Az eddigi legerősebb Lamborghinik 770 lóerős motort kaptak, de úgy néz ki, jövőre érkezik egy jóval erősebb, egyelőre ismeretlen nevű Aventador változat, amelyet elsősorban versenypályára szán a gyártó.
Több hosszú sorozatot is megszakított Ott Tanak, aki a hétvégi Katalán-ralin, egy fordulóval a szezon vége előtt megnyerte a 2019-es rali-világbajnokságot. Az évezredben ő az első, aki Toyotával lett bajnok.
Nyilván nem véletlen, hogy a Renault nem próbálkozott Európában a Kwid mini-terepjáróval. Az India számára fejlesztett modell ugyan 1,2 millió forintnak megfelelő rupiáért kapható, de ez nyilván látszik a minőségén is. Ugyanakkor mégis megkapjuk majd ezt a kis dobozt, méghozzá K-ZE néven, villanyautóként.
Bár már bejelentették a VW törökországi giga-beruházását, egyre nagyobb az esély rá, hogy az 1,3 milliárd eurós tervből végül nem lesz semmi. Márpedig a Passatnak költöznie kell 2022 őszéig, és az Automobilwoche értesülései szerint úgy néz ki, hogy a középkategóriás szedán gyártása Szlovákiában folytatódhat.
A nyári bemutató után mostantól Magyarországon is megrendelhető a Mini Cooper SE, a háromajtós alap-Mini tisztán elektromos hajtású változata. Már ára is van: kereken 10,5 millió forint, de ha valaki állami támogatással veszi, 9 millióért már viheti is haza.
A Budapesti Rendőr-főkapitányság munkatársai a társszervek bevonásával Budapest XIII. kerületében ellenőrizték a járműveket.
Talán először fordult elő, hogy egy nagy autógyártó nyíltan elismerte a Tesla tevékenységét, méghozzá nem is akárhogyan.
Felgyorsítja európai villanyosítási programját a Honda. A japán autógyártó korábban 2025-re ígérte, hogy minden típusából lesz félig-meddig elektromos változat, azonban a szigorodó károsanyag-kibocsátási szabványok miatt felvették a nyúlcipőt.
A Mitsubishi után úgy néz ki, újabb márka készül porba tiporni korábbi sportkocsija hírnevét. A japánok az Eclipse-ből csináltak viccet, most az Audi következik: a TT sportkocsiból a jövőben elektromos crossover lehet eTTron néven.
Másfél hónapja annak, hogy Romain Dumas 7 perc 38 másodperc alatt mászta meg a kínai Tianmen hegyet. A 99 kanyart és 1100 méteres szintkülönbséget a Volkswagen rekordhajszára teremtett villanyosával, az ID. R-rel tudta le. A németek most kiadták a teljes belső kamerás videót a hegymászásról:
Donald Trump a napokban adta át az USA legmagasabb polgári kitüntetését, az Elnöki Szabadság-érdemrendet Roger Penskének, az amerikai autósport talán legnagyobb hatású üzletemberének. A csapattulajdonost éltető beszédében aztán saját magát buktatta le az elnök, hogy mennyire fogalma sincs arról, amiről nagy lelkesen beszél.
Száznegyvennyolc dokumentált, és még ki tudja hány dokumentálatlan skalpolás után átépítik végre a karolinai Durham hírhedt hídját. A hülyeség hídjaként is ismert vasúti híd volt rá a legjobb példa, hogy néha még az USA-ban is érthetetlenül lassan lép a közigazgatás.
A befektetők nagy meglepetésére nyereséget termelt a Tesla a harmadik negyedévben a rekord értékesítéseknek, a költségek csökkentésének és az új modellek gyártási menetrendje javításának köszönhetően a szerdai tőzsdezárás után közzétett gyorsjelentés tanúsága szerint.
A Renault-Nissan abban a reményben támasztotta fel a Datsun márkát 2014-ben, hogy megismételhetik vele a Dacia korábbi sikerét. Ám ez egyelőre nem jött össze.
A Jaguar rég nem próbálkozott a szupersportkocsik piacán, de most bemutatták saját Vision Gran Turismo sportkocsijukat, amely egy kicsivel több, mint megközelíthetetlen tanulmány.
A Ford vezetői egy ideje már beszélnek erről a fura szerzetről: a Mustang-szerű elektromos SUV-ról azonban mindeddig nagyon kevés konkrétumot árultak el. Pedig a premier már csak hetekre van, de most is csak a sziluett néhány vonalával jutottunk közelebb az autó megismeréséhez.
A Ferrari egyelőre ragaszkodik a nagy szívómotorhoz a legnagyobb modelljeiben, és most úgy néz ki, ez egy darabig még így is marad. Turbófeltöltés és méretcsökkentés helyett más trükkökkel igyekeznek javítani a hatékonyságát.
A Nissan egyelőre nem készített új autót legújabb fejlesztései köré: egy második generációs Leaf karosszériájába építették be az új hajtásrendszert, amely ugyan erősebb is, mint amit most alkalmaznak, de a lényege az autó dinamikájának tökéletes irányítása.
Eddig is egy betű-szám kombináció jelezte a Volvókon, hogy milyen hajtást tartalmaznak: T volt a turbós benzinesek, D a dízelek jelzése, utána a szám pedig nagyjából jelezte, hogy a kínálaton belül hol helyezkedik el az adott változat. Ezt a rendszert bővítették most ki.
A Donkerwoort olyan kevés autót készít olyan áron, hogy egy-egy ilyet élőben megpillantani is csak keveseknek adatik meg. Aligha lesz ez másként továbbfejesztett Lotus Super Seven-jük legújabb változatával sem, amely a D8 GTO-JD70 nevet kapta.
A Yamaha évtizedeken át tartotta napirenden az autógyártás lehetőségét, de úgy néz ki, az aktuális vezetőség nem lát fantáziát a négykerekű járművek piacában.
A Skoda fejlesztői képtelen tempóra kapcsoltak: az idén nem csak az Octavia bemutatója várható, de egy újabb hobbiterepjáró, a Kamiq GT premierjét is megtartják még novemberben.
Egyelőre csak tanulmány, de akár egy közeli széria szabadidőautó elődje is lehet a Nissan Tokióban bemutatott újdonsága, az Ariya Concept, ami egyben a két éve bemutatott IMx letisztult utóda. A Leaf után az SUV-zásban is villanyoznának már a japánok.
Egy V6-ossal az orrában az az autó lehetne, amivel már évekkel ezelőtt oda lehetett volna állni a Mercik, Audik, Volvók és uram bocsá', Mazda 6-osok mellé a parkolóban. De ez itt nagyon nem V6-os, sőt, dugattyús motorja sincs. Ugyanis tüzelőanyagcellás.