Hírek

2020. június 21., 07:33 Módosítva: 2020.06.22 17:51
25

Iparági források szerint az indiai kézben lévő brit autógyártók súlyos megszorításokra kényszerülhetnek, így a kevésbé népszerű modelleknek kiadhatják az útját.

jlr
Távolról sincs vége, olvasson még
2020. június 20., 23:13 Módosítva: 2020.06.24 06:13
2823

Alighanem a hét legdrágább előzését hozta össze egy suzukis Vas megyében. Eleve nem kis pech egy bekamerázott, civil rendőrautót 157-tel előzni 90-es szakaszon, de ennél nagyobb baj, ha közvetlen ezután pozitív alkoholtesztet produkál az ember. 

Távolról sincs vége, olvasson még
2020. június 20., 11:54 Módosítva: 2020.06.23 06:23
1068

Új videó jelent meg a japánok Youtube csatornáján, amiből arra lehet következtetni, hogy egy fájó seb befoltozására készülnek.

civic-type-r-limited-edition
Távolról sincs vége, olvasson még
2020. június 20., 11:52 Módosítva: 2020.06.23 12:25
984

Ilyen, amikor kihajtják az utolsó elektront is a Porsche Taycanból.

DSF5887
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
Távolról sincs vége, olvasson még
2020. június 20., 07:01 Módosítva: 2020.06.27 08:19
91

Vannak dolgok, amiket kifejezetten veszélyes Porschékkal csinálni. Leggyakrabban emlegetett célterületük, a sportos autózás is ezek közé tartozik, azonban a kandai Ontario állam rendőrei nem emiatt állították meg az 54 éves férfit.

porsche-968-jacuzzi
Távolról sincs vége, olvasson még
2020. június 20., 06:58 Módosítva: 2020.06.22 18:48
48

A BMW és a Mercedes régi riválisok, de több közös projektjük is akadt az elmúlt évtizedekben. Az egyik legfrissebb az a tavaly aláírt, hosszú távra szánt megállapodás volt, amelyet vezetést segítő funkciók közös kidolgozását célozta.

bmw mercedes selfdriving
Távolról sincs vége, olvasson még
2020. június 19., 17:45 Módosítva: 2020.06.22 06:07
213

A tárgyalásokat állítólag a mai nappal zárták le, azzal a kompromisszummal, hogy a BMW csak olyan alkalmazottjaitól válik meg, akik amúgy is határozott idejű szerződéssel voltak a cégnél.

bmwplant
Távolról sincs vége, olvasson még
2020. június 19., 15:11 Módosítva: 2020.06.22 18:48
75

A Great Wall majdnem két éve szerződtette Phil Simmonst, aki korábban a Land Rover formatervező stúdióját irányította. A cég legújabb modelljén pedig már látható, hogy a formaterv nem amatőr munka.

Távolról sincs vége, olvasson még
2020. június 19., 12:15 Módosítva: 2020.06.21 14:58
69

Ahogy korábban is hallani lehetett, az EU versenyjogi szakemberei elsősorban attól tartanak, hogy a haszonjármű-piacon válik majd túl erőssé a Fiat Chryslerből és a PSA csoportból összeálló óriásvállalat.

ducatojumperboxer
Távolról sincs vége, olvasson még
2020. június 19., 09:30 Módosítva: 2020.06.22 06:10
203

A Polestar 1-et nyilvánvalóan nem tömegmodellnek tervezték: csupán 1500 példányt gyártanak belőle, és leginkább arra szánták, hogy megmutassa, mire is képesek a Volvóból kivált márka műszaki megoldásai. Ezért is érdekes, hogy most kiderült, a típus az előzetesen beígért 150 km, vagy az adattáblájában szereplő 125 km helyett 83-at képes megtenni tisztán elektromos üzemben.

Távolról sincs vége, olvasson még
2020. június 19., 07:14 Módosítva: 2020.06.22 18:48
63

A McLaren számára igazán fontos volt az 1995-ös Le Mans-i győzelem. Ezt ugyanis egy olyan autóval érték el, ami nem különbözött sokban az utcára kínált McLaren F1-től. Így ez a győzelem a sportkocsigyártó részleg számára valószínűleg értékesebb, mint a rengeteg Formula 1-es győzelem és bajnoki cím.

Távolról sincs vége, olvasson még
2020. június 18., 16:40 Módosítva: 2020.06.20 07:06
419

Az ilyen esetekből sejthető, hogy a nemét prémium-gyártók még mindig egymást tekintik a legnagyobb konkurenciának. Különösen igaz ez az elsőségért küzdő BMW-re és Mercedesre, amelyek most épp prémium felső-középkategóriás sportszedánjaik bemutatóját helyezték egymás mellé.

Távolról sincs vége, olvasson még
2020. június 18., 14:03 Módosítva: 2020.06.20 23:14
68

Ha egyszerűen akarnánk megfogalmazni a lényeget, úgy igyekeznek újra eladhatóvá tenni a Carnival egyterűt, hogy jó nagy orrot építenek rá.

carnival skc
Távolról sincs vége, olvasson még
2020. június 18., 11:17 Módosítva: 2020.06.20 12:04
415

Az új hathengeres dízelek alacsonyabb fogyasztást ígérnek, nagyobb teljesítmény és jobb menetdinamika mellett.

