A prototípusokat a Mojave sivatagban tesztelik, de olyan vaskos álcázás alatt, ami a déli sarkon is túlzásnak hatna. A magyarázat egyszerű: a cél a járművek hőtűrésének kipróbálása, illetve a lehetséges hibák megkeresése, ehhez pedig igazán szélsőséges körülményeket kell teremteni.
A Toyota Camry V6-osában szunnyadtak még lóerők bőven: az új Evora S 280 helyett 350 lóerős, nagyobb kortyokban nyeli a benzint és érezhetően fürgébb lett. Az S változat mellett Párizsban bemutatják az automata váltós Evorát is: ennek IPS a neve, és elsősorban Észak-Amerikába szánják.
A Peel kisautókért eredetileg csak néhány őrült adott pénzt, és két befektető most azt hiszi, hogy megismételheti a bravúrt, de haszonnal.
Hasonló receptet követ a Renault az új csatahajójával, mint a Volkswagen a Škoda Superbbel, csak nem biztos, hogy hozni tudják ugyanazt a minőséget. Szeptembertől mindenesetre kapható lesz a Latitude.
Vagy csak úgy tesznek – mindenesetre azt ígérik, hogy kivizsgálják, mitől gyulladt ki három hónap alatt tíz 458-as.
Nem tudni, hogy visszatér-e egyáltalán a következő generációban, de ha igen, akkor sem az öthengeres turbómotorral, amelyet még a Volvótól örökölt a Ford.
A gyalogosok félelmetesnek találták a Toyotát, amely alacsony tempó mellett sokszor okozott meglepetést. A problémát egy egyszerű zajkeltő szerkezettel orvosolták.
Moszkvában leplezték le a négyajtós tanulmányt, amely alighanem az Accent megfelelője lesz Európában.
Az R90-es az első modell, amely már a Renault műszaki megoldásain alapul, és ezt le sem tagadhatná. Már a név alapján gyanakodhatunk, hogy valamiféle rokonság lehet az új Lada és a Dacia Logan között, hisz a román-francia típust annak idején L90 néven fejlesztették.
Sokan erre a következtetésre jutottak, amikor meglátták a múlt hét végi német WRC futamon Carlos Sainz gyári Sciroccóját. A Volkswagennél egyelőre nem beszélnek nagyobb tervekről, de most, hogy küszöbön áll a rali csúcskategóriájának reformja, bármi elképzelhető.
Az EuroNCAP letesztelte, hogyan törik a mi népautónk, illetve a Hyundai ix35, a Citroen C4 és a Honda CR-Z. Mindegyik jelesre vizsgázott.
Eldőlt a szkander a VW-csoporton belül: az Audi lemondhat az új, középmotoros platform fejlesztéséről, mivel azt a Porsche készítheti el.
A Jazz korábbi erényeihez hozzácsaptak még egyet: az új változat elképesztően takarékosnak ígérkezik. A japánok hibrid hajtáslánca itt végre megcsillanthatja meg valódi erényeit.
A belépő az elitbe minimum 200 lóerő, amit a DS3 nem tudott – eddig. Most azonban itt a Racing változat, alaposan felpaprikázott turbómotorral, amely befűthet a Clio RS-nek és a többi izmos kisautónak.
Különösebb izzadtságszag nélkül futja meg a 370 km/h-t az átalakított Black Series – az AMG V12-esében látszólag végtelen tartalékok rejlenek.
Megérkezett a 3008-as rég beígért dízel-elektromos, összkerékhajtású változata a franciák Hybrid4 rendszerének gyártásra érett változatával.
Budapest környéke sem a gördülékeny közlekedéséről híres, de a kínaiak forgalmi dugóban is az élre törnek.
Bajban van az Audi: túl jól sikerült az 5-ös BMW, nekik pedig jövő márciusban be kell mutatniuk az A6-os következő generációját a Genfi Autószalonon. Örvénymintás matricázással szériaközeli prototípust tesztelnek már a kémfotók alapján, lényegi változtatásra nincs idő. De mit keres a kályhacső a kipufogó végén?
Már most is a Volkswagen autói számítanak a legeredményesebb tereprali-autóknak, de a harmadik generáció még gyorsabbnak ígérkezik.
A németek előtt már csak egy akadály áll: a Fiat egyelőre nem akarja eladni a márkát, annak ellenére, hogy hosszú ideje nem hozza az elvárt eladási szintet.
A japánok óvatosan nyúltak legkisebb modelljükhöz, talán érezték, hogy kár lenne elrontani a legpofásabb Mazda formáját.
Nagyot változott a világ, amióta 1941-ben megjelent a Jeep Wrangler őse, a katonai Willys MB. Mára nem sok maradt a korai civil változatok lecsapható szélvédős vagányságából, csak a formavilág emlékeztet az elpusztíthatatlan terepjárókra. Ezért az idei fészlift alkalmából sem a hétlyukú hűtőrácsot cserélték le, hanem a belső kényelemre koncentráltak az amerikaiak.
A 71 LED-es csodafényszórókkal és luxuskivitelű belső térrel dicsekszenek a stuttgartiak, viszont a műszaki részletekkel kapcsolatban egy szót sem ír a gyári sajtóközlemény.