Hírek

2019. október 24., 14:12 Módosítva: 2019.10.29 06:16
100

A Yamaha évtizedeken át tartotta napirenden az autógyártás lehetőségét, de úgy néz ki, az aktuális vezetőség nem lát fantáziát a négykerekű járművek piacában.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. október 24., 12:50 Módosítva: 2019.10.28 06:25
80

A Skoda fejlesztői képtelen tempóra kapcsoltak: az idén nem csak az Octavia bemutatója várható, de egy újabb hobbiterepjáró, a Kamiq GT premierjét is megtartják még novemberben.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. október 24., 11:53 Módosítva: 2019.10.28 17:12
65

Egyelőre csak tanulmány, de akár egy közeli széria szabadidőautó elődje is lehet a Nissan Tokióban bemutatott újdonsága, az Ariya Concept, ami egyben a két éve bemutatott IMx letisztult utóda. A Leaf után az SUV-zásban is villanyoznának már a japánok.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. október 24., 07:59 Módosítva: 2019.10.29 06:16
135

Egy V6-ossal az orrában az az autó lehetne, amivel már évekkel ezelőtt oda lehetett volna állni a Mercik, Audik, Volvók és uram bocsá', Mazda 6-osok mellé a parkolóban. De ez itt nagyon nem V6-os, sőt, dugattyús motorja sincs. Ugyanis tüzelőanyagcellás.

20191022 172921
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. október 23., 14:35 Módosítva: 2019.10.28 06:25
165

A forma természetesen az új Kodo szerinti, a test nem nagy, alig 4,4 méteres, a fajta meg SUV, naná. A tokiói szalon egyik nagy szenzációja az első, sorozatgyártású, villamos hajtású Mazda, az MX-30 nevű. Egy Mazda-bálon nem ez kapná a koronát, de azért csinos, a belseje meg tele van parafával.

DSF1714
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. október 23., 13:48 Módosítva: 2019.10.28 06:25
133

Otthon, a Tokiói Autószalonon mutatta be az új generációs Jazzt a Honda. Rögtön egy új emelt túraváltozatot is lelepleztek az amúgy nem sok újdonsággal szolgáló bemutatón. 

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. október 23., 08:46 Módosítva: 2019.10.28 06:25
114

Az Audi 15 milliárd eurós (5025 milliárd forint) költségcsökkentési programot hajt végre 2022-ig - mondta a német autógyártó társaság vezetője a Frankfurter Allgemeine Zeitungnak (FAZ). A lap keddi összeállítása szerint a megszorítások főleg a vállalat két hazai gyárát érinthetik.

DSC03169
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. október 23., 06:53 Módosítva: 2019.10.25 06:10
21

Egyelőre csak némi előzetest közöltek a HDC-6 Neptune tanulmányról, amely a hosszú távú teherszállítás megújítására vonatkozó elképzelést testesít meg.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. október 22., 16:57 Módosítva: 2020.07.06 07:20
8

Az Audi A6 55 TFSI E Quattro-nak hívja az A6-os legújabb, benzin-elektromos változatát. A típusjelzésben nem sok utalás van az autó műszaki megoldásaira, de négyhengeres turbómotor köré épített hibrid rendszert alkalmaznak benne, 367 lóerős összteljesítménnyel.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. október 22., 13:58 Módosítva: 2020.09.03 12:30
504

Két-három éve mindenki erről beszélt, ha a villanyautókról esett szó, de az ígéretek eredményét eddig nem láttuk működés közben.

toyota battery
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. október 22., 12:32 Módosítva: 2020.09.03 12:30
142

Igazi meglepetés, hogy a Renault üzemanyagcellával oldja meg elektromos furgonjai hatótáv-növelését. Ez a megoldás ugyanis kifejezetten drága és komplikált, ugyanakkor károsanyag-kibocsátása nincsen, és a töltési ideje is rövid.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. október 22., 10:50 Módosítva: 2019.10.25 06:22
99

Nem tudni, hogy minek köszönhető, hogy a Nissan XTerra tulajdonosát nem itt érte a vég, de valószínűleg centiken múlt az élete.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. október 22., 07:25 Módosítva: 2019.10.24 11:56
1246

Eddig elsősorban olyan feltöltőrendszereket küldtek gyártásba, ahol a hagyományos turbófeltöltő és egy villanymotoros hajtású centrifugál-kompresszor dolgozott együtt. A Garrett rendszere azonban nem ilyen: itt a turbófeltöltő tengelyére építették az elektromos hajtást.

