson még

Félmilliós bírság gyorshajtásért

2011. április 30., 07:24 Módosítva: 2011.04.30 07:24
194

A közigazgatási bírság maximuma ugyan 300 ezer forint, de azt semmi nem garantálja, hogy valaki ne fusson bele kétszer a traffipax-sugárba. Hősünknek sikerült.

Távolról sincs vége, olvasson még

Családi autó zúzta le a Ferrarit

2011. április 29., 17:24 Módosítva: 2011.04.29 17:24
41

Amerika autózási szokásai mellett nem véletlen, hogy gyakran taposnak el olasz sportkocsikat figyelmetlen sofőrök. Odaát boldog-boldogtalan két tonna feletti dögökkel furikázik, nem ritkán több száz kilométert egyhuzamban, egy Ferrari pedig, hiába fürge, mégis más súlycsoport, mint a nagy SUV-ok.

Távolról sincs vége, olvasson még

Megfeleződött a Honda nyeresége

2011. április 29., 16:29 Módosítva: 2011.04.29 16:29

A Honda január és március között fele akkora nyereséget szerzett, mint a korábbi előrejelzésekben szerepelt. Három hónapra 545 millió dollár nem is rossz profit, de ha figyelembe vesszük, hogy korábban 1,15 milliárd dolláros nyereségről volt szó, az eredmény egyáltalán nem lelkesítő.

Távolról sincs vége, olvasson még

A Chryslernek fizetnie kell

2011. április 29., 15:57 Módosítva: 2011.04.29 15:57

A Fiat irányítás alatt működő Chrysler nyár közepéig próbálja visszafizetni azt a gigantikus kölcsönt, amelyet a válság idején az amerikai és a kanadai kormánytól kapott a működőképesség fenntartása érdekében. Nem lesz könnyű feladat, de a cégvezetés optimista.

Távolról sincs vége, olvasson még

McCar, a városi zseni

2011. április 29., 13:17 Módosítva: 2011.04.29 13:17
14

A kínaiak egyes autó-próbálkozásai mosolyogtatóak, de akadnak igazán ígéretes ötleteik is. Ilyen a Geely McCar, amely tökéletes városi kisautó is lehetne, ha nem csak egy tanulmány volna.

Távolról sincs vége, olvasson még

Egyszerű sportkocsi a BMW-től?

2011. április 29., 07:25 Módosítva: 2011.04.29 07:25
19

Évekkel ezelőtt már hallottunk a Z4-es kistestvérének tervéről, aztán elhallgattak a pletykák – csak hogy most ismét feltámadjanak. A Z2-es kicsi és egyszerű kétüléses lehet, persze a BMW-hez illő áron.

z2pv
Távolról sincs vége, olvasson még

V10-es Alfa álomautó

2011. április 28., 17:43 Módosítva: 2011.04.28 17:43
230

A Fiat és a Chrysler házassága már eddig is több furcsa eredményt hozott, de a TZ3 Stradale az első sportkocsi, amely az amerikai technikát és az olasz stílust egyesíti. A projekt a Zagatóé, de aligha használhatnák az Alfa Romeo jelzéseit a gyáriak beleegyezése nélkül, azaz a Viper alapú olasz sportautó ötlete valószínűleg a gyáriaknak sincs ellenére.

Távolról sincs vége, olvasson még

A Seat is elkészíti a saját Q3 klónját

2011. április 28., 17:42 Módosítva: 2011.04.28 17:42

A fejlesztés már elkezdődött – ennek az egyik részeredménye az IBX tanulmány – de a végleges modell legkorábban 2012-ben érkezhet meg.

Távolról sincs vége, olvasson még

Veszélyben a győri Audi gyárbővítés

2011. április 28., 15:14 Módosítva: 2011.04.28 15:14
132

A magát természetvédőként definiáló szerveződés 2000 oldalas dokumentumot nyújtott be az észak-dunántúli környezetvédelmi hatósághoz, amelyben a környezethasználati engedély visszavonását kérelmezik. A beadvány szerint az engedélyezés során több eljárási hibát is ejtettek, egyebek közt nem készült el a teljes körű vizsgálat a lehetséges alternatív helyszínekről, de a beadvány készítői azt is kétségbe vonják, hogy a terület növény- és állatvilágának áttelepítése sikerrel járhat.

