Lassan kipusztulnak a nagy vasak, amelyek tényleg mindenhol elmennek. Vagy talán mégsem, csak rossz helyen keressük őket.
Mindent megtudhat a hazai autózás történetéről, az első magyar nagydíjtól a különleges, egyedi prototípusokig.
Egy japán katalógus képei kerültek nyilvánosságra idő előtt, amelyeken tisztán látszanak az új kisautó lényegesebb részletei. Igaz, ez a hazai változat, amelyet Vitz néven forgalmaznak, de az európai és a japán modellek eddig is csak apróságokban tértek el egymástól, és alighanem így lesz ezután is.
Szép lassan csepegtetik az információkat az 1-es sorozat sportváltozatáról – ezúttal néhány gyári prototípusfotót és adatot hoztak nyilvánosságra. Ezek alapján valóban az első M3-as generációk modern szellemi utódjának tűnik a típus.
Az a hír járja, hogy az X-Bow alapjaira építik az Abarth sportkocsit, persze más külsővel és más motorral.
A Swift R félelmetesen néz ki, és ha igazak a pletykák, félelmetesen is megy.
Az évtized tévedését próbálja kijavítani az amerikai cég új típusa. A legutóbbi Sebring eladásai finoman szólva siralmasak voltak, de a Chrysler abban reménykedik, hogy egy alapos átdolgozással kihúzza, amíg megérkezik a Fiat-alapú utód.
Épp csak a zebracsíkos üléshuzatok hiányoznak, hogy tökéletes legyen a kép – úgy könnyebb is lenne beleképzelni két hosszú combú, miniszoknyás szőkét a hátsó ülésre.
Ebbe a kátyúba már mi is beleléptünk itthon, és most Észak-Amerikában is kezdődik a balhé: a szaksajtó és a General Motors hajba kapott azon, hogy hogyan is határozzák meg pontosan a benzines és elektromos motort egyaránt tartalmazó autót.
A Győrben gyártott kupéban a Golf-padlólemez ellenére is rengeteg tartalék rejtőzik – ezt próbálta a végletekig kiaknázni a Raeder Motorsport.
Idén is kiválasztották a legjobb csajt a World Bodensee Tuning szépségversenyén, és mostanra el is készült vele a jövő évi Miss Tuning naptár.
A kínai Chery évek óta teszteli a formás kétajtós kupét, amellyel alighanem az exportpiacokat célozzák meg. Korábban Chery A6 néven ismertük, most azonban már Riich Z5-ként emlegetik, és meglehetősen közel lehet a premier, mivel lényegében álcázás nélkül próbálgatják a prototípusokat a gyári tesztelők.
Nem csak üres pletyka, hogy jön az új, kompakt modell, amely leváltja a korosodó Tiidát és az egykori Almera nyomdokába lép. A japánok már egy skiccet is mutattak, igaz, azon még a szedán változat látható, amely elsősorban Európán kívül számíthat népszerűségre.
A Cygnet a világ legdrágább városi törpeautója lesz, és még csak meg sem veheti majd akárki. Aki viszont mégis, az már 2011-ben megkaphatja a saját példányát.
A kínálat bővítése kikerülhetetlen, de egyelőre leállították az új modellek tervezését, hogy felmérjék, milyen irányban érdemes megtenni az első lépést.
Egyszerűen 200-asnak hívják majd, és már a cég új stílusában tervezték. A Chrysler számára kulcsfontosságú a típus fogadtatása, hiszen a legnépszerűbb személyautó-kategóriák egyikében versenyez majd.
Sivatagi tesztjeit futja épp a japán modell következő generációja, amely már nincs messze a bemutatójától.
A DiesOtto motort még három éve mutatták meg először, azóta nagy a csend. Pedig a munka állítólag tovább folyik a háttérben.
Az egykori nagy riválisok most néhány probléma közös megoldását keresik. Első lépésként a kabriók gyártását vonná össze a két gyártó.
Valóságtól elrugaszkodott látomás – gondoltuk, amikor először megláttuk a C-X75 prototípust. Most mégis azt hallani, hogy tervezik a sorozatgyártását. Évi egy-két ezer darabot készítenének a britek, ha megbízható lesz a technika.
Nem egyértelmű, hogy egy visszahívási akció árt vagy használ az adott autógyártó hírnevének. Szkeptikusok szerint alááshatja a márka minőségébe vetett hitet, az aggódó tulajdonos viszont nyugodtan dőlhet hátra a karosszékben: gondoskodik rólam az anyavállalat. Ezúttal nem nagyon mérlegelhettek a németek – a BMW-knél a fékszervó szivároghat, a Mercedeseknél a kormányrásegítő.
Philip Pauleynak csúnya rémálmai lehetnek. A repülő bekapja a sportkocsit, majd jachttá változik és már a tengeren hasít. Elszállt ötlet? Pauley komolyan gondolja: részletesen kidolgozta a Halo Intersceptor koncepcióját, amelyben az autó repülőgéppé, helikopterré és hajóvá alakítható.
Jó kezekben van a Citroën legújabb WRC autója, a jövő évi szabályoknak megfelelően ezerhatos turbóval szerelt DS3. Sébastien Oiger rángatja a kéziféket a szűkebb kanyarokban, míg Julien Ingrassia mondja neki a bal kettőt. Portugáliában tesztelik a szemöldökös kis golyót, és úgy tűnik, már egész jól megy.
Van, aki csodálja, és van, aki irigykedve gyűlöli. A Bentley Continental Supersports nem akar mindenkinek tetszeni. De akinek nem elég polarizáló az ötvenmilliós sportkocsi, tovább hergelheti a köpködők táborát: az Anderson brutális tuningkészletet készített az angol telivérhez.
A Volvo kínai tulajdonosa, a Geely venné meg az Opel bezárásra ítélt antwerpeni gyárát. A társaság vezérigazgatója megbeszélést folytatott Kirs Peters flamand miniszterelnökkel a belgiumi régió legnagyobb városában több mint nyolcvan éve működő gyárról. „Szeretnénk megvizsgálni, hogy milyen lehetőségeket kínál az Opel Antwerpen” - nyilatkozott Li Sufu, a Geely vezetője. Az elbocsátásra váró munkások szakszervezete kétkedve fogadta a kínaiak megjelenését.