Hírek

A csatkai búcsú pompakocsija

2012. március 7., 18:05 Módosítva: 2012.03.08 10:15
31

Nyitva a csomagtartója, tikfa, bőr és piknikbőrönd. Handcrafted by Bentley Motors, Crewe, England - hirdeti a felirat. Hopp, innen lemaradt a pride-szócska, vajon miért? Szép ez a nyílás, meg kell hagyni, hófehér és barna bőr, csillogó alubetét, a színek harmonizálnak, csak azok a hegyes csücskök, ahol a lámpatestek beleharapnak a hátsó sárvédőbe, azok elég elrettentően néznek ki.

Távolról sincs vége, olvasson még

Zoe, a megvehető jövő

2012. március 7., 16:15 Módosítva: 2012.03.07 16:15
15

A Renault egyértelműen az elektromos autók mellett tette le a garast – ennek a legújabb bizonyítéka a Zoe, az első, a kezdetektől elektromos üzemre tervezett szériamodelljük. A villanyautók legrosszabb tulajdonságait megpróbálták kiküszöbölni a francia tervezők, felemás eredménnyel.

Távolról sincs vége, olvasson még

A kiállítás legszebb tárgya

2012. március 7., 15:13 Módosítva: 2012.03.07 20:25
73

Cisitalia. A név, amely pár jó ízlésű történelem-fanatikuson kívül nem mond senkinek semmit. Hogy is mondhatna, hiszen maga a márka 1952-ben megszűnt, ráadásul akkor még csak hatéves volt. Nem csoda, hogy nem ismerik.

Pedig...

Távolról sincs vége, olvasson még

A Juke is lehetne pofás?

2012. március 7., 14:02 Módosítva: 2012.03.07 14:02

A Ssangyong bravúrosan kerülte el az elmúlt évtizedekben a sikernek még a lehetőségét is, de úgy néz ki, most megpróbálnak felhagyni ezzel a gyakorlattal.

Távolról sincs vége, olvasson még

Mezei motor köré sportautót? Miért ne?

2012. március 7., 13:20 Módosítva: 2012.03.07 20:18
10

Márpedig az Artega GT egy ilyen autó.

A kis német gyártó ugyan 2010 közepén már beharangozta az autót, ennek ellenére piacra – jóformán – csak tavaly került. Ehhez képest a száz eladott példány nagyon szép eredmény, főleg a kisszériás sportautók szegmensében. Talán ez mutatja leginkább, hogy van keresnivalójuk a nap alatt.

Távolról sincs vége, olvasson még

Van lejjebb – 18 centivel

2012. március 7., 11:40 Módosítva: 2012.03.07 11:40
22

Bár a Mercedes számára nem az volt a legfontosabb infó az új A osztályról, hogy hol fogják gyártani, minket magyarokat a típus már csak a kecskeméti gyártás miatt is jobban érdekel. Noha a típusról jelentek már meg képek, a világpremiert Genfben tartották, így nem csoda, hogy a három kiállított autót elég nehéz volt kibányászni a rárakódott embertömeg alól. De úgy tűnik, önmagában a látványért megérte.

Távolról sincs vége, olvasson még

Genfi pornó

2012. március 7., 10:33 Módosítva: 2012.03.08 10:18
34

A kora reggeli nagy nyüzsgés és roham elmúltával meglepően nyugodt volt a BMW-stand környéke. Mindenki összenyálazta már az új M6-ost, amely méltatlanul eldugva ácsorgott egy hátsó sarokban, míg előtte a sok dízel izé parádézott a forgó színpadon. Nincs mit tenni, a sok pénzt hozó modelleket kell a nagyérdemű arcába tolni, a rétegmodell rétegtípusa maradjon csak a háttérben.

Távolról sincs vége, olvasson még

Már van Golfjuk a svédeknek

2012. március 7., 09:07 Módosítva: 2012.03.07 09:20
32

A Volvo standján akkora volt a tumultus, hogy első nekifutásra még csak az autó közelébe sem lehetett kerülni. A V40 úgy tűnik, fontos modell, és nem szimplán a Volvo számára, valamiért az emberek fantáziáját is megmozgatja.

