Hírek

Akár 800 lovas is lehet az új Shelby

2010. szeptember 18., 17:22 Módosítva: 2010.10.13 22:04
113

2011-shelby-gt500-super-snake

Szeptembertől kezdik el gyártani a 2011-es Ford Shelby GT500-hoz megvásárolható, a gyár által kifejlesztett tuning csomagot. A hozzáférés korlátozott, mindössze az első ezer megrendelést teljesítik.

Távolról sincs vége, olvasson még

Rendelhető a háromszáz lóerős Suzuki

2010. szeptember 18., 07:31 Módosítva: 2018.09.12 11:30
146

Maga a koncepció már májusban létezett, csak akkor még nem volt biztos, hogy a későbbiekben bárki kaphat majd belőle. A háromszáz lóerős Suzuki Kizashit prototípusként emlegették, az erőnövelő csomagot ráadásul nem is a gyár fejlesztette. Azt gondoltuk, szépen lassan ez is eltűnik majd a süllyesztőben.

Távolról sincs vége, olvasson még

Kerepelő Bentley? Isten őrizz!

2010. szeptember 17., 17:55 Módosítva: 2010.10.13 22:09
6

Van némi tapasztalatuk a dízelmotorokkal, mi több, el is ismerik az azokban rejlő lehetőségeket. Ezt Franz-Josef Paefgen, a Bentley vezérigazgatója mondta az elmúlt napokban, azonban hozzátette, a jelenlegi kedvezőtlen piaci viszonyok mellett teljesen elképzelhetetlen, hogy a gyár ilyen irányba nyisson.

Távolról sincs vége, olvasson még

2,4 literes fogyasztás, 400 lóerő, és máris ilyen nőd van

2010. szeptember 17., 17:54 Módosítva: 2010.09.19 15:08
7

Hamarosan beindulhat a sorozatgyártás, mondja Henrik Fisker, a Fisker Automotive vezérigazgatója. A kaliforniai cég már évek óta hajtja a projektet, luxusautójuk minden ízében készen van. Az utóbbi időben a gyársorokat készítették elő a munkára, a közeledő párizsi autókiállításon pedig bemutatják az első, szériagyártású személygépkocsijukat.

Távolról sincs vége, olvasson még

Egykettes, de három másodperc alatt van százon

2010. szeptember 17., 14:21 Módosítva: 2019.06.12 15:48

Eszeveszett hülyeségeket gyártani divat, mi több, a statisztikák szerint ebből a tevékenységből ragyogóan meg is lehet élni. Nézzék meg ezt az autót: semmi értelme, az égvilágon semmi. A súlyához képest kezelhetetlenül erős, egy évben hússzor lehet beleülni, ha végre kinyit a versenypálya. Az ára természetesen irreális, tizenkilencmillió forint. Vajon hónapok vagy mégis inkább hetek alatt fog előrendelésben elkelni a tervezett háromszáz darabos széria?

Távolról sincs vége, olvasson még

Fusion helyett román Kugácska

2010. szeptember 17., 10:31 Módosítva: 2010.10.13 22:15

Egyedül a kecskearcú Fusion lóg még ki a modellpalettából, az összes többi Ford már hátrahúzott szemmel, egységes márkaarculattal erősíti az eladásokat. Ha hihetünk a kiszivárgott képnek, nem csak az orrát szabják át a kifutó Fusionnek, hanem teljesen új karakterrel helyettesítik, B-max néven.

Távolról sincs vége, olvasson még

Kinyomják a Mini WRC szemét

2010. szeptember 16., 17:32 Módosítva: 2010.10.13 22:17
16

Biztosan emlékeznek, múlt héten számoltunk be a Mini WRC épüléséről. Meg is jöttek az első akcióvideók, nézze meg, hogy muzsikál a kisautó raliváltozata olyankor, amikor kinyomják a szemét.

Távolról sincs vége, olvasson még

Újra jön az egykor bukott kínai autógyár

2010. szeptember 16., 12:07 Módosítva: 2010.09.19 14:55
100414 Landwind CV9 4

A kínai Jiangling autógyár az európai piacot célozza: nem csak simán befurakodni, egyenesen sziporkázni szeretnének a kontinens eladási statisztikáiban. A cég emberei optimisták, teszik ezt annak ellenére, hogy jelenlegi próbálkozásuk már a második a sorban: 2005-ben egy hobbiterepjáróval akartak villantani, de a konstrukció annyira silány volt, hogy még csak az európai biztonsági ellenőrzéseken sem ment át.

Távolról sincs vége, olvasson még

Lehet érezni 23 lóerőt egy Porschéban?

