Kiderült, hogy mitől gyulladt ki több 458-as teljesen váratlanul. Egy jelentéktelennek tűnő apróság, egy ragasztóanyag rossz megválasztása volt a feltűnő fény- és hőjelenség okozója. Az összes júliusig legyártott autót visszahívja és kijavítja a gyártó.
A Fiat luxusautó-választékának bővítését tervezi, méghozzá lefelé: az új modell úgy három év múlva érkezik, és nagyjából akkora lesz, mint egy A4-es Audi.
Úgy néz ki, az idén százezer példány alá esnek az eladások. Az ok az amerikai kereslet drasztikus csökkenése.
A japánok is beszállnak a legkisebb egyterűek versenyébe: a Verso-S a Honda Jazz, a Mitsubishi Colt, a Nissan Note és a többi egybeszabott városi autó riválisa lesz.
Az M Coupé változat kőkemény sportkompaktnak ígérkezik, erősebb motorral, feszesebb futóművel, hatékonyabb fékekkel és látványosabb külsővel, mint bármelyik egyes korábban.
A felújított modellt ugyan csak jövőre mutatják be, de egy norvég lap már most megjelentetett róla egy képet, amelyről azt állítják, hogy a gyári fotósorozat egy darabja.
Szokatlan öngyilkossági kísérletet követett el az a férfi, aki kedd délelőtt magára robbantotta autóját Győr közelében.
Ilyen még tényleg nem volt: hobbiterepjáró vászontetővel. A japán gyártó azonban elszánta magát: kinyitják a Nissan Muranót.
Évtizedek óta csak Európában árusították a villámjelvényes autókat, de most változik a helyzet. A General Motors azt tervezi, hogy néhány exportpiacon is bevezeti a márkát, hátha tőkét tudnak kovácsolni az európai származásból.
A 39-es vonalán közlekedik a 9,5 méteres Credo. A mosonmagyaróvári Kravtex gyártmányait egyelőre tesztre kapta meg a BKV, a próbaüzem vasárnapig tart.
Bár a képek nem a gyárból érkeztek, nyilván valami hasonlóra számíthatunk, hiszen az Audi eddig sem variált sokat a formákkal.
A kettestől a hatosig minden modell ugyanarra a struktúrára épül majd – az első fecske a következő Mazda 6 lesz.
Nyúlánk, elegáns, sportos – a japánok új stílussal próbálkoznak, miután a sok hullámvonalas fazonnal szakítottak.
A világ talán legunalmasabb külsejű luxusautója, de egy Lexus LS is lehet vizuális terrorcselekmény.
Értelmet nyert a Citroen C4 németes sterilitása: a franciák a DS4-nek tartogatták az érdekesebb formákat. Így a műszaki tartalmat lényegében csak egyszer kellett kifejleszteni, viszont két különböző vásárlói kört is megcélozhatnak a két modellel.
Ilyen a svéd acél, német precíziós köszörüléssel. Éppen elég agresszív az ábrázata, hogy letakarítsa a belső sávot, és éppen elég erős ahhoz, hogy el is húzzon az átlagos mezőny mellett.
Főleg a komoly, gazdag üzletembereket célozza a Brabus iBusiness nevű kiegészítő csomagja. A legújabb S-osztályos Mercedesekbe rendelhető kit – többek között – némi motortuningot és Apple elektronikai termékeket tartalmaz.
Az argentínai Donto Motor-nál készül az a kétüléses sportautó, mely leginkább az Ariel Atomnak és a KTM X-Bow-nak lehet ellenfele. Egyelőre csupán ezeket a látványterveket küldték szét az interneten, azonban a hírek szerint már jó pár prototípust élesben is leteszteltek.
Az autóknak arca van, ezt régóta tudja mindenki. A fényszórók belső-felső felületének letakarása, azaz a „morcosítás” már húsz éve divat, de az autóhoz készült szempillákhoz, illetve szemkontúrokhoz mostanáig várni kellett.
Négyszázkilencvennégy kilométer óránként: ezt a sebességhatárt kell átlépnie elektromos autóval annak a vállalkozó szellemű csapatnak, akik ettől a héttől fogva be akarnak kerülni a Guinness Rekordok Könyvébe. Ugyan a FIA még nem hitelesítette, de ennyivel haladt a Buckeye Bullet 2.5 a bonneville-i sivatagban csütörtökön, amivel végre ledöntötték az 1999-ben beállított, 394 km/h-s álomhatárt.
Csináltak már ezer lóerős Ferrari F430-ast, megépítették a világ leggyorsabb Lamborghini Gallardóját, most pedig a Murcielagón a sor. Az Underground Racing ezer lóerő alatt nem fog megállni, ezt biztosra vehetjük.
Túlzásba nem vitték a frissítést a Lexus IS sorozaton, az orr és a far átszabása alig észrevehető, ha nem vagyunk Lexus-fetisiszták. Az érdekesebb változások a lemezköpeny alatt rejtőznek.
Nemigen ismerjük Európában a Subaru Baja-t, az Outback platós változatát, de talán nem is baj: szépségnek nehezen nevezhetnénk. Az esztétikai értéke viszont még a Bajának is nagyságrendekkel túlszárnyalja azt, ami egy Toyota Prius és a Subaru platójának összeházasításából született.
Finn nyelvrokonainkra ismét büszkék lehetünk. Olyan driftautót faragtak egy hamisítatlan zöldséges Merciből, amely nem csak ahhoz képest megy jól, hogy dízel. Teemu Peltola, a kölyökképű pilóta pedig nem sajnálja a gázolajat: fekete koromfelhővel indítja az ívet, majd gumifüsttel szétcsapja.
Felfoghatatlanul sokáig, tizenkét évig gyártotta a Volkswagen a világ legnagyobb darabszámban készült autójának retró változatát. Egyesek szerint túlságosan is hosszúra nyújtották a modellciklust; az utódra mégis közel egy évet kell várni még. Addig pedig ki kell bírnunk New Beetle nélkül, az aktuális modellből ugyanis a napokban adják el az utolsó darabokat.