Hírek

Kémfotók a Volkswagen kisautóról

2010. augusztus 27., 18:04 Módosítva: 2018.09.12 11:31
1

A prototípusokat a Mojave sivatagban tesztelik, de olyan vaskos álcázás alatt, ami a déli sarkon is túlzásnak hatna. A magyarázat egyszerű: a cél a járművek hőtűrésének kipróbálása, illetve a lehetséges hibák megkeresése, ehhez pedig igazán szélsőséges körülményeket kell teremteni.

Távolról sincs vége, olvasson még

Erőre kap a Lotus Evora

2010. augusztus 27., 15:36 Módosítva: 2010.10.16 10:53
17

A Toyota Camry V6-osában szunnyadtak még lóerők bőven: az új Evora S 280 helyett 350 lóerős, nagyobb kortyokban nyeli a benzint és érezhetően fürgébb lett. Az S változat mellett Párizsban bemutatják az automata váltós Evorát is: ennek IPS a neve, és elsősorban Észak-Amerikába szánják.

Távolról sincs vége, olvasson még

Ez vajon kinek kell?

2010. augusztus 27., 14:14 Módosítva: 2010.08.27 14:14
3

A Peel kisautókért eredetileg csak néhány őrült adott pénzt, és két befektető most azt hiszi, hogy megismételheti a bravúrt, de haszonnal.

Távolról sincs vége, olvasson még

Itt a Renault Superb, illetve Latitude

2010. augusztus 27., 13:05 Módosítva: 2010.10.16 10:53
2

Hasonló receptet követ a Renault az új csatahajójával, mint a Volkswagen a Škoda Superbbel, csak nem biztos, hogy hozni tudják ugyanazt a minőséget. Szeptembertől mindenesetre kapható lesz a Latitude.

Távolról sincs vége, olvasson még

Erősen kezdett az Audi A1

2010. augusztus 27., 07:59 Módosítva: 2010.10.16 10:54

Húsz százalékkal kellett növelni a termelést, hogy lépést tudjanak tartani a kereslettel.

Távolról sincs vége, olvasson még

Maranellóban sem értik a lángoló Ferrarikat

2010. augusztus 26., 17:55 Módosítva: 2010.10.16 10:54

Vagy csak úgy tesznek – mindenesetre azt ígérik, hogy kivizsgálják, mitől gyulladt ki három hónap alatt tíz 458-as.

Távolról sincs vége, olvasson még

Búcsúzik a Ford Focus ST

2010. augusztus 26., 16:58 Módosítva: 2010.10.16 10:54
22

Nem tudni, hogy visszatér-e egyáltalán a következő generációban, de ha igen, akkor sem az öthengeres turbómotorral, amelyet még a Volvótól örökölt a Ford.

Távolról sincs vége, olvasson még

Már nem életveszélyes a Prius

2010. augusztus 26., 15:43 Módosítva: 2010.10.16 10:55
12

A gyalogosok félelmetesnek találták a Toyotát, amely alacsony tempó mellett sokszor okozott meglepetést. A problémát egy egyszerű zajkeltő szerkezettel orvosolták.

Távolról sincs vége, olvasson még

Hyundai RB: formás szedán, nekünk

2010. augusztus 26., 14:04 Módosítva: 2010.10.16 10:55

Moszkvában leplezték le a négyajtós tanulmányt, amely alighanem az Accent megfelelője lesz Európában.

Távolról sincs vége, olvasson még

Moszkvában kiállították a legújabb Ladát

2010. augusztus 26., 11:22 Módosítva: 2010.12.10 16:43
38

Az R90-es az első modell, amely már a Renault műszaki megoldásain alapul, és ezt le sem tagadhatná. Már a név alapján gyanakodhatunk, hogy valamiféle rokonság lehet az új Lada és a Dacia Logan között, hisz a román-francia típust annak idején L90 néven fejlesztették.

Távolról sincs vége, olvasson még

Raliban versenyezne a Volkswagen?

2010. augusztus 26., 08:02 Módosítva: 2010.10.16 10:58

Sokan erre a következtetésre jutottak, amikor meglátták a múlt hét végi német WRC futamon Carlos Sainz gyári Sciroccóját. A Volkswagennél egyelőre nem beszélnek nagyobb tervekről, de most, hogy küszöbön áll a rali csúcskategóriájának reformja, bármi elképzelhető.

Távolról sincs vége, olvasson még

Csillagos ötös az új Swiftnek

2010. augusztus 25., 17:14 Módosítva: 2010.10.16 10:58
7

Az EuroNCAP letesztelte, hogyan törik a mi népautónk, illetve a Hyundai ix35, a Citroen C4 és a Honda CR-Z. Mindegyik jelesre vizsgázott.