2010. szeptember 16., 12:06 Módosítva: 2010.10.13 22:21

Példamutató magatartást követ a Porsche, ami a vásárlók igényeinek minél pontosabb kielégítését illeti. Látványra jócskán rágyúrt a 911 Carrera GTS, de a motorját csak marginálisan finomították. Feltehetően pont erre van szüksége a célközönségnek, amelynek nem elég feltűnő a Carrera S, de a GT3 már túl nyers lenne.

Távolról sincs vége, olvasson még

Csonkolva is erősebb az új Focus ST

2010. szeptember 16., 06:57 Módosítva: 2010.10.13 22:22
16

Tanulmányautónak hívja a Ford a Párizsi Autószalonon bemutatásra váró Focus ST-t, de nem valószínű, hogy sokat fog változni a sorozatgyártásig. 2012-re várható a direktíváknak megfelelően környezettudatosra idomított forró ferdehátú, addig meg kell elégednünk a bronzszínű ötajtós fényképeivel.

Távolról sincs vége, olvasson még

Traktormotor az elnöki Merciben?

2010. szeptember 15., 15:45 Módosítva: 2010.10.13 22:24
7

Rálicitál az Audira a Mercedes. Ingolstadtban éppen benzines négyhengerest szerelnek nagy bálnájuk orrába, de a stuttgartiak állítólag továbbmennek: a C osztályból ismert 2,2 literes négyhengeresre bíznák presztízslimuzinjuk hajtását. Ha minden igaz, két hét múlva, a Párizsi Autószalonon be is mutatják, hogyan fest az eredmény.

Távolról sincs vége, olvasson még

A sosem gyártott BMW M8 – testközelből

2010. szeptember 15., 14:59 Módosítva: 2022.03.07 11:43
148

Néhány héttel ezelőtt már találtunk pár remegő kézzel, hirtelen készült felvételt a húsz éven át Csipkerózsika-álmot alvó M8-asról, most viszont részletesebb képanyaggal szolgálhatunk a titkos prototípusról, amely sosem került gyártásba.

Távolról sincs vége, olvasson még

Jó hír: kenik már az új M5-ösnek

2010. szeptember 14., 18:15 Módosítva: 2010.10.13 22:27
48

Alig két hónapja búcsúztattuk a sokak szerint legjobb M5-öst legendás V10-es motorjával együtt, de már várjuk az utódot. Igaz, minden bizonnyal az X5M-ből ismert dupla turbós V8-as átdolgozott változatát kapja meg az F10-es M változata, de csalódást nem fog okozni.

Távolról sincs vége, olvasson még

Elűzik a VW dízel kerregését a japánok

2010. szeptember 14., 17:37 Módosítva: 2010.10.14 08:35

Három éve jelent meg a dizájntévelygő Mitsubishinél az új Lancer, amelynek az orráért annyira lelkesedett a közönség, hogy perceken belül, gondolkodás nélkül átültették az összes többi modellre, akármilyen idegenül is hatott némelyiken. Nem is nyúlnak hozzá a formás kompakt arcához, inkább új motorokat lógatnak az orrába.

Távolról sincs vége, olvasson még

Audi S1: langyos utánlövés

2010. szeptember 14., 16:33 Módosítva: 2010.10.14 08:37
12

Nem bánik akkora tisztelettel a régi típusjelzésekkel az Audi, mint a BMW. Míg a müncheniek az 1-es sorozat M-es változatát nem merték M1-nek nevezni, az Audi gátlástalanul felragasztja a vérengző raliautó S1 feliratát legújabb szoft-minijére. Még csak összkerékhajtása sem lesz.

Távolról sincs vége, olvasson még

Még nagyobb turbónyomást!

2010. szeptember 14., 14:11 Módosítva: 2010.10.14 08:38

Már az 500C és a Punto Evo Abarth változatainak a bemutatóján elhintették, hogy nem kell sokat várni az EsseEsse csomagokra, amelyek mintegy húsz lóerővel izmosítják az amúgy sem gyenge Abarthokat. Két hét múlva, a Párizsi Autószalonon megnézhetjük, hogyan tolták feljebb a turbónyomást.

Távolról sincs vége, olvasson még

Benzinessel nyomnák le az olajkályhákat

2010. szeptember 14., 11:57 Módosítva: 2010.10.16 09:44

Lola alapokra épített, átalakított szériamotorral hajtott autóval indult Le Mans-ban tavaly és idén az Aston Martin, és még így is az előkelő ötödik helyre futottak be veszedelmes hangú, világoskék autójukkal. Jövőre teljesen új versenygépet fejlesztenek, saját kasztnival és kifejezetten a huszonnégy óráshoz épített motorral. Nem titkolt céljuk, hogy lenyomják a verhetetlen Audi R15-ösöket, illetve a Peugeot gyors, de eddig nem elég megbízható dízeleit.

