A kivehető tetőpanel néhány autóban önállósította magát, így a GM több mint húszezer sportkocsiját kénytelen visszahívni.
2008-ban a nehéz gazdasági helyzetre tekintettel függesztette fel a Fiat a szerb kormánnyal folytatott megbeszéléseket, de úgy néz ki, az olaszoknak mégis szükségük van az olcsó balkáni munkaerőre.
Nem csak az utcai kupéba építik be az új ötliteres nyolchengerest, de a jövő szezont már az erősebb Mustanggal kezdhetik a privát versenyzők is.
Hugo Chavez elnök felszólította a helyi üzemekkel rendelkező autógyárakat, hogy adják át a technológiájukat, vagy távozzanak az országból.
Sorra mennek tönkre a Mercedes új, négyhengeres dízelmotorjai, és a javításra állítólag akár hónapokat is várhat az ügyfél.
A Sberbank, amely majdnem az Opel résztulajdonosa lett, a tárgyalásokba ölt rubel-millióit szeretné viszontlátni.
A kaotikus BB1 tanulmány ötletgazdája kerül a Peugeot formatervező részlegének élére.
Állítólag az SX4 megnyújtott padlólemezére építik az új típust, amelyből akár hétszemélyes változat is készülhet.
A kínai Beijing Automotive két teljes gyártósorral, valamint két padlólemez és kétféle motor gyártási jogaival lett gazdagabb, és mindezért annyit fizetett a General Motorsnak, amennyiért egy átlagos autó gyártását sem lehetne előkészíteni.
2010-re ígérik az új, 900 köbcentis motort, amely akár a kisebb négyhengereseket is kiválthatja a Fiat palettáján.
2010-ben ismét felbukkan a Lotus név a Formula 1 rajtlistáján, és ezt a sportkocsigyár is méltó módon ünnepli.
A Kandi Coco lényegében egy kínai Smart utánzat, lassú és nem is megy messzire, de ilyen áron a hülyének is megéri.
Közös álláspontra jutott a Ford és a Geely, így 2010 második felére a kínaiaké lehet a svéd autógyár.
A német gyártó új lehetőségeket keres az autósportban típusai reklámozására, az egyik jelölt a WRC sorozat.
Eddig is sejthettük, hogy 750 lóerő nem gyerekjáték, de a gyáriak most ki is próbálták, hogy a One-77 pontosan mire képes.
A Tata Nano egész kis lavinát indított el: a Renault és a Toyota után a Honda is megpróbálja leutánozni a receptet.
Az óriási vas majdnem emberi kort ért meg: 51 év gyártás után küldik nyugdíjba. Az öntöttvas blokkos nyolchengerest az évtizedek során a GM számtalan típusába beépítették, személyautókba, terepjárókba és pick-upokba egyaránt, bár az utóbbi húsz évben már inkább csak teherautókban találkozhattak vele a vásárlók.
A teljesítménye csupán 170 lóerő, a vezetési élmény mégis tökéletes – elkészült a Ferrari professzionális versenyautó-szimulátora.
Az NSX utódja elkészül, ha nem is pontosan úgy, ahogyan korábban ígérték.
A gyártó célja 2015-re megverni a Mercedest és a BMW-t, ennek érdekében hatalmas összeget szánnak fejlesztésre a következő három év során.
Alig mutatták be az új modell gyári fotóit, máris elkészült hozzá az első komolyabb tuningcsomag terve.
A stuttgartiak utoljára tizenegy éve taroltak a leghíresebb sportkocsiversenyen, de most a visszatérést fontolgatják.
A GT90 tanulmány 15 éves, de még mindig újnak néz ki, és csupán ez az egy példány létezik belőle, így várhatóan ölni fogják érte egymást a gyűjtők.
A cég vezérigazgatója szerint nincs szükség több felvásárlásra, most már inkább a meglevő márkák fejlesztésére koncentrálnak.