A Magic Iris a Nano bumfordi kisbusz-változatának látszik, pedig nem az. Sokkal inkább a motoros riksák és egyéb, robogó-alapú szállítójárművek korszerű alternatívája – persze fillérekért.
Itt a bizonyíték, hogy egy olcsó kisautónak sem kell teljesen fantáziátlannak lennie, legalábbis a Hondánál.
Az R3-as lehet a következő lépcsőfok a Suzuki modellpaletta kiteljesítése felé: tovább szűkíti a rést az SX4 és a nemrég bemutatott Kizashi szedán között.
A legnépszerűbb típusból is csak 3300 példány fogyott, és egyetlen márka sem adott el 8000-nél több autót az év során.
Az Etios ugyanarra a célra készült, mint a Logan, és messziről ugyanúgy is néz ki. Talán elfogyott a Toyotánál a kreativitás?
A GM-nél lassan befejeződnek a csődeljárás előtt felfüggesztett fejlesztések, bemutatják például a CTS Coupé sportváltozatát is, 6,2 literes Corvette V8-assal.
A Honda Jazzt kell lenyomnia az új modellnek, de van benne valami közös a Rolls-Royce Phantommal is: az ajtók működése.
Elképzelhetetlennek tűnik, de lehet, hogy a következő Boxsternek ezres Suzukikat idéző varrógép-hangja lesz, egy kis turbós fütyüléssel.
A beépített eredetvizsga és zöldkártya-vizsgálat miatt nehézkesen ugyan, de lezajlottak az első műszaki vizsgák. Reggel még arról lehetett hallani, hogy teljes a káosz a vizsgaállomásokon, de az illetékes szerint minden mára előjegyzett autó vizsgáztatása gond nélkül lezajlott.
A prémium-gyártók modellszaporítási hisztériája Stuttgartban is dühöng: a Mercedes egy sportos kombival próbál válaszolni a BMW 5-ös GT-je és az Audi A7-es jelentette fenyegetésre.
A holland Spykernek határozott tervei vannak a svéd prémium-márka fejlesztésére, ha netán sikerülne megállapodnia a General Motorsszal.
Tavasszal érkezik a franciák új kupé-kabriója, de már most megpróbálják felcsigázni a vásárlók érdeklődését, nehogy véletlenül átszédüljenek a konkurenciához. A Mégane CC-t épp ezért feszes huzatba burkolták, amelyen átsejlenek a karosszéria körvonalai.
A hátsókerék-hajtású Genesist hiába várjuk Európába, nem jön, helyette egy jóval kisebb kétajtós érkezik hamarosan – a 2007-es Veloster tanulmány szériaváltozata.
320 forint fölé emelkedett egy liter benzin ára – így fizetjük meg a költségvetés falánkságát, és ez még csak a kezdet.
A németek a Smart paletta, illetve a legkisebb Mercedesek utódaihoz keresnek fejlesztési partnert, és úgy néz ki, akadna is jelentkező.
Eddig csak álcázott kémfotókon láthattuk az új mini-szedánt, de heteken belül bemutatják Kínában, Chevrolet Sail néven, így álcázás nélkül is sikerült lefotózni az egyik korai példányt. Valószínűleg ugyanez a modell váltja fel egy éven belül az európai Chevy Aveót is.
A kedvezményben koporsó, sírhely, elegáns halottas limuzin és holttest-előkészítés is benne van.
Új KRESZ: változnak a gyalogosokra és a kerékpárosokra vonatkozó szabályok is januártól. Január elsejétől lép életbe az új KRESZ, a szabályok nagyobb biztonságot adnak a gyalogosoknak, és lazítják a kerékpárosokra vonatkozó jobbra tartási kötelezettséget is - tájékoztatta a Közlekedési és Hírközlési Minisztérium (KHEM) csütörtökön az MTI-t.
A német autóipar sokkal jobb állapotban érte meg az év végét, mint azt a vállalatvezetők egy évvel ezelőtt remélték, sőt a belföldi értékesítés hétéves csúcsot dönthet.
A Volkswagen a legjobb úton halad egy rekordév felé, a BMW a válság ellenére is nyereséges, a Daimler pedig milliárdos veszteségeket követően egy kemény költségcsökkentési programmal fordított szerencséjén és már növekedési pályára lépett.
A GM egyelőre elhalasztotta a svédországi üzem leállítását, amíg folytatódnak a tárgyalások a holland Spykerrel a márka eladásáról.
A kivehető tetőpanel néhány autóban önállósította magát, így a GM több mint húszezer sportkocsiját kénytelen visszahívni.
2008-ban a nehéz gazdasági helyzetre tekintettel függesztette fel a Fiat a szerb kormánnyal folytatott megbeszéléseket, de úgy néz ki, az olaszoknak mégis szükségük van az olcsó balkáni munkaerőre.