Távolról sincs vége, olvasson még

Újra óriásokat gyárthat a Cadillac

2011. április 28., 12:22 Módosítva: 2011.04.28 12:22
5

Volt olyan időszak, amikor a Cadillac nagyobb és drágább autókat kínált, mint bármely vetélytársa, de manapság már csak árnyéka egykori önmagának. A luxusautó-piacot a Mercedes, a BMW és az Audi uralja világszerte, Cadillacet pedig csak Amerikában vesznek. A GM vezetése azonban szeretne ezen változtatni, így két drága és igényes nagykocsi fejlesztésének terve is napirendre került.

sixteen
Távolról sincs vége, olvasson még

Ilyen lesz a legdurvább 911-es

2011. április 28., 05:53 Módosítva: 2011.04.28 05:53
20

A GT3 RS 4.0 ugyan nem a legerősebb utcai Porsche, de kétségtelenül ez áll majd a legközelebb a nyers versenytechnikához. A gyűjtőkön túl alighanem a pályanapok rendszeres látogatói közt lesz népszerű.

Távolról sincs vége, olvasson még

Neora, egy veszélyes jövőkép

2011. április 27., 13:45 Módosítva: 2011.04.27 13:45
7

A Luxgen szinte ismeretlen márka mifelénk, de úgy néz ki, nem csak a Népi Kínában készülnek egyre korszerűbb autók. Az egyelőre még jelentéktelennek tűnő tajvani autógyártó a Neora tanulmánnyal bizonyítja, hogy komolyak a szándékai, és a szaktudás sem hiányzik.

Távolról sincs vége, olvasson még

Összkerekes szörnyeteg a Volvo S60-ból

2011. április 27., 11:52 Módosítva: 2011.04.27 11:52
35

Az új S60 és V60 változatok az eleve félelmetes T6-oson alapulnak, de találtak még 26 lóerőt a turbós sorhatosban, és a futóművet is a várható felhasználáshoz igazították.

Távolról sincs vége, olvasson még

Mercedes-klón lett a Saabból

2011. április 27., 06:57 Módosítva: 2011.04.27 06:57
13

A Beijing Auto hazavitte ugyan a Saab 9-3-as felújítás előtti változatának gyártásához az összes gépsort és műszaki leírást, de a kínaiak mégsem egyszerű utángyártásban gondolkodnak. Talán tanultak a Rover 75-ös esetéből, amely kínai feltámasztása után sem lett slágertermék.

Távolról sincs vége, olvasson még

Hülyére keresi magát a Ford

2011. április 26., 17:42 Módosítva: 2011.04.26 22:43

Az idén egyetlen negyedév alatt keresett annyit a vállalatóriás, mint máskor egy év alatt. Úgy néz ki, a Ford lassan talpra áll, sőt, ha így folytatja, rövidesen a hiteleitől is megszabadul.

Távolról sincs vége, olvasson még

Megmutatják az Opel Astra kupét

2011. április 26., 17:42 Módosítva: 2011.04.26 17:42
104

Az Opel ugyanazzal próbálkozik, mint annak idején a Fiat a Stilo esetében: tulajdonképp teljesen különálló modellként fejlesztették ki a háromajtós Astrát. A stílus ugyan felismerhető, de egyetlen részlet sem stimmel. A Fiat annak idején belebukott a próbálkozásba, az Opelnél azonban hisznek a sikerben.

Távolról sincs vége, olvasson még

Villanyautóban nehéz meghalni

2011. április 26., 16:33 Módosítva: 2011.04.26 16:33
1

Az amerikai biztosítótársaságok által pénzelt IIHS törésteszten vizsgálta a Nissan Leaf, és a különös módon szintén villanyautóként hirdetett, bár inkább hibridnek tűnő Chevrolet Volt passzív biztonságát. Úgy tűnik, mindkét gyártó érezte, hogy az új technológiához illik biztonságos karosszériát tervezni – végülis tudják, hogyan kell, és így sem lesz egyszerű megetetni a népekkel a drága, és korlátozottan hasznos járműveket.

