Hírek

Erre gerjednek a boyracerek

2011. április 23., 12:37 Módosítva: 2011.04.23 12:37
19

Vidám kis méregzsák a Corsa OPC, de az Opel úgy gondolta, ráférne egy kis keményítés. Vagy egyszerűen csak a modellciklus végét próbálják feldobni a Nürburgring Editionnel.

Távolról sincs vége, olvasson még

Bernie kisatírozza a török F1-futamot?

2011. április 23., 11:04 Módosítva: 2011.04.23 11:04

Hivatalosan még nem jelentették be, de a Bloomberg úgy tudja, Bernie Ecclestone törölni fogja a 2012-es isztambuli Formula 1-es futamot. A török lapok már siratják is a hazai versenyt, hiszen az illetékesük berágott Ecclestone ajánlatára.

Távolról sincs vége, olvasson még

Icona: a stílus Kínába megy

2011. április 23., 07:27 Módosítva: 2011.04.23 07:27

A Sanghaji Autószalonon mutogatták ezt a fura négykerekűt, amely az Icona Fusalage nevet kapta. A sirályszárnyas négyüléses egy fura kezdeményezés eredménye: olasz formatervezők Kínában próbálnak stúdiót alapítani.

Távolról sincs vége, olvasson még

Az ellen-Lotusé lesz a Caterham

2011. április 22., 15:42 Módosítva: 2011.04.22 15:42

Az év elején elég nagy visszhangja volt a két Lotus F1-es csapat huzakodásának: mindkét társaság más úton jutott a névhez, látszólag legálisan. A maláj érdekeltségű Team Lotus azonban nincs nyerő helyzetben – talán ezért is vetettek szemet a Caterhamre.

Távolról sincs vége, olvasson még

Parasztvakít a Mazda?

2011. április 22., 14:54 Módosítva: 2011.04.22 14:54

Hosszú hónapok óta szédíti a világot a japán gyártó a nagyszerű, fantasztikus, utolérhetetlen Skyactiv rendszer ígéretével, de lehet, hogy öngól lesz ebből. Olyan újításokat próbálnak csodaként eladni, amelyeknek más gyártó sokszor külön nevet sem ad.

Távolról sincs vége, olvasson még

A Fiat bekaphatja. A Chryslert

2011. április 22., 12:29 Módosítva: 2011.04.22 12:29

Így is majdnem ingyen jutott hozzá az olasz gyártó a Chryslerhez, pedig most 1,3 milliárd dollárt fizetnek 16%-nyi részvényért, ami egy kisebb vagyon. A többi 35%-ot viszont szinte ingyen kapták cserébe a legkisebb detroiti gyártó jövőjének biztosításáért.

Távolról sincs vége, olvasson még

Biturbóra vált a Mercedes E63 AMG

2011. április 22., 12:01 Módosítva: 2011.04.22 12:01
35

A downsizing kifejezést másutt arra értik, amikor a kétliteres helyére 1,4 literes turbómotor kerül, de az AMG-nél más dimenziókban gondolkodnak. Itt a 6,2 literes V8-ast váltja az 5,5 literes, ikerturbós szörnyeteg. A teljesítmény marad, a fogyasztás csökken, mindenki boldog – legalábbis elvben.

Távolról sincs vége, olvasson még

Csirke, a vadállat

2011. április 22., 08:11 Módosítva: 2011.04.22 08:11
32

A Chrysler is megcsinálta a saját izom-terepjáróját, ahogy a legtöbb, Észak-Amerikában érdekelt nagy gyártó. A Grand Cherokee SRT8 persze már földúton közlekedésre is alkalmatlan, cserébe ez a leggyorsabb tégla a Jeep kínálatában.

Távolról sincs vége, olvasson még

Megérkezett az új Honda Civic

2011. április 21., 17:39 Módosítva: 2011.04.21 17:39
67

Azok után, hogy az év elején láttuk a tanulmány-változatokat, már csak idő kérdése volt, hogy megmutassák, milyenek lesznek a végleges Civicek. Csak a szedán és a kupé új változatairól cibálták le a lepleket, az Európában gyártott három- és ötajtós űrkompok egyelőre maradnak.

