Nemegyszer hatalmas meglepetéseket okozva alázta a mezőnyt a hatvanas években az első Mini – most a BMW hátterével és a Prodrive szakértelmével készül hasonló sikerekre a Mini Countryman.
A magyar autók átlagos életkora nagyjából tíz év, ezek közül az ötévesnél fiatalabb darabok a járműpark alig huszonöt százalékát teszik ki. A felmérésekből az is kiderül, hogy az elmúlt két esztendőben közel feleannyian vásároltak új autót, mint 2006 és 2008 között.
A RENM Performance pontosan tudja, olykor a félezer lóerő sem lehet elég. Azoknak a tulajdonosoknak kínálnak alternatívát, akik az amúgy is pokoli menetteljesítménnyel bíró R8-as Audijukat egyedibbé, még mérgesebbé akarják tenni.
Agresszívabb, laposabb, erősebb. Ha le tudjuk nyelni az enyhén közönségesbe hajló karbonelemeket, egészen tetszetős látványt nyújt a Mansory által tuningolt GranTurismo. Bár lehet, hogy csak az eltalált egyedi szín áll ennyire jól neki.
A Daimler a Magic kifejezést találta elég kifejezőnek két új megoldása elnevezéséhez. Varázslatot emlegetni persze nagyképű túlzás, de mindkét technológia elég hasznosnak tűnik.
Ötven százalékkal javítanák a fogyasztását, meg persze Euro5-kompatibilisre idomítanák a bolygódugattyús motort a Mazdánál, hogy életben tartsák büszkeségüket.
Ha van autó, amit a legkevésbé kőkemény versenygépként képzelnénk el, az a Toyota Avensis. Valahogy hiányzik a karakteréből a sportosság, de ez a brit GPR Motorsport szakembereit a legkevésbé sem zavarta.
Hétvégén Rallycross és Autocross futam lesz Kakucson, Budapesttől 30 percre.
A divathoz igazodni kell, ez az ökölszabály áll a BlueOn megalkotása mögött. Az áttörésre még várnunk kell, addig meg maradnak a használhatatlan villanyautó-prototípusok.
Úgy hallani, az Impreza után a Subaru magas családi batárjából is készül vérbeli sportváltozat.
Az aszfaltot kiváltó, energiatermelő útburkolat nagyszerű ötletnek tűnik – a kérdés, hogy megéri-e.
Volt egy kis szünet, miután az importőr becsődölt, de a GM tovább gurítja a nagy követ felfelé a hegyen.
Egy fura, fekete prototípus képei jelentek meg egy, a bajor gyártó által bejegyzett oldalon.
Eddig elsősorban a bankok feltételei miatt kötöttek biztosítást saját autójukra a tulajdonosok. Most arra játszanak a biztosítók, hogy változzon a helyzet.
Ahogy az elődöt, ezt is GTC-nek hívják, de egyelőre csak nézegethetjük. Az Opel a Párizsi Autószalonon csak tanulmányautóként mutatja be.
Sem a Chevrolethez, sem a Daewoohoz nincs köze az új márkajelzésnek, bár a hasonlóság nyilvánvalóan nem véletlen.
Kövér emberből aligha lesz rövidtáv-futó bajnok, de csak azért, mert nem képes dupla tüdőt és dupla szívet növeszteni. Autóknál másképp van: több mint két tonnával is le lehet nyomni a legtöbb sportkocsit, csak töltőnyomás kérdése.
Erősebb lett a W12-es motor, változott a forma és kényelmesebb a belső tér kialakítása, de mégsem beszélhetünk többről egy alaposabb modellfrissítésnél.
Az Auris után a Yaris is megkapja a Toyota benzin-elektromos hajtásláncát, így a Honda Jazz hibrid nem lesz sokáig egyedül.
Lehet, hogy a Grossglockner szerpentinjein vagy a Nürburgring közelében gyakori látványnak számítanak az agyonálcázott prototípusok, de itthon semmiképp. Ezeket a fotókat viszont itthon lőtte egyik olvasónk, egy budai irodaház udvarán tegnap.
Általában előbb lépjük túl a sebességkorlátozást, és aztán fizetünk érte. Egy meglepő javaslat szerint azonban történhetne fordítva.
Mindenki csak találgat, hogy mit mutat az olasz sportkocsigyártó a Párizsi Autószalonon. Mi arra tippelnénk, hogy a Murcielago utódjának prototípusát állítják ki.
Egyelőre csak ötajtósként és kombiként kapható az Opel kompaktja, de már dolgoznak a kupén, amelyből természetesen ismét lesz brutálisan erős OPC kivitel. Ez utóbbi egyik prototípusáról készült néhány kémfotó a közelmúltban.