e-turbo
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. október 21., 16:28 Módosítva: 2019.10.25 06:22
214

Nem ritka az ilyesmi: a Skoda már jelezte, hogy az Octavia következő változatának premierje már nagyon közel van, és ilyenkor nyilván már készülnek a bevezető kampányra, amihez egy csomó gyári képet és információt juttatnak el a világ számos pontjára.

octavialeak
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. október 21., 13:52 Módosítva: 2019.10.28 06:25
13

Az utóbbi években sok elektromos átépítés készült nagyon régi autókból. Nyilván ezzel együtt az a kérdés is felmerült, hogy az átalakított járművek a továbbiakban is megőrzik-e a veterán-státuszt, és adott esetben az ezzel járó előnyöket.

oldastonev
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. október 21., 13:06 Módosítva: 2019.10.25 06:22
26

Egy újabb villanyautós startup-cég vette fel, és igyekszik leporolni a Morris márkajelzést, bár láthatóan építenének a hagyományokra is. A J-Type nevű, 1946-os furgon modern, elektromos változatával próbálnak újra betörni a piacra.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. október 21., 11:27 Módosítva: 2019.10.24 19:34
695

Most még nincs szó tömeges jelenségről, de a korai Model S-eknél már fel-felbukkan a probléma: az elektronika mindenféle előjel nélkül megszűnik működni. Az is kiderült, hogy miért, de mivel az elhasználódás a használattal arányos, nem is egyszerre állnak meg a kaliforniai gyártó villanyautói.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. október 21., 06:06 Módosítva: 2019.10.28 06:25
208

A Fiat Chrysler Automobiles Amerikától kapta a csinos büntetést, méghozzá azért, mert a 2017-es modellévű autóik túl sok üvegházhatást okozó gázt bocsátottak ki.

30024057 2305115 f96b0f7e5fdcfa4f239ef67eca2bcd57 wm
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. október 20., 17:38 Módosítva: 2019.10.25 06:22
4331

A környezetvédelemmel kapcsolatos indokok túl kevésnek bizonyultak ahhoz, hogy meggyőzzék a német parlamentet a sebességkorlátok bevezetéséről.

Innkreis Autobahn - Pichl
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. október 20., 08:59 Módosítva: 2019.10.25 06:22
234

Ahogy kezdenek szép lassan terjedni a villanyautók, úgy áldozik le egyre jobban a belső égésű motorral hajtott autóknak. A vérpezsdítő hangorkán és a benzinszag megszűnésével az autógyártóknak kreatív eszközökre lesz szükségük, ha fenn akarják tartani a szenvedélyes rajongók érdeklődését. A Mini úgy tűnik tényleg elég komolyan vette a kihívást.

P90371622 highRes mini-cooper-se-green
Fotó: Bernhard Filser
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. október 20., 08:34 Módosítva: 2019.10.24 09:34
571

Nincs tíz éve, hogy megszűnt a korábban sokáig csak pénzt vivő terepjárómárka, máris úgy hírlik, hogy visszatérhet, méghozzá elektromos autókkal.

2
Fotó: AM General / AM General
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. október 20., 05:22 Módosítva: 2019.10.25 06:22
126

Leépítésekbe kezd a Brose német autóipari beszállító, a Magyarországon is tevékenykedő társaság csütörtöki közleménye szerint 2000 munkahelyet szüntet meg Németországban.

gu
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. október 19., 17:00 Módosítva: 2019.10.23 07:03
520

A vállalat elnökének, Oliver Blume-nak legalábbis nem jön be a helyzet, ami a Porsche első villanyautójának érkezése óta tart az autós közbeszédben.

DSC00339
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. október 19., 14:47 Módosítva: 2019.10.23 07:03
273

Az így hangzik találóbb lenne, mert képben nagyon gyenge, hangban ellenben erős videót adott ki a Koenigsegg friss világrekordjáról. Ilyen volt belülről a 31,49 másodperces 0-400-0 a Regerának.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. október 19., 14:02 Módosítva: 2019.10.24 07:18
38

A napokban a Hyundai megosztotta, hogy mivel készülnek a SEMA Show-ra, a világ egyik legnagyobb tuning-rendezvényére. A széria Velosterből átalakított Grappler valódi terepjárónak látszik, amivel bármikor letérhetünk a járt útról, sőt, ha éppen az erdő közepén érne minket az éjszaka, a benne elhelyezett kiegészítőknek köszönhetően akkor sem kell aggódnunk.

grappler
Távolról sincs vége, olvasson még