Távolról sincs vége, olvasson még

Újra szépen néz a Jaguar XF

2011. április 21., 16:25 Módosítva: 2011.04.21 16:25
15

Ilyet sem láttunk még: a Jaguar elkészítette a tökéletes autót, aztán a szériagyártásra átalakították, majd most, a modellfrissítéskor visszatértek az eredeti formához. Pedig az XF esetében épp ez történik, az idei felújítás során ugyanolyan résnyire nyitott lámpákat kapott a típus, amilyeneket az előzetesként bemutatott C-XF-en láttunk évekkel ezelőtt.

Távolról sincs vége, olvasson még

Csak megszépült a Toyota sportkocsi

2011. április 21., 15:28 Módosítva: 2011.04.21 15:28
53

Bizonyos sablonok mindig bejönnek: egy vaskos, szép ívű hátsó sárvédő-lemezzel és egy lendületes tetővonallal csodákat lehet tenni. A Toyota is ezekhez az eszközökhöz nyúlt, és ha kitartanak a gyártásig, nem is fogják megbánni.

Távolról sincs vége, olvasson még

Itt az új Impreza, tetszik vagy sem

2011. április 21., 13:13 Módosítva: 2011.04.21 13:22
68

Korán örültünk: a Subaru nem cserélte le a formatervezőit, pedig egyre inkább az az érzésünk, hogy itt volna az ideje. Az új Impreza jobban passzol a Legacyhoz, és egy hangyányival talán kellemesebb látvány is, mint az elődje, de szépnek nevezni azért költői túlzás volna.

Távolról sincs vége, olvasson még

K2, a kelet luxusa

2011. április 21., 06:24 Módosítva: 2011.04.21 06:24

Ki gondolta volnak, hogy a következő luxus-kisautót nem Európában vagy Japánban tervezik, hanem Dél-Koreában? Méghozzá a mifelénk inkább kedvező árairól és hosszú garanciaidejéről ismert Kiánál.

Távolról sincs vége, olvasson még

Egyterűvel ijeszt az Infiniti

2011. április 20., 17:45 Módosítva: 2011.04.20 17:45

A Mercedes R osztályhoz hasonló felépítésű batárt az Infiniti JX-nek nevezi, és azt remélik, hogy ezzel is sikerül növelni a márka népszerűségét, elsősorban Észak-Amerikában. Az optimizmus azonban korainak tűnik.

jx
Távolról sincs vége, olvasson még

Izmos bolha a bárgyú Micrából

2011. április 20., 16:01 Módosítva: 2011.04.22 10:59
2

Az új Nissan Micra nem valami érdekes járgány – különösen az elődjéhez képest – de a gyári mérnökök most egy olyan változatot mutattak, ami könnyen megtalálhatja az utat a hot-hatch megszállottak kívánságlistájának csúcsára.

Távolról sincs vége, olvasson még

Turbós Suzuki 275 lóval

2011. április 20., 14:24 Módosítva: 2011.04.20 14:24
88

A Kizashit itthon alig ismerjük, bár már kapható nálunk is, Észak-Amerikában viszont ez a Suzuki kínálat egyik legfontosabb modellje. A sportos szedán azonban messze van attól, hogy tüzet okádjon – 178 lóerő másfél tonnára, fokozatmentes váltóval kevés ehhez – és erősebb változatot másutt sem kínálnak. A japánok ezért komoly erőfeszítéseket tesznek, hogy a tuningcégek foglalkozni kezdjenek a típussal – most például az Apex segítségével készítettek egy tanulmányt, amely a Kizashi potenciálját hivatott bemutatni.

Távolról sincs vége, olvasson még

Ezzel fenyegeti a Nissan a Golfot?

