A világ 35 országában egyszerre vonulnak a GM helyi kirendeltségei elé a Saab támogatói, a svéd autómárka megmentését követelve.
A pick-up mániának rég vége Amerikában, a General Motors mégis egy egész vagyont költ a Chevrolet Silverado és a GMC Sierra teljes felújítására.
A Murcielago utódjáról ellentmondásos híreket hallottunk korábban, de a fejlesztés rendületlenül folyik, és egyre kevesebb az álcázás a prototípusokon.
Külföldön olcsóbban gyárthatná a Cliót a francia cég, az államfő a támogatások megvonásával próbálja akadályozni a típus áttelepítését.
A kompakt hibrid alaphelyzetben nem túl érdekes darab, de néhány szokatlan kiegészítő elég, hogy igazán látványossá tegyék.
Saját adatai szerint a japán gyártó majdnem 10%-kal növelte európai eladásait decemberben, 2008 utolsó hónapjához képest, ami valóban jó eredmény, bár az ügyesen összeválogatott adatokkal rózsásabbnak festik a helyzetet a Mazda kommunikációs szakemberei, mint amilyen valójában.
Nem is kell sok, hogy az arctalan Volkswagenből feltűnő autó legyen, csak egy kis gátlástalanságra van szükség.
Kiejthetetlen márkanevével nem számíthat nagy nemzetközi karrierre, pedig a 2500SF ígéretes darab. Könnyű, gyors, és érdekes a formája, igaz, viszonylag elavult technikára épül.
Évek óta hallani róla, de úgy néz ki, végre tényleg elkészülhet a Jaguar megfizethető sportkocsija.
A teljes motorválasztékot átdolgozták a BMW mérnökei, sőt, állítólag saját dízelmotort kapnak a Minik.
Ugyanúgy ágaskodik, mint eddig, de a tervezők szerint érdekesebb lesz így, három dimenzióban. A Peugeot autókon tavasztól láthatjuk először.
A típust Európán kívül is forgalmazni szeretné az Audi, de puttony nélkül nem is érdemes belefogni: Amerikában és Kínában egyaránt kell a szedán a sikerhez.
Igazi megalomán elvakultság érezhető a kínai BYD Auto terveiből: a cég azt ígéri, 2025-re a világ legnagyobb autógyára lesz.
Meglepően hamar hozzányúltak a kompakt Fiathoz: kevesebb, mint három év után átszabják a Bravo ábrázatát.
Meglepő eredménnyel zárult az amerikai Év Autója szavazás: két régebbi Ford modellt talált a legjobbnak a szakértő zsűri, más gyártók valóban új típusaival szemben.
A GM ismét nekifut az európai luxusautó-piac meghódításának, pedig még véres a feje az előző kudarctól.
Lehet, hogy az új amerikai sportkocsi nem lesz olyan környezetbarát, mint mondják, de jól néz ki, és nagyon megy.
A japán gyártó eddig nemigen készített a Priusnál kisebb hibrid modelleket, de úgy néz ki, most épp erre készül. Detroitban legalábbis bemutattak egy tanulmányt, amely méreteiben inkább a Yarisra emlékeztet, nyilván nem ok nélkül.
A Sail lényegében az Aveo szedán közvetlen utódja, amelyet a napokban mutatott be a General Motors, bár egyelőre csak Kínában.
Még porrá rozsdásodva is kivételes érték az 1925-ös Bugatti Berscia Type 22, amely 1936-ban került a Lago Maggiore víztükre alá.
Úgy néz ki, valahogy előkerült a páncélszekrényből a görbevonalzó meg a körző a GM luxusmárkájánál, így a legújabb tanulmány formáját már nem csak szigorú, egyenes élek keretezik, sőt, a felületek is görbülnek, és nem csak egyfelé.
Detroitban állította ki a Mercedes ezt a szokatlan fólia-szobrot, amely messziről egy lepellel leborított autónak tűnik. Ha igaz, a látható részletek a jövő Mercedeseinek stílusát mutatják – különösen a következő CLS-ét.
Akár a TT közvetlen utódja is lehetne, de egyelőre csak tanulmány az új e-Tron, méghozzá futurisztikus elektromos hajtással.
Csodát a Fiat sem tud tenni: ha valami újat akar mutatni az amerikaiaknak, egyelőre csak átsminkelt olasz autókkal próbálkozhat – a valódi újdonságok kifejlesztése csak évek alatt megy.