Hírek

Halkan üvölt a legerősebb Aston

2010. szeptember 23., 16:00 Módosítva: 2018.09.12 10:55
16

Többnyire klimatizált garázsokban porosodva öregszenek meg az Aston Martin One-77-hez hasonló, kis sorozatban gyártott szupersportkocsik. Egyszerűen túl értékesek ahhoz, hogy a tulajdonos kihasználja az autó képességeit. Pedig vétek autógyűjteményben szunnyadni hagyni egy ilyen hangot.

Távolról sincs vége, olvasson még

Természetvédelmi területen terjeszkedik az Audi Győrben

2010. szeptember 23., 14:18 Módosítva: 2010.11.10 17:53
19

Ami új: Orbán Viktor és Rupert Stadler, az Audi AG igazgatótanácsának elnöke a mai napon bejelentette, hogy a németek 900 millió eurós beruházással bővítik győri üzemüket, ami közvetlenül 1800 új munkahelyet jelent. Stadler szerint a beszállítókat és a szolgáltatókat is beleértve több mint tizenötezer embernek biztosít munkát a bővítés.

Távolról sincs vége, olvasson még

Suzuki nyert a fogyasztási versenyen

2010. szeptember 23., 11:31 Módosítva: 2010.10.13 18:55

Büszkén hirdeti a Suzuki sajtóközleménye, hogy az új Swift megnyerte kategóriáját a Fleet World fogyasztási versenyén. Sajnos ez csak részigazság: az új, 1,2 literes, változó szelepvezérlésű motor száz kilométerre vetített 4,2 literes fogyasztásával ugyan szép eredményt ért el, de ezzel csak a gyári 5 literes adatot múlta felül másoknál nagyobb mértékben.

Távolról sincs vége, olvasson még

Életmentő ötlet: kezdőjogsi sötétedésig?

2010. szeptember 23., 06:55 Módosítva: 2010.09.23 12:03
4

Évente akár kétszáz emberéletet lehetne megmenteni – és további 14 ezer sérülést elkerülni – azzal, ha drasztikusan korlátoznák a kezdő vezetők jogosítványának érvényességét, állítják kutatók.

Távolról sincs vége, olvasson még

Wartburg mellett gyártanák a mini Opelt?

2010. szeptember 22., 17:22 Módosítva: 2010.10.13 18:58
1

A modellpaletta masszív bővítésével képzeli el az Opel a kilábalást a válságból, ehhez egy Insigniánál nagyobb Omega-utódot, egy Calibra méretű kupét és egy Corsánál is kisebb városi autót terveznek a következő évekre. Utóbbihoz nagy valószínűséggel Eisenachban, az NDK-s családi autók névadójaként szolgáló Wartburg vár melletti üzemben állítanák fel a gyártósort, de a végleges döntés csak októberben várható.

Távolról sincs vége, olvasson még

A lázadók Ferrarija

2010. szeptember 22., 17:21 Módosítva: 2010.10.13 23:42
35

Egy katonai repülőtéren beolvadna a háttérbe, de az utcán nagyobb döbbenetet okozhat, mint tűzpiros és kanárisárga testvérei. Az Anderson nevű német tuningcég valóban egyéni módon közelítette meg a Ferrari-tuning kérdését.

Távolról sincs vége, olvasson még

Kangoo ZE: életképes villanyautó féláron?

2010. szeptember 22., 15:08 Módosítva: 2010.10.13 18:57
1

A Renault áruszállítója így sem olcsó, viszont egész használható célszerszámnak tűnik, és idővel talán kedvezőbb lesz az ára is.

Távolról sincs vége, olvasson még

Luxusbunker vagy felfújt Focus?

2010. szeptember 22., 14:03 Módosítva: 2010.10.13 23:43

Elhagyatott területre törnek előre a britek az új Evoque-kal. Igaz, negyven évvel ezelőtt pont a háromajtós luxusterepjáró ötletével indított új kategóriát a Range Rover, mára viszont feledésbe merült ez a koncepció.

Távolról sincs vége, olvasson még

Peugeot EX1: Batmobile a franciáktól

2010. szeptember 22., 12:17 Módosítva: 2010.10.13 19:21

Látványos, 340 lóerős, kétüléses élményautó, ami csak gumiporral szennyezi a környezetét – szép lenne, de egyelőre csupán merész álom, nem több.

Távolról sincs vége, olvasson még

Újra van Porsche Speedster

2010. szeptember 22., 06:12 Módosítva: 2010.10.13 19:20

Stuttgartban időről időre előkerül ez a klasszikus karosszériaforma – ezúttal a 911 aktuális generációja adta az alapot.

Távolról sincs vége, olvasson még

Feltámasztják a Renault Alpine-t?

2010. szeptember 21., 18:02 Módosítva: 2010.10.13 19:20
6

Ismét felbukkant a hír: a francia gyártó elérhető árfekvésű sportkocsi fejlesztésébe fogott. Hallottuk már ugyanezt korábban is, úgy néz ki, akkor sem ok nélkül.

Távolról sincs vége, olvasson még

Maserati, villámgyors, kőkemény

2010. szeptember 21., 15:48 Módosítva: 2018.09.12 11:31
1

Ez már tényleg telivér sportkocsi lesz – így szól az olaszok ígérete. Az alap továbbra is a Gran Turismo, de minden részletét átdolgozták, hogy igazi utcai versenyautónak érződjék.

