Horror áron adja a Lexus az LFA-t. Az új szupersportkocsi ára még Amerikában is bő hetvenmillió forint, ennek ellenére óriási az érdeklődés iránta.
Az egyetlen, egyébként a műszaki fejlődés miatt túlhaladott, Európában egyre kevesebb helyen alkalmazott korlátozás, hogy mélygarázsokban, parkolóházakban nem engedélyezik az LPG-vel működő autók behajtását.
Februárban egy hétig szünetel majd a gyártás Ingolstadtban, annyira megcsappant a kereslet az Audi A3 iránt.
Az Ibiza FR előző generációjából már készült dízelmotoros kivitel, mostantól ismét jön egy ilyen modellváltozat.
A WRC-ből ugyan kivonult a gyári csapat, de a brit Prodrive az idén is kínál versenykész Imprezákat megvételre, elsősorban privát istállóknak.
Tisztességes családi egyterű volt, de mindenáron érdekessé akarták tenni a Mazda tervezői. Sikerült, de milyen áron!
Egyre valószínűbb, hogy a Chryslernek maszkírozott Lancia Delta nem csak üres ijesztgetés volt: a Fiat vezérigazgatója szerint az év végére összefésülik a két márka háttérszervezetét, és két-három éven belül a kínálat is azonos lesz.
Kevesebbet sikerült megtartani az eredeti Mini kedves karakteréből, mint gondoltuk, de cserébe igazi tágas ötajtóst kapunk.
Messziről tökéletes az illúzió: egy Honda NSX versenyautó a SuperGT sorozatból. Csak alaposabban megnézve tűnik fel, hogy valami nem stimmel. Persze, hiszen az autó az utolsó porcikájáig kartonpapírból készült.
Most a legkisebb Audi formatervezője rajzolgat egy picit, és magyarázza, hogy miért lesz épp olyan az A1-es, amilyen.
Az 1930-as Ford Model A a harmincas évek leghíresebb autós üldözésének főszereplője volt: John Dillinger, a korszak elsőszámú közellensége menekült vele az FBI elől a Little Bohemia Lodge ostroma után.
Leállítja az összes közös fejlesztési programot a General Motors és egykori japán partnere, a Suzuki.
A sárga-fekete örvény-minta ellenére egész jól kivehetők a következő Mini modell jellegzetességei, de már a hivatalos bemutatóra sem kell sokat várnunk.
A Mustang első komoly versenysikereit köszönheti az 1965-ös Shelby GT350-esnek, így a típus 45 éves születésnepjára elkészítették a legenda korszerű megfelelőjét.
Az Opel egy régi ötletet elevenített fel a legújabb Corsa-változattal: látványos ruhába öltöztette legnépszerűbb kisautóját, mintha vérbeli versenygép lenne – pedig nem az.
Még meg sem jelent az FT-86 szériaváltozata, de Tokióban mégis kiállítottak egy szénné tuningolt prototípust.
Az 1,6 literes HDi eddig is könnyedén megbirkózott akár egy Citroen C5-össel, vagy Peugeot Partnerrel, de az új változat még nyomatékosabbnak ígérkezik.
Állítólag az európai védjegy-hivatal révén láttak napvilágot idő előtt a Sportage következő generációjának első fotói.
Szigorúbb arc, és hatékonyabb motorok jellemzik az új kupét és kabriót, amely így még legalább két évig tarthatja a frontot a konkurensekkel szemben.
A Veyronnak nem csak a végsebessége, és a vételára lélegzetelállító: az autót egyes számítások szerint használni is drágább, mint bármilyen más szárazföldi járművet.
Az MR2 ugyan már múltidő, de a japán gyártó megmutatta, milyen lehet a folytatás. A Tokyo Auto Salonon kiállított GRMN MR2 Sports Hybrid összkerék-hajtásával és 400 lóerejével lélegzetelállító dinamikát és alacsony fogyasztást ígér.
A világ 35 országában egyszerre vonulnak a GM helyi kirendeltségei elé a Saab támogatói, a svéd autómárka megmentését követelve.
A világ 35 országában egyszerre vonulnak a GM helyi kirendeltségei elé a Saab támogatói, a svéd autómárka megmentését követelve.
A pick-up mániának rég vége Amerikában, a General Motors mégis egy egész vagyont költ a Chevrolet Silverado és a GMC Sierra teljes felújítására.