Távolról sincs vége, olvasson még

Blue GT: a hiányzó láncszem

2012. március 7., 06:16 Módosítva: 2012.03.07 06:16
13

A Polo családban eddig jó nagy lyuk éktelenkedett a kínálaton az 1,2 literes, 105 lóerős polgári csúcsmodell és a 180 lóerős GTI között. Ezt a rést foltozzák be a Blue GT-vel, amelyet igazi mindenesként próbálnak tálalni a gyáriak.

Távolról sincs vége, olvasson még

Az NSX visszatért, a CR-V újjászületett

2012. március 6., 17:13 Módosítva: 2012.03.08 11:16
70

Nem volt nehéz észrevenni – és helyi informátoraink is elárulták – hogy a kiállított NSX, amelyet még tanulmányként prezentáltak, valójában már 90 százalékban végleges és kész. Formailag és műszakilag is, ráadásul már azt is tudjuk, hogy a középen elhelyezett, V6-os benzinmotort egy villanymotor támogatja majd és megkapja a Honda négykerék-hajtását (Sport Hybrid SH-AWD).

Távolról sincs vége, olvasson még

Tohonya óriás az új Dacia

2012. március 6., 16:17 Módosítva: 2012.03.08 10:24
43

Ha lassan is, elmosódni látszik a Dacia és a Renault modellek közti mesterséges szakadék. A román márka Nyugat-Európában is népszerű, és a vevőknek már nem feltétlenül elég a kedvező ár.

Távolról sincs vége, olvasson még

Az erő legsötétebb oldala

2012. március 6., 15:24 Módosítva: 2012.03.07 08:04
72

Nem kell hozzá nagy lényeglátás, hogy rájöjjünk, miért kizárólag tokától-bokáig feketébe öltözött, hegyomlásnyi férfiak mozognak a standon. Mosolyuk őszinte és természetes, mint a Terminátoré, fülükben drót, és azon sem lepődnénk meg, ha Brabus-tuningos AK47-esek lennének a díszletek.

Komor emberek komor autóikkal, a Brabus sosem a ruppótlan tunereknek szólt, a stand legolcsóbb autója egy általuk tuningolt Smart, de ki a francot érdekelte, amikor ott feszedezik körötte féltucatnyi tömegfegyver?

Távolról sincs vége, olvasson még

Új korszakot nyit a Toyota kiskocsija?

2012. március 6., 14:54 Módosítva: 2020.08.03 16:48
64

A Toyota már ma is a benzin-elektromos hibrid technológia élharcosa, de a jelek szerint nem elégszenek meg ennyivel. Az FT-Bh elnevezés ugyan inkább illene valami számítógép-alkatrészre, mint egy jövőbe mutató tanulmányautóra, de ez nem von le semmit a Toyota megoldásainak hatékonyságából.

Távolról sincs vége, olvasson még

A mi hibridünk a kompresszor

2012. március 6., 14:29 Módosítva: 2012.03.06 22:10
2

Úgy látszik, a japánok nagyjából egy kupacba gyűltek össze, bár a Nissan azért valahogy úgy intézte, hogy a Renault-hoz is közel legyen. A stand több szimpatikus vonást is felvonultat. Először is, nem Japánból hozták a lányokat. Továbbá a Nissannál nincs egyetlen autó sem, amelynek az oldalára széndioxid-kibocsátási adatot írtak volna. Hát nem fantasztikus?

Távolról sincs vége, olvasson még

Visszatéréssel riogat a Toyota

2012. március 6., 13:22 Módosítva: 2012.03.07 08:00

Persze ne gondolja senki, hogy az új hibrid-üdvöske adott okot a csatakiáltásra. Nem, illetve nem csak. Érzik a japánok, hogy tolni kell a brandet, mert Európa dübörög, mindent meg is tettek ennek érdekében.

Távolról sincs vége, olvasson még

Lamborghini kőkemény sportembereknek

2012. március 6., 13:13 Módosítva: 2012.03.06 13:13
54

Nem valami célszerű, de elképesztően dögös a Lamborghini show-autója, amelyet az idei Genfi Autószalonra készítettek. Bár a márka közel egy évtizede nem érdekelt az F1-ben, az Aventador J a nyitott versenyautók hangulatát próbálja felidézni.

Távolról sincs vége, olvasson még

Csúnyán mellényúlt a Bentley?

