Van, aki csodálja, és van, aki irigykedve gyűlöli. A Bentley Continental Supersports nem akar mindenkinek tetszeni. De akinek nem elég polarizáló az ötvenmilliós sportkocsi, tovább hergelheti a köpködők táborát: az Anderson brutális tuningkészletet készített az angol telivérhez.
A Volvo kínai tulajdonosa, a Geely venné meg az Opel bezárásra ítélt antwerpeni gyárát. A társaság vezérigazgatója megbeszélést folytatott Kirs Peters flamand miniszterelnökkel a belgiumi régió legnagyobb városában több mint nyolcvan éve működő gyárról. „Szeretnénk megvizsgálni, hogy milyen lehetőségeket kínál az Opel Antwerpen” - nyilatkozott Li Sufu, a Geely vezetője. Az elbocsátásra váró munkások szakszervezete kétkedve fogadta a kínaiak megjelenését.
Teli torokkal ujjongott mindenki a Párizsi Autószalonon bemutatott Quattro tanulmányautó láttán, ezért elkezdett gondolkodni az Audi gépezete, hogyan is tudnának pénzt gyártani belőle. Kisszériás gyűjtőautó lehet a végeredmény, ha valóban kapható lesz egyszer.
A mexikói autóiparról eddig leginkább a bogárhátú VW hosszúra nyújtott gyártása juthatott eszünkbe - mostantól ez megváltozhat. Elkészült a saját fejlesztésűnek nevezett alumínium-karbon autójuk, a Mastretta MXT, de miért is gondolunk egyből a Lotusra?
Nem vicces, hogy a Porsche és az Audi egymással versenyez Le Mans-ban – nyilatkozta Matthias Müller, a Porsche új vezérigazgatója. Nem teljesen világos, hogy mire utalt ezzel, hiszen nem egy kategóriában indulnak, de egyértelművé tette, hogy a Volkswagen-konszern új motorsport programjában a Porsche a Forma–1-es indulást szeretné kilobbizni.
A Ford Racing 350 lóerőre húzta fel az Ecoboost motort, és extrém optikai tuninggal díszítették – már amennyire dísznek lehet nevezni a morcos szemöldököt és a levegőbeömlőt a tetőn.
Kerek húsz százalékkal több BMW-emblémás autót adtak el idén szeptemberben a tavalyi évhez képest, míg az Audi tizenhat százalékot tudott növelni az eladási számokon – ennyit a válságról.
Állítólag egy tömpe orrú kisbuszszerűség tervezését kezdte meg a BMW – ebben akár öten is ülhetnek majd kényelmesen.
Hat év után ismét beindulnak a gyártósorok az egykori Rover gyártelepen: a kínaivá lett MG visszatér Európába.
Bár úgy tűnt, már a Párizsi Autószalonon megláthatjuk, a legkisebb M-es modell épp csak átutazott a francia fővároson – még a kabátját sem vette le.
Az ötajós ForFour utódja Indiából érkezhet, méghozzá alig több, mint egy év múlva. Ennél talán igényesebb megoldást vártunk volna, de az idő sürgeti a márkát: egy modellből képtelen eltartani saját magát.
Mi van, ha valaki a legjobbat akarja magának, de öltönyös elegancia helyett inkább mutogatná a gazdagságát? Neki is van megoldás, méghozzá egyenesen Milánóból.
Megszűnnek a védővámok, a koreai autók akadály nélkül áraszthatják el Európát. Leginkább a Fiat rettegett a lépéstől.
Az RSC Raptor csak messziről hasonlít egy 599 Fioranóra, és csak álló helyzetben. Tizenkét henger helyett négy Wankel-tárcsa hajtja, ha minden igaz, a Ferrari csúcsmodelljénél még sokkal gyorsabban.
A C30-asok már letarolták a svéd túrakocsi-bajnokság összes serlegét, így most komolyabb kihívást keresnek a számukra.
Ahogy korábban ígérték, alacsonyabb lesz a következő Bogár – arányaiban már-már a 356-os Porschékat idézi.
Nyolc éve hiába várt rá a közönség, és most sem a gyártó, hanem egy külső karosszériaépítő cég készítette el.
Csökkenti bruttó 3 forinttal a 95-ös benzin literenkénti nagykereskedelmi árát a Mol Nyrt. szerdán – értesült piaci forrásokból az MTI.
Fokozott ellenőrzést tartanak az M3-as autópályán Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében, a sztráda kálmánházai szakaszán mindkét irányban kedden – közölte a rendőrség hétfőn az MTI-vel.