2011. április 20., 12:10 Módosítva: 2011.04.20 12:10
4

Egy darabig úgy tűnt, a Nissan már teljesen felhagy a hagyományos autók fejlesztésével, és átáll a terepjárókra, illetve crossoverekre, de láthatóan az anyavállalat, a Renault vezetése is rájöhetett, hogy ezzel a lépéssel meggyilkolná a japán márkát. A felismerés eredménye a szokatlanul sokára, de mégiscsak bemutatott új Tiida, amelyből várhatóan a világ minden részére jut majd.

Távolról sincs vége, olvasson még

Nem volt elég hosszú a kis Rolls?

2011. április 20., 06:19 Módosítva: 2011.04.20 06:19

Amikor bemutatták a Rolls-Royce Ghostot, azt hangsúlyozták, hogy ez a Roller azoknak készült, akik maguk szeretnek vezetni. Erre most beletoldottak, hogy hátul nagyobb legyen a lábtér.

Távolról sincs vége, olvasson még

Turbómütyürt a BMW roadsterbe is

2011. április 19., 17:02 Módosítva: 2011.04.20 08:25

Az M5-ösbe V10-es helyett V8-as turbó került, a V8-asokat feltöltött sorhatosokra cserélgetik, a kétliteres, négyhengeres TwinPower motor elkészültével pedig a hathengereseknek is lassan reszeltek a kisebb kasznikban. Az X1-es után a Z4-es is megkapja a 245 lóerős sornégyest.

Távolról sincs vége, olvasson még

Seggével hódít az új Malibu

2011. április 19., 17:01 Módosítva: 2011.04.19 17:01
27

Mindenki a camarós hátsó lámpájával azonosítja, pedig tisztességesen összerakták az egész limuzin formatervét: a Malibu mindent tud, amit kell a sikerhez. Ha az ára is stimmelni fog, keményen megizzaszthatja a konkurenciát.

Távolról sincs vége, olvasson még

Mélyre túrtak a Volvo csúcsszedánért

2011. április 19., 15:39 Módosítva: 2011.04.19 15:39
33

Új csúcsszedánjuk előfutárát tisztelhetjük a Universe tanulmányautóban - állítja a Volvo. Hogy az öregedő S80-ast váltanák le az ortopéd ábrázatú behemóttal, vagy fölé szeretnék pozicionálni, nem teljesen világos.

Távolról sincs vége, olvasson még

Az Audi szerint ilyen a jövő

2011. április 19., 12:45 Módosítva: 2011.04.19 12:45
21

Egész szép kis családot hozott már össze az Audi az e-tron márkanév alatt, de mindössze víziókról van szó: a számos tanulmányautót eddig nem követte szériamodell. Az A3 e-tron concept áll eddig a legközelebb a realitáshoz.

Távolról sincs vége, olvasson még

Ez is Bogár, csak laposabb

2011. április 19., 11:20 Módosítva: 2011.04.19 11:28
71

Rácsaptak, mint a büdösbogárra, de nem nyúvadt ki, csak laposabb, szélesebb és hosszabb lett, meg kicsit kigúvadt a szeme. A marketingesek ezt úgy tálalják: uniszex lett az új Beetle.

Távolról sincs vége, olvasson még

A Mazda lelőtte a poént

2011. április 19., 06:53 Módosítva: 2011.04.19 06:53

Az az érzésünk, az autó érkezési időpontjához képest finoman szólva is elsiették a közlést a japánok: csak ősszel mutatják be a Minagi tanulmány szériaváltozatát.

Távolról sincs vége, olvasson még

DS5: egy kockázatos Citroen

2011. április 18., 17:59 Módosítva: 2020.08.04 09:49
6

A DS3 és a DS4 után sejthető volt, hogy lesz folytatás, és most meg is mutatták a DS5-öst, amely alacsony, nyúlánk hobbiterepjárónak épp úgy nevezhető, mint rövid, magas kombinak. A koncepció nem egyértelműen nyerő – legalábbis a korábbi, hasonló próbálkozások egy része csúnyát bukott – de ez nem jelenti, hogy a Citroennek ne sikerülne sikerre vinni.

Távolról sincs vége, olvasson még