Távolról sincs vége, olvasson még

Egyből két aprósággal támad a Hyundai

2010. szeptember 14., 07:04 Módosítva: 2010.10.14 08:42

Igazából egyik sem valódi újdonság a Hyundai két 2011-es kisautója közül. Az i10 új orrot és mögé Euro 5-ös motorokat kapott, míg az ix20 lényegében a Kia Venga hyundaiosított változata.

Távolról sincs vége, olvasson még

Jönnek az orosz rettenetek

2010. szeptember 13., 18:32 Módosítva: 2010.11.11 22:11
15

Több prototípust is bemutatott már a Marussia, de eddig inkább szkeptikusan nézegettük a sajátos formatervezésű B1 és B2 sportkocsikat, illetve az F2 névre keresztelt SUV-ot. Ma viszont bejelentette Nikolai Formenko, a vállalkozás ügyvezetője, hogy százezer euró körüli áron megvásárolhatók az első sorozatgyártású gépek.

Távolról sincs vége, olvasson még

Új Lexus: háromfelet fogyaszt és sportos

2010. szeptember 13., 17:40 Módosítva: 2020.08.04 10:03
1

Októbertől lesz kapható Európa nagyobb piacain a CT200h, a Lexus vadiúj kompaktja. A kategória legjobb futóművét, valamint 3,5 literes fogyasztást ígérnek a japánok – ha teljesíteni akarják kitűzött céljukat, az évi harmincezres darabszámot Európában, valóra is kell váltaniuk az ígéretet, hiszen ebben a szegmensben már csak mások kiütésével lehet teret nyerni.

Távolról sincs vége, olvasson még

Mitsusodik a Mazda pick-up

2010. szeptember 13., 16:47 Módosítva: 2010.10.14 08:46

Ha a vázlatrajzok vonalait követik a szériamodellek is, valóban izgalmas kinézetű platós érkezik hamarosan a Mazdától. Az aktuális, kockákból összerakott BT-50-hez képest az októberben várható újdonságot nyugodtan nevezhetjük forradalminak.

Távolról sincs vége, olvasson még

Az új Chevrolet bekapná az Audit is

2010. szeptember 13., 15:33 Módosítva: 2010.10.14 08:47

Érthetetlen, miért erőlteti egyre több gyártó a nagyra tátott szájat a két fényszóró között. Az óriási aranykereszttel az osztóküllőn úgysem gondolja senki, hogy ez egy Audi. A 2011-es Captiva külsején pedig más jelentős változás nem fedezhető fel, eltekintve a tükrökbe átköltöztetett irányjelzőktől.

Távolról sincs vége, olvasson még

Új Stratos? Csak nekem!

2010. szeptember 13., 12:40 Módosítva: 2010.09.14 10:14

Összefutott a nyál mindenki szájában, amikor nemrég egy mérsékelten ügyes kémfotós készített néhány fakó képet egy fekete Stratosnak látszó tárgyról. Amikor lefestették ezüstre, már kezdtük azt hinni, tényleg tesztelik a prototípusokat a legendás Stratos újraélesztéséhez. Ennyit a pletykákról, most már tudunk mindent.

Távolról sincs vége, olvasson még

Teljesen értelmetlen, mégis venni fogják

2010. szeptember 13., 06:53 Módosítva: 2010.10.14 08:49
65

BMW X5 M Typhoon a neve, és nem is túlzás forgószélről elnevezni ezt a szörnyeteget. A legsoványabb X5-ös is tiszteletet parancsoló, az M változat sem nevezhető visszafogottnak, de amit a G-Power művelt vele, az már tökéletesen értelmetlen túlzásnak tűnik.

Távolról sincs vége, olvasson még

Leszakad a pofád: Ariel Atom V8

2010. szeptember 12., 16:27 Módosítva: 2010.09.14 16:07
93

Aki vezette, senki nem panaszkodott teljesítményhiányra. Közúton félgáz is sok neki, pályán pedig gyakorlott kéz kell, hogy ne kerüljön azonnal a kavicságyba. Az Ariel Atom már a kompresszoros négyhengeressel is befogta minden lóerőhuszár száját, ennek ellenére elkészítették az angolok a V8-as változatot.

Távolról sincs vége, olvasson még