Távolról sincs vége, olvasson még

Bővíti magyar gyárát az Opel

2010. szeptember 21., 13:20 Módosítva: 2010.10.13 19:19

500 millió eurót költenek el Szentgotthárdon, és mintegy 1000 új munkahely létesül a gyártelepen.

Távolról sincs vége, olvasson még

Kibelez a rozsdás Bentley

2010. szeptember 21., 12:23 Módosítva: 2010.10.13 19:19

Egy visszahívás a tömeggyártóknak is kínos, hát még egy olyan cégnek, amely elvileg tökéletes járműveket készít. Amerikában azonban nem kivételeznek a hatóságok: 596 Bentley Argane, Brooklands és Azure visszahívására kötelezték a luxusautó-gyártót, méghozzá a berozsdásodó orrdíszek miatt.

Távolról sincs vége, olvasson még

Mégsem jön az Audi S1

2010. szeptember 21., 11:32 Módosítva: 2010.10.13 19:19

Az utolsó pillanatban változtattak a legsportosabb A1-es nevén, talán a szaksajtó kollektív felhördülésének is köszönhetően. Az S1 elnevezést egyelőre meghagyják a legendás, rövid Quattro Sport versenyautónak, és a fronthajtású kiskocsi csúcsváltozatát egyszerűen 1.4 TFSI-nek hívják majd.

Távolról sincs vége, olvasson még

Válintnak összejött a Ferrarival

2010. szeptember 21., 10:41 Módosítva: 2010.10.13 23:42

Hétvégén a dél-franciaországi Le Castellet mellett található Paul Ricard versenypályán rendezték meg a Ferrari Challenge utolsó előtti versenyhétvégéjét. A Warm Up Racing eseményeit rendszeresen követő olvasóinknak ismerős lehet a más néven csak High Tech Test Track néven ismert versenypálya, amely nevéhez hűen egy igazi 21. századi komplexum.

Távolról sincs vége, olvasson még

Alfából lesz az új Dodge Viper

2010. szeptember 21., 06:43 Módosítva: 2010.10.13 19:26
21

Néhányan már láthatták is a 2012-ben bemutatkozó típus első terveit – állítólag kísértetiesen emlékeztet az Alfa Romeo sportkocsijára.

viperphotoshop
Távolról sincs vége, olvasson még

Citroen-őrület a Lacoste nevében

2010. szeptember 20., 18:02 Módosítva: 2010.10.13 19:25

Párizsi Autószalon nincsen elvetemült francia tanulmányautók nélkül – a Citroen legalábbis kitesz magáért az idén is.

Távolról sincs vége, olvasson még

BMW-t kémfotóztunk

2010. szeptember 20., 18:02 Módosítva: 2010.10.13 19:26

Mennyi az esélye, hogy behergelt operatőrrel és fényképezőgéppel érjünk utol egy BMW prototípust az autópályán, még ha München mellett is?

Távolról sincs vége, olvasson még

Lada Nivák Olaszországból?

2010. szeptember 20., 17:11 Módosítva: 2010.12.10 16:43
1

Vissza a feladónak: az első Ladák annak idején olasz alapokon születtek meg, most viszont Itáliába költözhet az orosz terepjáró gyártása.

Távolról sincs vége, olvasson még

Eltűnik a Peugeot 206

2010. szeptember 20., 15:27 Módosítva: 2010.10.13 19:25
2

Úgy tűnt, örök életű lesz, de jövőre leállítják a koros francia kisautó európai gyártását. Ha minden igaz, a búcsú az EU-előírásoknak köszönhető, de a típus még sok pénzt hozhat más kontinenseken.

Távolról sincs vége, olvasson még

Ez a Lotus veri agyon a Porschékat?

2010. szeptember 20., 13:48 Módosítva: 2010.10.13 19:24
6

Az Elite a legdrágább sportkupék közé tartozik majd, de három motorjával és 500 lóerő feletti teljesítményével a legkorszerűbb és legtakarékosabb típus lehet saját kategóriájában.

Távolról sincs vége, olvasson még

Sikergyanús az új BMW 6-os kupé

2010. szeptember 19., 18:40 Módosítva: 2010.10.13 21:56
151

A BMW Párizsban leplezi le a 6-os utódjának szánt kupét, de egyelőre azonban csak Concept 6 Coupénak hívják. A LED-ekkel világító 2+2 üléses kupé legkorábban 2011 elején jelenhet meg, az M6-osra pedig még egy évet kell majd várni.

Távolról sincs vége, olvasson még

Tovább nyomul a Saab

2010. szeptember 19., 14:45 Módosítva: 2010.10.13 22:01
4

A svédek addig ütik a vasat, amíg meleg. A 9-5 motorparkja bővül, és nemcsak lefelé, hanem felfelé is. A jelszó továbbra is turbó, olyannyira, hogy a két új motor közül az egyikre két feltöltőt is ráakasztottak, és összkerékhajtást is kapott. Mellékesen egy hidegebb vasat is elkezdtek püfölni a svédek, a 9-3-ast.

Távolról sincs vége, olvasson még

Ezzel akar több életet menteni a Ford

2010. szeptember 18., 18:21 Módosítva: 2010.10.13 22:02
2

2012-ben mutatja be a Ford a teljesen megújult, a vezetők és az utasok testméreteihez alkalmazkodó, személyre szabott légzsákjait.

Távolról sincs vége, olvasson még