Fokozott ellenőrzést tartanak az M3-as autópályán Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében, a sztráda kálmánházai szakaszán mindkét irányban kedden – közölte a rendőrség hétfőn az MTI-vel.
A tuning-Porschék királyának testét celofánba csomagolva találták meg Dél-Afrikában.
Ezekkel a paraméterekkel aligha lesz a Seat felfrissített, teljesen elektromos tanulmányautójából szériagyártott termék: a tűzpiros kupé ugyan tíz másodperc alatt feltornássza magát 100 km/h-ig álló helyzetből, de hosszú távon csak 68 lóerőt tud leadni, az egy feltöltéssel megtett út hossza pedig 130 kilométer – amire azt hittük, csupán tréfa, pedig nem.
Az Audi a párizsi autós szakkiállítás keretein belül mutatta be e-Tron koncepcióautójának új, Spyder változatát. A legújabb tanulmány széria közelibb: nem tisztán elektromos, hanem hibrid hajtású, háromszázkilencven lóerős, 4,4 másodperc alatt van százon.
A monacói Venturi Automobiles a párizsi autókiállításon bemutatta legújabb elektromos hajtású koncepció autóját. Nem ez az első, hogy a cég villanyos járművel rukkol elő: az utóbbi években elhozták a közönségnek a Volage-t, az Eclectic-et, az Asrolab-ot és a Fetish-t, most pedig itt az America.
Három skiccet töltött fel hivatalos Facebook profiljára a Volkswagen: a képeken az új, pár napja bemutatott Passathoz nagyon hasonló autót láthatunk – azonban szinte biztos, hogy egy teljesen új autót oszt meg velünk a gyár.
Minden autómárkának meg kell mutatnia, hogy óvja a környezetet, ha csak képmutatásból is. Ezt érezzük az Octavia Green E Line tanulmány láttán is: bár egyelőre csaknem teljesen alkalmatlan a hétköznapi közlekedésre, a Skodának is készítenie kellett egy villanyautót.
A turbós, 300 lóerős kisautó dolga lesz, hogy Loeb és a DS3 útjába álljon a rali-világbajnokság futamain.
Az angolok nem vacakoltak: három kupét és egy négyajtóst állítottak ki a Párizsi Autószalonon. Ilyen tempóval nem is tűnik képtelenségnek a Ferrari és a Porsche megszorongatása.
Tágas, célszerű és kifejezetten érdekes a Nissan városi autója, csak a külső burkolatot terveztették konyhásnénikkel – legalábbis erre utal az amorf túrógombócforma, amelybe csak a négy kerék visz határozott idomokat.
A sok LED, a steril belső és a sok műszaki hókuszpókusz nélkül akár holnaptól kínálhatnák az ötajtós városi autót.
A Toyota Verso S belül még tágasabbnak ígérkezik, mint a Honda aprósága, miközben hosszában még mindig nem nagyobb, mint egy átlagos, négyméteres városi kiskocsi.
Mokány sportkupé öt hengerrel, turbóval, összkerék-hajtással – akár az eredeti. Nagyot ütne, ha gyártani kezdenék.
Elegáns, lendületes, és már álltában is villámgyorsnak néz ki – a Jaguarnál nem felejtették el, milyen egy vérbeli angol sportkocsi.
Már az új szabályrendszerhez igazodik a DS3 WRC, amely névleg kisebb motorral is épp olyan erős, mint a leköszönő C4-es.
Már vártuk, hogy mikor próbálják elkészíteni azt az autót, amely egyszerre fér bele több, egymásnak látszólag teljesen ellentmondó autókategóriába. És most itt van: a tervezői szerint egyszerre SUV, városi kisautó, sportos kupé, környezetmegmentő hibrid, sőt, belülről inkább már űrhajó – azaz egy mindenre jó tárgy.
A Volkswagen lecseréli slágerszedánját, hogy könnyebben állja a versenyt az időközben jócskán megerősödött konkurenciával.
A Lacoste most ugyan még csak tanulmány, de rövidesen valóságos, megvehető termékké válhat. A Peugeot és a Citroen kisszériás autók gyártásába kezd, méghozzá házon belül.
A két gyártó megerősítette a korábbi pletykákat: a németek a Mini benzinmotorjait adják el a svédeknek.
Három év múlva érkezik csak a Nissan luxusbatárja, de már most megszellőztették az első látványosan megfestett vázlatrajzot. Az Infiniti EV tisztán elektromos hajtással támadná felsőkategóriás konkurenseit.
Henry Ford szelleme kísért a Ford központjában: a cégvezetés a kínálat további egyszerűsítését tervezi.