Három év múlva érkezik csak a Nissan luxusbatárja, de már most megszellőztették az első látványosan megfestett vázlatrajzot. Az Infiniti EV tisztán elektromos hajtással támadná felsőkategóriás konkurenseit.
Henry Ford szelleme kísért a Ford központjában: a cégvezetés a kínálat további egyszerűsítését tervezi.
Az olaszoknak kell a pénz, hogy többségbe kerüljenek a Chryslernél, de annyi hitelt már biztosan nem kapnának, amennyi a részvényvásárláshoz kell. Így merült fel, hogy a Ferrari részleges eladásával jutnának hozzá a szükséges tőkéhez.
Ambiciózus célt tűzött ki a konszernnek Martin Winterkorn, a Volkswagen csoport vezetője: 2018-ig meg szeretné előzni a Toyotát, a világ legnagyobb autógyártóját. Ehhez viszont kevésbé nemes tetteket is végre kell hajtania, például a Porsche eladásait középtávon 150 ezer fölé kell feltornáznia, ami reálisan nézve csak a választék felhígításával lehetséges.
Elszoktunk a látványtól, pedig az egykori Venturik és Alpine-ok után ugyanúgy sóhajtoztunk, mint a Porschék vagy Maseratik után.
Tudjuk, hogy Budapesten az autók nagy részében egy ember ül – nem utolsósorban ennek köszönhető a döcögés a túlzsúfolt utakon. Hatékony ellenszert eddig nem talált a városvezetés, mától viszont egy civil kezdeményezés olyan akciót indított, amelyben ha tömegesen vennénk részt, akár felére csökkenhetne a városban közlekedő autók száma.
A Qashqai jó, de csupán rétegmodell, a Tiida pedig nem elég korszerű, hogy versenyképes legyen, így már dolgoznak az Almera valódi utódján, amely jelentősen növelheti a Nissan eladásait Európában.
Az LP 570-4 Blancpain Edition nem csak kívülről fenyegető, de versenypályára fejlesztett műszaki megoldásokat is kínál, utcai csomagolásban.
Nagylakon próbálták kivinni az országból a Svájcból ellopott F430-ast. A limitált példányszámban gyártott ritkaság értékét 60 millió forintra becsülik a hatóságok.
Az MB Tech tanulmánya olyan jövőképet vázol, amelynek a megvalósulását nemigen szeretnénk megérni. A lényeg persze a sok érdekes ötlet, de a csomagolást megoldhatták volna jobban is.
Az olaszok nem próbálnak a Smarttal versenyezni, inkább kitöltenek egy üres piaci rést. A Seicento utódja alig lesz háromméteres, viszont a Pandánál is sokkal olcsóbban kínálják majd.
Az Audi tuningjairól híres PPI Automotive Design a héten jelentette be, hogy mindössze tíz darabot fog gyártani az új, az R8-as alapjaira épített Razor GTR-10-ből. A korábbi versenyautóval mindössze a motorháztető, az első lökhárító és a hátsó diffúzor egyezik meg, minden máson finomítottak egy kicsit.
Szeptember 25-én, szombaton, Jimmy Girvan, az 56 éves skót rali-bajnok életét vesztette a honfitársa, Colin McRae tiszteletére rendezett emlékversenyen a Pertshire-megyei Aberfeldyben.
Német nagyvállalatok menedzserei körében már nem sikk benzinzabáló, rengeteg széndioxidot kibocsátó autókon furikázni: többségük a kevésbé hivalkodó, egyúttal a környezetet kevésbé terhelő szolgálati kocsiba ült át az utóbbi időkben.
Szeptember 26-án vasárnap rendezik a jubileumi 25. Spar Budapest Nemzetközi Maratont és Futófesztivált. Az esemény útvonalán hosszabb-rövidebb ideig, a futók elhaladásáig több helyen is lesz forgalomelterelés.
Minden jel arra mutat, hogy a Toyota 2012-ben bemutatja a Yaris hibrid változatát. A cég még egy korábbi sajtóközleményében célozgatott rá, hogy a következő években mindenképpen fejlesztenek egy hibrid hajtású kisautót, amit a franciaországi üzemükben gyártanak majd.
2011-ben dobja piacra a KTM a X-Bow R névre keresztelt versenyautóját. Rengeteg ponton átdolgozták, a legnagyobb újítás azonban mindenképpen az Audi S3-ból származó, 300 lóerősre tuningolt motor, amit beleszerelnek.
A Volvo új kutatása a karosszéria elemeiben tárolná az elektromos energiát. Így elvileg 15%-kal könnyebbé tehetnék a villanyautókat.
A rövidített, háromajtós karosszéria meglepően jól áll a Porsche SUV-nak – a képeken szinte elfeledteti, milyen hatalmas egy batárt nézegetünk.
Az idei autószalon ugyan a Lamborghini újdonságaitól lesz hangos, de a Ferrari standján is akad egy újdonság. Az 599 SA Aperta tiszteletadás a cég egyik legrégebbi partnere, a Pininfarina előtt.
Halványrózsaszín-fekete összeállítás apró virágokkal – a Renault szerint ez adhatja el a Twingót a nőknek.
Használt autót vásárolni rizikós dolog, ezt mindenki tudja. Visszatekert kilométerórák, szakszerűtlenül javított sérülések, kókányolt technika jellemzik a magyar piac nagy részét. De még akkor is bukta leselkedhet a vevőre, ha maga a jármű rendben van.
Elkészült a kompakt négyhengeres harmadik generációja – nyomatékosabb és takarékosabb, mint az elődjei voltak, igaz, ehhez az alapoktól kellett újratervezni.
Nem csak üres pletyka volt, a svábok komolyan ráfeküdtek az emissziócsökkentésre. A sokatmondó S 250 CDI BlueEFFICIENCY típusjelzést egy 2,2-es négyhengeres dízellel szerelt luxuslimuzin hordja.