2012. március 6., 11:26 Módosítva: 2012.03.06 15:58
11

Azt már korábban megszellőztették, hogy a Bentley rövidesen bemutat egy szabadidő-autót. Logikus lépés, hiszen kevés ilyen van a márka árszintjén – még a Mercedes GL és a Range Rover is tömegcikk a Bentley autóihoz képest – az Audi Q7 technikáját pedig gond nélkül használhatták. Az első próbálkozás, az EXP 9 F azonban elég nyersnek tűnik – legalábbis nyoma sincs benne a többi Bentleyre jellemző elegáns összhangnak.

Távolról sincs vége, olvasson még

Még jobb VW dízelek jönnek

2012. március 6., 06:32 Módosítva: 2012.03.06 06:32
31

Az EA288 kód a Volkswagen legújabb dízel-generációját fedi, amelyet most kezdenek bevezetni sorozatgyártású autóikban. Az új motorok a régi blokkokra épülnek, de számos kisebb-nagyobb fejlesztést tartalmaznak.

Távolról sincs vége, olvasson még

A 2012-es Év Autója...

2012. március 5., 18:15 Módosítva: 2012.03.05 18:15
37

A szenior újságírókból álló zsűri nem hazudtolta meg korábbi szokásait: a legelőremutatóbb konstrukciót értékelték a legtöbbre. Ahogy tavaly a Nissan Leaf, vagy korábban a Toyota Yaris, most a Chevrolet Volt-Opel Ampera páros győzött, maga mögé utasítva a hagyományosabb felépítésű modelleket.

 
Távolról sincs vége, olvasson még

Kiszivárgott fotókon az új Mercedes

2012. március 5., 17:22 Módosítva: 2012.03.06 16:00
30

Először láthatjuk leplezetlenül a Mercedes A osztályt, amely már kicsit sem kisbusz, sőt, kifejezetten sportosra próbálták venni. Szigorúan véve eddig nem készült ilyen Mercedes – fronthajtású, ötajtós, szokványos arányú kompakt modell.

Távolról sincs vége, olvasson még

A démonpofa megállíthatatlan

2012. március 5., 16:22 Módosítva: 2012.03.06 16:00
1

A Hyundai szőnyegbombázás-szerűen mutatja be újabb és újabb modelljeit, de a régebbi típusok karbantartásáról sem feledkeznek meg közben. A hiperaktív koreaiak most az i20-ast vették kezelésbe, láthatóan azzal a céllal, hogy hozzáigazítsák az egységes márkaarculathoz. Abban azonban egyáltalán nem vagyunk biztosak, hogy ez az eladások javára válik majd.

Távolról sincs vége, olvasson még

Egy lépésre a Lotus

2012. március 5., 06:12 Módosítva: 2012.03.05 06:12
7

Hat egyéni és hét konstruktőri világbajnoki cím – ez lenne a Lotus Formula–1-es mérlege. Ha valami, akkor ez sokkal inkább megmaradt az emberek emlékezetében róla, mint az, hogy 1981-ben egy egészen más típusú sorozatban, a rali-világbajnokságon is bajnok lett, Talbot Sunbeam Lotus-ként.

Távolról sincs vége, olvasson még

A Toyota is vérszemet kapott Kínában

2012. március 4., 14:20 Módosítva: 2012.03.04 14:22

A Toyota sem közömbös, ha Kínáról van szó. A japánok egy friss bejelentése szerint, mindent megtesznek azért, hogy a 2011-es kínai értékesítés dupláját produkálják 2015-ben.

Távolról sincs vége, olvasson még

Megszakítják a Chevrolet Volt gyártását

2012. március 4., 10:16 Módosítva: 2012.03.04 10:16
2

Tovább folytatódik a Chevrolet Volt megpróbáltatása. Noha a februári adatok már az érdeklődés újbóli növekedését mutatták, a GM úgy döntött, március 19. és április 23. között szünetelteti a modell gyártását.

Távolról sincs vége, olvasson még

Megint a románoknak jobb

2012. március 4., 07:46 Módosítva: 2012.03.04 07:56
7

Az akció a korábbi évekhez hasonlóan, idén is a tíz évesnél öregebb, környezetszennyező autókra vonatkozik. A tervek szerint ezúttal is 3800 lejes, vagyis 250 ezer forintnyi kedvezményt kaphatnak a tulajdonosok, amelyeket új gépkocsik vásárlásánál használhatnak fel. A környezetvédelmi alapnál 2012-re 114 millió lejt különítenek el erre a programra: az összeg mintegy 30 ezer roncsautó forgalomból kivonására elegendő

Távolról sincs vége, olvasson még