Távolról sincs vége, olvasson még
2020. június 18., 10:18 Módosítva: 2020.06.20 17:40
118

Az ID.4 valószínűleg a Volkswagen jelenlegi villanyautó-stratégiájának legfontosabb eleme, mivel minden nagyobb autópiacon elérhető lesz. Úgy tudjuk, még az idén bemutatják, de már most is megnézhetjük, hogy milyen lesz, a kínai engedélyeztetési eljárás kapcsán kiszivárgott képeken.

Távolról sincs vége, olvasson még
2020. június 18., 10:14 Módosítva: 2020.06.21 09:27
7182

Minden nagy városi vihari után felpörög a közbeszédben a téma, hogy mégis milyen mély lehet az a tócsa, amin egy átlag személyautóval át lehet gázolni. Hogy a küszöb vagy a tengely alja még belefér-e vagy sem, hogy mégis mit bírnak a tömítések és a mechanika. Vannak aztán az egyértelmű esetek, mint ami a Kecskeméti TV szerdai esőben készült videóján látható egy lezárt aluljáróba hajtó audisról.

Távolról sincs vége, olvasson még
2020. június 18., 06:03 Módosítva: 2020.06.21 12:19
198

Az amerikai biztosítótársaságok által működtetett IIHS városi gázolásos balesetek adatait vizsgálva jutott arra a következtetésre, hogy a világszerte gyors ütemben terjedő magas építésű autók – terepjárók, szabadidő-autók, pickupok – nagyobb eséllyel okoznak halálos sérülést, mint a személyautók.

iihs pedtest
Távolról sincs vége, olvasson még
2020. június 17., 17:03 Módosítva: 2020.06.20 12:04
79

Bár egyre inkább úgy néz ki, hogy az elektromos autózásé a jövő, ez a technológia egyelőre nem kínál megoldást nagy távolságok gyors leküzdésére. Ez mondjuk Európában, vagy a sűrűn lakott Egyesült Államokban nem okoz igazán nagy gondot, viszont a világ ritkásabban lakott tájain, ahol nem lehet 50-100 kilométerenként gyorstöltőt telepíteni, mert nagy területeken elektromos hálózat sincs, már nagyobb probléma.

Távolról sincs vége, olvasson még
2020. június 17., 15:23 Módosítva: 2020.06.19 14:11
540

A Garrett tavaly ősszel mutatta be az E-Turbo nevű, integrált villanymotoros turbófeltöltőjét, és bár az AMG nem nevezi így, kísértetiesen hasonló, Garrett feliratos feltöltővel készül felszerelni a motorjait, amivel eltüntethető a turbófeltöltő késedelme.

Távolról sincs vége, olvasson még
2020. június 17., 12:15 Módosítva: 2020.06.20 07:04
480

Az ötös sorozat frissítése kapcsán változik az M5-ös megjelenése is. A változtatások elsősorban optikaiak, de az M részlegnél végrehajtottak néhány, az autó viselkedését befolyásoló hangolásbeli módosítást is, ha már hozzányúltak a típushoz.

Távolról sincs vége, olvasson még
2020. június 17., 09:58 Módosítva: 2020.06.19 09:31
1290

Ahhoz képest, hogy az Isuzu D-Max az alapja, az új Mazda BT-50 egyenesen harmonikus jelenségnek látszik, ami valószínűleg annak is köszönhető, hogy a Mazda nem csak az orrkialakítást rajzolta át, de az első és a hátsó kerekek feletti idomot is.

Távolról sincs vége, olvasson még
2020. június 17., 06:06 Módosítva: 2020.06.19 09:31
82

Az állami támogatás 11 millió forintos értékhatárára lassan minden gyártó reagál. Most a Honda jelentette be, hogy olcsóbban adja a Honda e alapváltozatát.

Távolról sincs vége, olvasson még

Másfél nap alatt elfogyott a villanyautó-pályázat fedezete

2020. június 16., 17:34 Módosítva: 2020.06.19 15:13
213

A ZFR-D-Ö-2020 jelzésű, elektromos autók és robogók beszerzésére kiírt pályázatot lezárták.

ifka
Távolról sincs vége, olvasson még
2020. június 16., 16:22 Módosítva: 2020.06.18 18:00
316

Az első képek alapján az az érzésünk, hatalmas lehetett a nyomás az új Citroën C4 tervezőin. Valószínűleg kellett valami, ami egyszerre passzol az aktuális SUV-divatba, megfelel alsó-közepes családi autónak, lendületes, illik a márka arculatába, és még véletlenül sem látszik rajta a rokonság az Opel vagy Peugeot testvérmodellekkel.

Távolról sincs vége, olvasson még
2020. június 16., 14:28 Módosítva: 2020.06.21 07:41
126

A kőolaj-származékok előállításával foglalkozó ipar eddig nem igazán foglalt állást a szén-dioxid-kibocsátás csökkentését célzó európai törekvésekhez, most azonban közleményben igyekezett tisztázni álláspontját. Az anyagot a Fuelseurope, az Európai Kőolajfinomítók Szövetségének kommunikációs részlege tette közzé, és elsősorban arról szól, hogy milyen szerepe lehet a mesterséges üzemanyagoknak a jövő közlekedésében.

Távolról sincs vége, olvasson még