Távolról sincs vége, olvasson még

Visszatérnek a Volkswagen-Porschék

2010. augusztus 25., 17:13 Módosítva: 2010.10.16 10:59

Eldőlt a szkander a VW-csoporton belül: az Audi lemondhat az új, középmotoros platform fejlesztéséről, mivel azt a Porsche készítheti el.

Távolról sincs vége, olvasson még

Chevy egyterű, borzalmak nélkül

2010. augusztus 25., 15:34 Módosítva: 2018.09.12 11:32

A szörnyeteg Tacuma helyére érkező Orlandóval próbál új vásárlókat szerezni a GM olcsó márkája.

Távolról sincs vége, olvasson még

Itt a Honda következő nagy dobása

2010. augusztus 25., 13:33 Módosítva: 2010.10.16 10:59

A Jazz korábbi erényeihez hozzácsaptak még egyet: az új változat elképesztően takarékosnak ígérkezik. A japánok hibrid hajtáslánca itt végre megcsillanthatja meg valódi erényeit.

Távolról sincs vége, olvasson még

Citroen DS3 a leggyorsabbak közt

2010. augusztus 25., 11:36 Módosítva: 2010.10.16 11:00
21

A belépő az elitbe minimum 200 lóerő, amit a DS3 nem tudott – eddig. Most azonban itt a Racing változat, alaposan felpaprikázott turbómotorral, amely befűthet a Clio RS-nek és a többi izmos kisautónak.

Távolról sincs vége, olvasson még

Mercedes SL ezer lóerő felett

2010. augusztus 25., 07:13 Módosítva: 2010.10.16 11:01
43

Különösebb izzadtságszag nélkül futja meg a 370 km/h-t az átalakított Black Series – az AMG V12-esében látszólag végtelen tartalékok rejlenek.

Távolról sincs vége, olvasson még

Családi Peugeot 3,8 literes fogyasztással

2010. augusztus 24., 18:22 Módosítva: 2010.10.16 11:01
14

Megérkezett a 3008-as rég beígért dízel-elektromos, összkerékhajtású változata a franciák Hybrid4 rendszerének gyártásra érett változatával.

Távolról sincs vége, olvasson még

Száz kilométer folyamatos dugó

2010. augusztus 24., 18:21 Módosítva: 2010.08.25 11:34

Budapest környéke sem a gördülékeny közlekedéséről híres, de a kínaiak forgalmi dugóban is az élre törnek.

trafficjam
Távolról sincs vége, olvasson még

Kályhacsővel kenik az új A6-osnak

2010. augusztus 24., 18:21 Módosítva: 2010.10.16 11:00
4

Bajban van az Audi: túl jól sikerült az 5-ös BMW, nekik pedig jövő márciusban be kell mutatniuk az A6-os következő generációját a Genfi Autószalonon. Örvénymintás matricázással szériaközeli prototípust tesztelnek már a kémfotók alapján, lényegi változtatásra nincs idő. De mit keres a kályhacső a kipufogó végén?

Távolról sincs vége, olvasson még

Leleplezték az új Dakar-Touareget

2010. augusztus 24., 13:23 Módosítva: 2010.10.16 11:04
9

Már most is a Volkswagen autói számítanak a legeredményesebb tereprali-autóknak, de a harmadik generáció még gyorsabbnak ígérkezik.

Távolról sincs vége, olvasson még

A Volkswagen megvenné az Alfát

2010. augusztus 24., 13:19 Módosítva: 2010.10.16 11:05
45

A németek előtt már csak egy akadály áll: a Fiat egyelőre nem akarja eladni a márkát, annak ellenére, hogy hosszú ideje nem hozza az elvárt eladási szintet.

Távolról sincs vége, olvasson még

Vigyori lesz a Mazda 2

2010. augusztus 24., 07:03 Módosítva: 2010.10.16 11:05

A japánok óvatosan nyúltak legkisebb modelljükhöz, talán érezték, hogy kár lenne elrontani a legpofásabb Mazda formáját.

Távolról sincs vége, olvasson még

Nagyon ne nyúljatok hozzá

2010. augusztus 23., 16:08 Módosítva: 2010.10.16 11:06
1

Nagyot változott a világ, amióta 1941-ben megjelent a Jeep Wrangler őse, a katonai Willys MB. Mára nem sok maradt a korai civil változatok lecsapható szélvédős vagányságából, csak a formavilág emlékeztet az elpusztíthatatlan terepjárókra. Ezért az idei fészlift alkalmából sem a hétlyukú hűtőrácsot cserélték le, hanem a belső kényelemre koncentráltak az amerikaiak.

Távolról sincs vége, olvasson még

Hetvenegy LED csodákra képes

2010. augusztus 23., 15:14 Módosítva: 2010.10.16 11:06
54

A 71 LED-es csodafényszórókkal és luxuskivitelű belső térrel dicsekszenek a stuttgartiak, viszont a műszaki részletekkel kapcsolatban egy szót sem ír a gyári sajtóközlemény.

Távolról sincs vége, olvasson még