Maranellóban még soha nem készült olyan autó, amibe kettőnél több ajtón lehetett volna beszállni, de a hírek szerint ez hamarosan megváltozhat.
Hétvégén tartották a Hungaroringen a Ferrari Challenge versenysorozat olasz és európai fordulóit a Ferrari Racing Days 2010 rendezvény keretében. Egy magyar, Válint Tibor is szerepel a mezőnyben, méghozzá a nyerésre legesélyesebbek között. Tavaly összesítésben a második lett, idén az első hely is egyre biztosabbnak látszik.
Fotókon már láthattuk a Peugeot új csúcsmodelljét, és most az is kiderül, hogy mit takar a burkolat. Az 508-as a hivatalos álláspont szerint egyszerre helyettesíti a 407-est és a 607-est, de valójában inkább csak igazodtak a német konkurencia – a Ford Mondeo és az Opel Insignia – növekedéséhez.
Eddig csak kétajtósként létezett a Ford F-150 SVT Raptor, mostantól viszont rendelhető az ötüléses, négyajtós változat. Az összkerékhajtású überfurgon így már mindent tud: terepjáró, igavonó és családi autó egyben. Csak parkolni ne kelljen vele.
Nem telik el hét anélkül, hogy a BMW-sek ne zörgetnék meg a harasztot egy-egy apró részletet eláruló képpel a dédelgetett apró 1-es M-ről. Jogos a feszültség fokozása, hiszen mindenki izzadó tenyérrel várja már, mikor ülhet a kormánya mögé. Az amerikai fotoshop-huszárok nem bírták tovább: összerakták az eddig kitudódott információkat, és egy képsorozatban megmutatják, hogyan nézhet majd ki az 1-es M örvényminta nélkül.
Talán soha nem ér véget a világ leggyorsabb szériaautója címért vívott harc. Az amerikaiak presztízskérdést csinálnak az ügyből, ezért nem hagyhatják, hogy a Bugatti Veyron Super Sport sokáig mutogassa impozáns hátulját a V8-assal hajtott szupersportkocsijaiknak. Már csak egy rendes nevet kellene kitalálniuk, ha már ennyire reszelik az SSC Ultimate Aero II-t.
Örömtüzeket gyújtottak a rajongók, amióta a Saab újraéledése egyre biztosabbnak tűnik. A lehetséges jövőbeni modellekhez olyan ötleteket húznak elő a fiókból, amelyeket mi is szívesen látnánk viszont az utcán.
Számtalan film készült már az autóversenyzésről, illetve a fura figurákról, akik miatt akkora rajongótábora van a motorsportoknak. Ayrton Senna, aki pályafutása során mindenkiből szélsőséges érzelmeket váltott ki, eddig méltatlanul kimaradt a sorból. Ezt a hiányt pótolja a róla készülő dokumentumfilm.
Oscherslebenben, a Túraautó-VB e hétvégi futamának időmérőjén szárazon aszfalton és esőben is remekül autózott Michelisz Norbert, viszont az előző futamon begyűjtött büntetés miatt csak a tizenötödik helyről indulhat vasárnap. Brnoi ütközését Yvan Mullerrel ugyanis Norbi nyakába varrták, ezért a mostani időmérőn elért eredményéhez képest tíz hellyel hátrébbról kell indulnia.
Örültünk már a széria TT RS-nek is, mert a turbós öthengeres a legszebb Audi-hagyományokat idézi fel. De amit az ABT tuningcsomagja erre még rátesz, az utcára messze soknak tűnik. Ötszázegy lóerő, négy másodperces gyorsulás és 292 km/h végsebesség a három kulcsérték, a cégvezető pedig azt ígéri, minden helyzetben uralható a gép.
Murray Fowler 81 éves, Costa Mesában lakik, Kaliforniában. Autója, egy BMW 2800CS, önmagában is érdemes arra, hogy kicsit pihentessük a szemünket filigrán vonalain. De ha hozzátesszük, hogy az öregúr mintegy 665 ezer kilométert tekert bele a kupéba, nem mindennapi történet körvonalazódik.
Hamdan Bin Mohammed Al Nahyan a tulajdonos neve, rá lehet irigykedni. Mi inkább az autóépítőre lennénk kíváncsiak, aki megvalósította az ötletet. Először tenyerünkbe temettük arcunkat, amikor megláttuk ezt az idiótaságot, de a technikai bravúr előtt kalapot emelünk.
Az autógyártók teljes flottájára nézve 6,6 literes átlagfogyasztást írnak elő az USA-ban 2016-ra, 2020-ig 5,9-re csökkentenék a száz kilométerre vetített értéket, 2025-re pedig kerek négy literről szólnak a hírek. A technológia megvan hozzá, csak a fogyasztók ellenkeznek.
Évek óta csiszolgatja a Spectre Performance Speedliner nevű rekorder autóját. Idén 589 km/h sebességet sikerült vele elérniük a bonneville-i sósivatagban, de az építők elégedetlenek: szerették volna megdönteni a 400 mérföld/órát, ami a számunkra emészthető metrikus mértékegységben 643-nak felel meg.
Egyszerűen muszáj volt tenni valamit, nem lehetett megúszni a fészliftet, bármilyen sikeres is a C4 Picasso. Kapott hát LED-eket az orrára, új stop-start rendszert, meg persze neki is már a bumerángos emblémát kell viselnie, ezért most másképpen fintorog a motorházteteje.
Ezúttal nem egy átcímkézett Daciáról van szó: a Granta az ős-Ladák kiváltására készült, ennek megfelelően egyszerű és olcsó lesz.
Itt az újabb esély, hogy a Chevrolet Európában is terjeszkedjen. A Cruze eddig csak lépcsőshátú karosszériával létezett, ami – főleg tőlünk nyugatabbra – szinte eladhatatlan, inkább Kelet-Európában, a Szovjetunió utódállamaiban és a Közel-Keleten népszerű.
Mindenképp el szeretnék készíteni az utódot 2014-re, de még nem tudják, milyen alkatrészekre építkezhetnének.
A single frame ragályos betegségként terjed az autógyártásban – már a franciáknak sem jut eszükbe jobb. A Peugeot már korábban bevetette az üvöltő száj motívumot az 508-ason, és most a Renault is így rajzolta át a Lagunát.
Nem csak kívülről újul meg a nagyméretű családi SUV, de korszerűbb is lesz, így van esélye a Ford Explorer ellen.
Vannak borzalmas, és kívánatos autók. És akadnak, amelyek egyszerre váltják ki a két érzést, bármilyen furcsán is hangzik.
Ismét közelebb jutottunk egy fél lépéssel a koreai logika megfejtéséhez, legalábbis ami a Hyundai modellek számozási rendszerét illeti. Addig már eljutottunk, hogy a normál személyautók csak egy i betűt kapnak és 0-val végződő sorszámot, a hobbiterepjárók pedig ix-szel kezdődnek és 5-re végződnek. A legújabb modell, az ix20 viszont nem illik egyik sémába sem, mivel újat határoz meg.
Alig jelent meg a Ford Explorer, máris elkészült a rendőrségi változat, lökővassal, sörétespuska-álvánnyal, rádióval és LED-es fényhíddal. A Police Interceptor lenevezés mégis túlzásnak tűnik – nehéz elképzelni egy ekkora és ilyen magas autót elfogó szerepben.