Hírek

Nem ösztönzik autóvásárlásra az olaszokat

2012. március 12., 06:17 Módosítva: 2012.03.12 06:17
1

Olaszország nem tervez újabb ösztönzőket az autópiaci forgalom élénkítésére - közölte Corrado Passera ipari miniszter az Il Sole 24 Ore napilapnak adott interjúban vasárnap.

Távolról sincs vége, olvasson még

Az up!-pal hódít piacot a Volkswagen

2012. március 11., 10:08 Módosítva: 2012.03.11 10:08

A városi miniautók szegmensében próbál piacot hódítani a Volkswagen Magyarországon az idén: az importőr Porsche Hungaria arra számít, hogy az átlagos, 12 százalékot meghaladó piaci részarányát az A00 szegmensben is rövidesen el tudja érni új modelljével, az up!-pal.

Távolról sincs vége, olvasson még

Kisebb a szája, kevesebbet is eszik

2012. március 11., 07:46 Módosítva: 2012.03.11 07:46
41

Miközben az autóipar egyre csak a fogyasztás-széndioxid-emisszó szentháromság körül forog, valójában pont az ellenkezőjét csinálják, mint amit mondanak: a kocsik egyre nagyobbak, ami miatt hiába áramvonalasabbak, valójában több energiát emészt fel a mozgatásuk; és mivel nehezebbek is, a gyorsítás energiaigénye is nő. Úgy tűnik a Peugeot valódi lépéseket tesz, hogy a motorok takarékossága a gyakorlatban is érzékelhető legyen.

Távolról sincs vége, olvasson még

Eltapossák a Volkswagen Bogarat

2012. március 10., 18:30 Módosítva: 2012.03.10 18:30
151

Az utolsó klasszikus bogárhátú taxik engedélye az év végén fog lejárni, és ezzel véget ér a mexikóvárosi közlekedés történetének egyik kalandban gazdag, noha kényelemben szegényes korszaka. A helyiek által "Vochónak" nevezett kétajtós négykerekűek 2006-ban élték a virágkorukat. Akkor nem kevesebb, mint 50 ezer - az összes taxi majdnem felét kitevő - VW furikázott Mexikóváros utcáin.

Távolról sincs vége, olvasson még

Új BMW M3: három turbó, hat henger

2012. március 10., 11:49 Módosítva: 2012.03.10 11:49
66

Végre nem csak a teljesítményt pumpálják felfelé az M Gmbh-nál. Ha hinni lehet a pletykának, a jövőre érkező vadonatúj BMW M3 tervezői nem csak könnyűfém, de szénszálas alkatrészeket is bevetnek majd, hogy a sportautó következő generációja még gyorsabb és könnyebben kezelhető legyen.

Távolról sincs vége, olvasson még

Német, sirályszárnyas, mégsem Mercedes

2012. március 10., 10:07 Módosítva: 2012.03.10 10:07
19

Nem kapott nagy hírverést a három éve bemutatott Melkus RS 2000, ezért idén egy különleges kiadással próbálják felhívni magukra a figyelmet: a Black Edition név ugyan már elcsépelt, de a Melkus esetében nem beszélhetünk tömegcikkről.

Távolról sincs vége, olvasson még

Nano nélkül is van élet

2012. március 10., 07:13 Módosítva: 2012.03.10 07:13
3

Valamennyire nálunk is ismertek a Taták, noha az indiai kocsik importja nem igazán működik. Hiába sírunk-rívunk, ezek az Indiát mobilizáló autók mifelénk nem elég vonzóak: tán a nevükkel volt baj, vagy az árukkal. Vagy azzal, hogy ma már a legritkább esetben veszik a terepjárót terepre.

Távolról sincs vége, olvasson még

Fehéren izzó ferdehátú a BMW-től

2012. március 9., 17:26 Módosítva: 2012.03.09 18:33
72

A sok genfi újdonság között majdnem elsikkadt a BMW szerény külsejű háromajtós 1-ese, pedig a tanulmányautónak titulált M135i az egyik legizgalmasabb idei újdonság lehet.

