Csodát a Fiat sem tud tenni: ha valami újat akar mutatni az amerikaiaknak, egyelőre csak átsminkelt olasz autókkal próbálkozhat – a valódi újdonságok kifejlesztése csak évek alatt megy.
A kétajtós, lépcsős hátú autó egyértelműen a Golf családhoz tartozik, bár egyelőre tanulmányként tálalják, különleges hajtáslánccal.
A túlméretezett SUV-ok már nem tartanák el a GMC márkát, így új szerepet keresnek neki a General Motors modellpalettáján.
Már meg is kezdték a Citroen C1-Peugeot 107-Toyota Aygo trió utódainak fejlesztését. Az információ a Peugeot termékfejlesztési igazgatójától, Vincent Bessontól származik, aki az SR1 tanulmány premierje kapcsán beszélt a vállalat távlati terveiről.
A világ legnagyobb összefüggő autópiaca már nem az Egyesült Államok: Kínában 30%-kal több személyautó fogyott.
A harmadik generáción érezni az izzadtságszagot. Az volt a feladat, hogy a világ minden táján eladható legyen, így a tervezők megpróbálták a lehetetlent: mindenkinek tetsző, mégis érdekes autót alkotni.
A fura elképzelést épp most próbálja szabadalmaztatni az autógyártó. A lényeg, hogy az autót két, szükség szerint bekapcsolható belsőégésű motor és egy villanymotor együtt hajtaná, mindig csak annyi nyomatékot és teljesítményt biztosítva, amennyire épp szükség van.
A kétüléses kupé nem csupán egy újabb tanulmány: azokat a formákat mutatják be rajta, amelyek a következő évtized Peugeot modelljeit jellemzik majd.
Egy svájci milliomos St. Gallen városában száguldozott egy Ferrari Testarossával. Megfizetett érte.
Tanulmánynak még elment a Qazana, sorozatgyártmánynak elég meredek. Mégis megcsinálja a Nissan: azt mondják, az embereknek kellenek az érdekes autók.
Megint az utolsó pillanatban bukkant fel néhány új vásárlójelölt, így a General Motors igazgatói ismét elhalasztották a döntést a svéd autógyár sorsáról.
Valódi kis agresszornak néz ki a Kalos utódjának prototípusa, de még bizonytalan, hogy a sportos arculatból mennyi marad a szériagyártásig.
Az Opelnél változtatnak az évtizedek óta tiszteletben tartott recepten: az Astrából csak ötajtós készül, a háromajtós változat helyett pedig a VW Sciroccóhoz hasonló sportos kupét mutatnak be 2011 közepén.
Ha a VW jelenlegi főtervezőjén múlik, ilyen lett volna a Veyron. Szerencsére a cégvezetés elvetette a tervet, így csupán egy fura prototípus maradt, amelyet csak mostanság szedtek elő néhány fénykép erejéig.
Szabó Máté ombudsman szerint nem volna szabad elmosódott fotók alapján büntetni az autópályákat használó autósokat, és méltányossági szempontokat is figyelembe kellene venni az eljárás során.
Vannak igazán kicsi városi autók, és igazán olcsók is, de a két tulajdonság hosszú ideje nem jött össze egyetlen autóban. A megoldás talán Kínában születik meg.
A Toyota Priusnál is jobbnak találta a gázhajtású Volkswagent az FIA által szervezett EcoTest csapata. A két típus ugyan azonos pontszámot kapott, csakhogy a Passat ár-érték aránya kedvezőbb.
Bárki telefirkálhatja a böngészőjében a Fortwo karosszériáját, és ha szerencséje van, még pénzt is kaphat érte.
Lee Noble nem először próbálja letarolni a szupersportkocsik piacát. Az első kísérlet még saját néven folyt, de nemrég elhagyta a Noble Automotive-ot, hogy új vállalatot alapítson, és folytassa, amit elkezdett.
Néhány trükkel szinte bármilyen autóból készíthető élvezhető pályagép, még egy átlagos dízel-kisautóból is, amilyen a VW Polo 1.6 TDi.
Az iRacer a maga 1000 Nm-ével és hatszáz kilójával félelmetes darabnak tűnhet, de egyelőre nem lesz utcai változat: túl gyakran kéne újratölteni az akkumulátorokat.
Az Astra és az Insignia kaphatja meg először a különlegesen takarékos hajtást, ha minden igaz, két-három éven belül.
Több ezer Hyundai és Kia került Szomália partjainál a tengeri rablók kezére, amikor elfoglalták az Asian Glory nevű teherhajót.
A Magic Iris a Nano bumfordi kisbusz-változatának látszik, pedig nem az. Sokkal inkább a motoros riksák és egyéb, robogó-alapú szállítójárművek korszerű alternatívája – persze fillérekért.