Távolról sincs vége, olvasson még

Nissan: csóróknak jó az unalmas autó

2011. április 26., 14:48 Módosítva: 2011.04.26 14:48
1

Nehéz megmondani, hogy csak önigazolás szülte, vagy tudatos stratégia, de a Nissan amerikai komunikációs igazgatóhelyettese szerint a legolcsóbb modelljük vásárlóinak nem kell érdekes, fiatalos vagy sportos autó, elég, ha megbízható, tágas és takarékos gépet kapnak. Az új Versától nem is nagyon számíthatnak egyébre, azt azonban, hogy ennyi elég lesz-e a sikerhez, most még csak találgatni lehet.

Távolról sincs vége, olvasson még

Megmarad a legnagyképűbb angol autógyár

2011. április 26., 13:56 Módosítva: 2011.04.26 13:56

Az arisztokratikus hozzáállás és jó harminc éves műszaki lemaradás pont elég volt egy rövid, de fájdalmas csődhöz, ám ahogy sejteni lehetet, a Bristol márkanévben még mindig látnak fantáziát. A sors úgy hozta, hogy egy hipermodern hajtásokat fejlesztő cég tette rá a kezét az ultrakonzervatív gyártó maradékaira, így nagy változások várhatók.

Távolról sincs vége, olvasson még

Odaverni a nagytestvérnek

2011. április 26., 06:40 Módosítva: 2011.04.26 06:40
48

Hatalmas kampányolás előzte meg az 1-es M BMW leleplezését: a németek az M3 gyorsaságával vetekedő autót ígértek, mely a legendás E30-as M3 hangulatából építkezik, csak sokkal kényelmesebb annál. A teljesítményadatok már papíron is finomak voltak (340 lóerő, 1500-4500 ford./percig rendelkezésre álló 500 newtonméteres nyomaték), a 4,9 másodperces 0-100 km/h-s sprint is okot adott a reményre. Azt azonban nem lehetett tudni, hogy éles bevetésen hogy muzsikál a legkisebb M.

Távolról sincs vége, olvasson még

A Bugatti is elővette az olcsó trükköt

2011. április 25., 08:42 Módosítva: 2011.04.25 08:42
4

Amíg egy típus új, nem kell különösebben ügyeskedni, ha jó, veszik azt magától. De ha eltelik néhány év és lankad az érdeklődés, frissítgetéssel, különleges kiadásokkal kell trükközgetni, hogy vigyék még az avíttas gépet. Bár a Bugatti szeretne más kategóriába tartozni, mint a kommersz autók, ugyanezt játsszák el vele.

Távolról sincs vége, olvasson még

Az új ál-BMW neve: 530

2011. április 24., 07:59 Módosítva: 2011.04.24 08:01
21

Új modellt mutatott be a Brilliance, a BMW kínai partnere a Sanghaji Autószalonon: bár nem indigós koppintás az 530-as számon futó limuzin, nehéz lenne letagadni, honnan kaptak ihletet a tervezői.

Távolról sincs vége, olvasson még

Itt céloznak lézerrel húsvétkor

2011. április 23., 15:36 Módosítva: 2013.05.02 14:06

Ha autóval megy rokonlátogatásra, locsolni, érdemes gyorsan végigfutnia az alábbi listát. Ezeken a helyszíneken tervezi a rendőrség, hogy kiáll az út szélére a kukkerrel. Persze nem csak itt, máshol is készülhet sztárfotó, jobb óvatosan közlekedni – abból ritkán van baj, ha mindenhol betartja a sebességkorlátozást.

Távolról sincs vége, olvasson még

A csaj nem jár a Mercihez

2011. április 23., 14:51 Módosítva: 2011.04.23 14:51
36

Nem tudnak lejönni a tuningmesterek a Mercedes SLS-ről, megszámlálhatatlan készletet gyártottak már hozzá. Lassan az az érzésünk, többet fuserálnak el a műanyagszobrászok, mint amennyi megmarad gyári állapotban.

Távolról sincs vége, olvasson még