Távolról sincs vége, olvasson még

Na, akkor lássunk neki újra

2012. március 9., 16:05 Módosítva: 2012.03.09 16:52
7

A Genfi Autószalon talán legnagyobb hasraesése a Bentley debella SUV-ja volt. Még a konzervatív német Auto Motor und Sport is orosz maffiózók klingon cirkálójaként emlegeti; kihelyezett osztagunk mostanáig nem tért magához a letaglózó látványtól. A bemutató után alig egy nappal már el is kezdte a magyarázkodást a brit vezetőség - feltehetően már elő is vették a friss rajztömböt, hogy megpróbálják az ötletet emészthetőbb formába önteni.

Távolról sincs vége, olvasson még

Elszállt tanulmányautó a finnektől

2012. március 9., 15:08 Módosítva: 2012.03.09 16:50
3


Nehéz eldönteni, hogy egy fémtócsából felemelkedő T1000-es, vagy egy szaunában szétfolyt viaszfigura inspirálta a finn Valmet tervezőit, a Dawn névre keresztelt tanulmányautójukat mindenesetre nehéz elfelejteni, ha egyszer megpillantottuk. Pedig jó lenne.

Távolról sincs vége, olvasson még

Alakul az új Mazda6

2012. március 9., 12:51 Módosítva: 2012.03.09 16:49
105

Shinari tanulmánnyal kezdődött minden, ott – ugyan kimondatlanul – de levegőben lógott a tény, hogy méreteiben, arányaiban ilyen lesz az új Mazda 6.

Távolról sincs vége, olvasson még

Sbarro bácsi mutánsai

2012. március 9., 11:27 Módosítva: 2012.03.09 11:27
5

Több, mint harminc éve képes mindig újabb és újabb, meghökkentő dolgokat tolni az arcunkba, ami nem semmi, főleg annak fényében nem, hogy 1939-ben született. Hogy ilyen idősen mégis ennyire kreatív maradjon valaki, az már szép teljesítmény.

Távolról sincs vége, olvasson még

Durvul a polgári Ferrari

2012. március 9., 08:18 Módosítva: 2012.03.09 08:18

Az összecsukható keménytetős V8-as Ferrari az utóbbi években kissé háttérbe szorult a nagyobb és erősebb rokonság mellett, sőt, mára a legöregebb modellé vált, amelyet Maranellóban gyártanak. Most azonban megkezdték a felzárkóztatást, minden fronton.

Távolról sincs vége, olvasson még

Nem mese a láthatatlan Mercedes

2012. március 8., 17:42 Módosítva: 2012.03.08 17:42
112

Az ötlet nem új: vetítsük a tárgy elejére a mögötte elhelyezkedő tárgyak képét, így ha teljesen láthatatlan nem is lesz, beleolvadhat a környezetébe. A Mercedes most ki is próbálta a fantasztikus elképzelést, méghozzá eredményesen.

Távolról sincs vége, olvasson még

Erős kávé

2012. március 8., 17:34 Módosítva: 2012.03.09 01:05
24

Először is, itt a kávékeverék-nevű kompakt-SUV, a Mokka. A névválasztást megmagyarázza a sajtóanyag. Hiszen a Coffea Arabica-kávészemekből készült kávé kifinomult, karakteres és gazdag ízzel. Ez komoly. Mindenesetre az biztos, hogy a VW Tiguan-méretű típussal leginkább a Nissan Qashqai és a Škoda Yeti babérjaira törnek.

Távolról sincs vége, olvasson még

Ínyencségek és hülyeségek

2012. március 8., 16:37 Módosítva: 2012.03.08 20:48
23

Álljon itt egy kis egyveleg mindenből, amit külön már be is mutattunk a híreink között, és azokból az érdekességekből, melyek nem érdemelnek pár sornál többet.

Távolról sincs vége, olvasson még

Daciával a hipertérben

2012. március 8., 15:44 Módosítva: 2012.03.09 01:07
13

A Lodgyt már egészen jól meglebegtette a Renault a közönségnek, amikor szénné verették vele a jégrali mezőnyét Prosték. A szériamodell azonban teljesen más, amit látnunk kellett, közelről. Vályi Pista önként felajánlkozott dummynak, aki mindenhová beül.

Távolról sincs vége, olvasson még

Van kölcsön 115 millád?

2012. március 8., 14:12 Módosítva: 2012.03.08 14:12
26

Igazából sok új információ nincs az Astonnál. Valahogy az ember elmegy egy ilyen genfi standra, ott áll pár tökegyforma autó, amelyek egyébként tökre másak. Mostanában annyit módosult a felállás, hogy ott áll még a Rapide, a négyüléses sportlimuzin és a Cygnet, az álcázott Toyota IQ. Mindegy, maradjunk annyiban, hogy az Aston kupék azért alig megkülönböztethetők egymástól.

Távolról sincs vége, olvasson még

Ez lenne a Tiguan X6-osa?

2012. március 8., 11:42 Módosítva: 2012.03.09 16:46
4

A Volkswagennél most minden az MQB-platform körül forog, sőt, az új A3 képében megjelent már az első modell, amely erre a szabadon nyújtható, szélesíthető alépítményre épül. A Volkswagen Cross Coupét is az MQB-ból legózták, majd belepakoltak mindent, amit műszaki szempontból ma menőnek tartanak: dízel-plugin-hibrid-összkerékhajtás.

Távolról sincs vége, olvasson még

Porschét építenek, jobbat, mint a gyári

2012. március 8., 10:37 Módosítva: 2012.03.08 10:37
70

Gyorsan leszögezem, hogy elfogult vagyok. A német RUF ugyanis idén pontosan 35 éve testesíti meg azt, amit úgy hívok: valódi tuning. A definíció kicsit zavarosnak tűnhet, de majd talán megértik, ha virtuálisan körbevezetem önöket a standon.

Távolról sincs vége, olvasson még

Rabigában is zseniális az Italdesign

2012. március 8., 06:21 Módosítva: 2012.03.08 06:21
18

Giugiaro mester családi vállalkozásából nemrégiben a Volkswagen házi stúdiója lett, de ez láthatóan nem változtatott a lényegen. A Brivido sportkocsi-tanulmány ugyan a VW technikájára épül, nem Fiatra, és Alfa jelvény sincs rajta, de akár lehetne is.

Távolról sincs vége, olvasson még

Megjött az új nép-Audi

2012. március 7., 18:06 Módosítva: 2018.09.12 11:40
67

Az A3-as Audi a luxusautók Volkswagen Golfja, és nem csak műszaki értelemben. Népszerűségét kiszámítható lényének köszönheti: az Audi nem akarja meglepni a közönséget, csak az igényekhez és az aktuális divathoz igazítja az autóit egy-egy modellváltás során. Most is pontosan ez történt, és ennyi alighanem elég is lesz, hogy állja a sarat, hisz a lojális vevőkör tárt karokkal várja.

Távolról sincs vége, olvasson még

A csatkai búcsú pompakocsija

2012. március 7., 18:05 Módosítva: 2012.03.08 10:15
31

Nyitva a csomagtartója, tikfa, bőr és piknikbőrönd. Handcrafted by Bentley Motors, Crewe, England - hirdeti a felirat. Hopp, innen lemaradt a pride-szócska, vajon miért? Szép ez a nyílás, meg kell hagyni, hófehér és barna bőr, csillogó alubetét, a színek harmonizálnak, csak azok a hegyes csücskök, ahol a lámpatestek beleharapnak a hátsó sárvédőbe, azok elég elrettentően néznek ki.

Távolról sincs vége, olvasson még

Zoe, a megvehető jövő

2012. március 7., 16:15 Módosítva: 2012.03.07 16:15
15

A Renault egyértelműen az elektromos autók mellett tette le a garast – ennek a legújabb bizonyítéka a Zoe, az első, a kezdetektől elektromos üzemre tervezett szériamodelljük. A villanyautók legrosszabb tulajdonságait megpróbálták kiküszöbölni a francia tervezők, felemás eredménnyel.

Távolról sincs vége, olvasson még

A kiállítás legszebb tárgya

2012. március 7., 15:13 Módosítva: 2012.03.07 20:25
73

Cisitalia. A név, amely pár jó ízlésű történelem-fanatikuson kívül nem mond senkinek semmit. Hogy is mondhatna, hiszen maga a márka 1952-ben megszűnt, ráadásul akkor még csak hatéves volt. Nem csoda, hogy nem ismerik.

Pedig...

Távolról sincs vége, olvasson még